abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40840578
Istie weer...
pi_40840725
Even dit undercoverbaggertopic een beetje volposten, dan valt het minder op.
pi_40840754
Kijken hoe lang deze openblijft.. DG had hem destijds vrij snel door..
pi_40840782
Want niemand kijkt in een Chelsea topic?

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40840794
Juist
pi_40840814
Vorige keer deed ik het overigens met Liverpool, die ging ook best goed.
pi_40840909
sjelsie
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_40840966



PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40841005
jullie doen goed mee
pi_40841034
Sjelsie = stom. Een kwaliteitstopique als deze verdient dat tuig niet
pi_40841239
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_40841359
Die post stelt mij kwalitatief uiterst tevreden. 14.gif
pi_40841430
Het is al erg zat dat er uberhaupt een deel 2 is voor deze club. Maar die is dus hier te vinden [Centraal] Chelsea FC #2: Op naar de treble!
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')