quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Terwijl hij de plaats op komt gelopen zie ik dat het een neger is... En nee geen lichtgebruinde, echt zo'n Chocotoff.
-2 voorspelbaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef Skv het volgende:
Sorry. Ik zal het de volgende keer beter doen.
Nee het is zwaar werk maar wel op laag niveau ja. Maarja, welke malloot van het uitzendbureau stuurt er dan een neger. Die werken toch nooit hardquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Als ze een neger sturen moet het wel een heel erg simpel baantje zijn.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef freddygonzales het volgende:
Tsja dat zit in hun genen he? Luiheid, geen veranwoordelijkheidsbesef, domheid en vooral manana mentaliteit. Vandaar dat die landen in Afrika zo erg achterlopen vergeleken met de rest van de wereld. Overal waar die zwarten aan de macht zijn, is het een puinhoop. De blanken zijn gewoon superieur en wordt keer op keer bewezen.
Je weet hoe primitief en dus agressief ze zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:01 schreef descendent1 het volgende:
Dapper hoor; dat nu tegen ons zeggen... Waarom zei je dat niet tegen die neger zelf?
quote:
Wacht maar binnenkort. Als het in Azië economisch nog voorspoediger gaat, zijn wij mooi de lul hier. Als ze allemaal WC papier zouden gebruiken daar, hebben wij geen papier meer om op te schrijven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef freddygonzales het volgende:
Tsja dat zit in hun genen he? Luiheid, geen veranwoordelijkheidsbesef, domheid en vooral manana mentaliteit. Vandaar dat die landen in Afrika zo erg achterlopen vergeleken met de rest van de wereld. Overal waar die zwarten aan de macht zijn, is het een puinhoop. De blanken zijn gewoon superieur en wordt keer op keer bewezen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:01 schreef descendent1 het volgende:
Dapper hoor; dat nu tegen ons zeggen... Waarom zei je dat niet tegen die neger zelf?
Een wonder dat ik er op inga, maar denk je niet dat het iets te maken heeft met corrupte regeringen ed?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef freddygonzales het volgende:
Ja, een corrupte regering bestaat toch ook uit negersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een wonder dat ik er op inga, maar denk je niet dat het iets te maken heeft met corrupte regeringen ed?
In hoeverre zou zo'n kracht daadwerkelijk helpen. Waarschijnlijk zijn de collega's gedemotiveerd en gebeurt er nog minder dan wanneer de neger er niet zou zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Dude. Ik ben al de hele dag pissig geweest omdat ik werk voor twee heb gedaan. En die neger maar grijnzen met z'n punthoofd. Ferdi Vierklau dattie was.
Luie kutwigger stond er dan in de TT.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:05 schreef VinnieJones het volgende:
Zou je ook een topic geopend hebben als hij blank was![]()
Negerrrrrrrrrrrrrr![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, een corrupte regering bestaat toch ook uit negers?
Jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:05 schreef VinnieJones het volgende:
Zou je ook een topic geopend hebben als hij blank was![]()
Negerrrrrrrrrrrrrr![]()
Dan zijn wij allen nogal genaaid met iemand als Kofi Annan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef freddygonzales het volgende:
koffiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dan zijn wij allen nogal genaaid met iemand als Kofi Annan.
Dat onderschrift van jouquote:
Een pleonasme dus!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:56 schreef Adelante het volgende:
luie kutneger
da's net zoiets als witte sneeuw en/of groen gras!
Wat heeft die gast nou voor macht als het erop aankomt. Geen moer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dan zijn wij allen nogal genaaid met iemand als Kofi Annan.
Shhht! Als ze dit lezen open jij morgen eenzelfde topic!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets is blij dat hij werk doet dat negers in het algemeen niet willen en kunnen doen. Oja wat doe je dan S-F nou ik werk bij de technische dienst van een verpleeghuiszooo zooo en wat doe je dan daar? Niets beetje klussen
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Shhht! Als ze dit lezen open jij morgen eenzelfde topic!![]()
Wat dacht je van: Die doen nooit werken ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar ontopic, allochtonen van mijn leeftijd doen zover ik weet het werk dat ik doe niet... dus ik heb er geen last van![]()
Jawel maar alleen in de sector waar ze verstand van hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Die doen nooit werken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |