De ik-ben-emotioneel-labiel-en-ik-jank-om-een-nieuwsbericht-post:quote:Het interesseert me geen reet wat men denkt over wat ik te zeggen heb. Ik vind dat deze vieze tyfusetter helemaal tering moet worden geschopt, en wel op dagelijkse basis. Dit misbaksel moet worden gebruikt voor chemische expirimenten. Met het waarste genoegen bewerk ik deze stronthoop met zijn eigen briefopener terwijl hij met een bloedtransfusie in leven wordt gehouden. Dit kankergezwel hoort zolang mogelijk in leven te worden gehouden om vreselijk en intens te pijnigen. dag in, dag uit.
Weet je wat het lullige is,.....wat is zeg lucht helemaal niet op. Voorlopig ligt er nu ergens een hond te creperen en zich af te vragen wat hij fout heeft gedaan. 'tis letterlijk om te janken.
Tekenend voor de wereld waarin we leven en wat voor schurftbakken er op rondlopen.......
en dan nog wel de allerergste die weer in elk nieuwsbericht weer naar voren komt:quote:omg en onder de douche zetten was geen beter idee?
*zit hier nu met tranen in dr ogen en gaat dr eigen hondjes ff knuffelen*
quote:Op Animal Planet zie je dat dierenmishandeling in Amerika flink wordt bestraft.
Wat zou deze .. kerel -ik zal het netjes houden- hier nou voor krijgen in Nederland?
Dan moeten ze Animal Planet maar gelijk afschaffen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's handig voor de AIVD om te kijken wie ze moeten in de gaten gaan houden. Die ecoterroristen zijn enorm geweldadig.
Nee da's gaaf. Steve Irwin enzo!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:05 schreef Nee het volgende:
[..]
Dan moeten ze Animal Planet maar gelijk afschaffen.
'nuff said.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:10 schreef LostFormat het volgende:
Hallo, het is de FP. Wat dacht je dan?
Wat ben jij meer als een dierquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef tho_Omas het volgende:
Vooral die eerste reactie. Die gast zet mensen zelfs op 1 lijn met dieren. Sneue mongool.
Ah, de eerste FP'er is inmiddels gesignaleerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:21 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Wat ben jij meer als een dier![]()
Kanker mongool![]()
Mensen staan vér boven dieren manquote:
Mensen zijn waardevoller dan dieren, is een feit. En als je dat niet vindt, naja, dan spoor je niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:21 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Kanker mongool![]()
Trap liever een mens kapot als een hondquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen staan vér boven dieren man
Bronquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen zijn waardevoller dan dieren, is een feit. En als je dat niet vindt, naja, dan spoor je niet.
Als.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:25 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Trap liever een mens kapot als een hond![]()
Eenschquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen staan gelijk met dieren man
Alsof een grote beer die op het punt staat om jou te verkrachten daar rekening mee houdt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen zijn waardevoller dan dieren, is een feit. En als je dat niet vindt, naja, dan spoor je niet.
niet m'n quote editten!quote:
Mensen met verstand. Maar als jij liever een mens onthoofdt dan een schildpad in de blender gooit ben je niet goed snik.quote:
Thanx voor de infoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen met verstand. Maar als jij liever een mens onthoofdt dan een schildpad in de blender gooit ben je niet goed snik.
Ik ga juist naar de FP voor zulke opmerkingen. Het is gewoon een plaats waar je je even ongenuanceerd kunt uitlaten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:10 schreef LostFormat het volgende:
Hallo, het is de FP. Wat dacht je dan?
Ik geef nergens geld aan, maar als ik het zou doen help ik liever mensen dan dieren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:40 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Thanx voor de info![]()
Ps : ik geef geld aan de wspa. Jij geeft waarschijnlijk geld aan de slachtoffers in Pakistan, wat ze weer gebruiken om een aanslag te plegen in England.......
Ja, want die zijn er maar zo weinigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geef nergens geld aan, maar als ik het zou doen help ik liever mensen dan dieren.
Over het algemeen hebben allochtonen geen honden en degenen die er wél eentje hebben zijn er dan ook zo wég van dat dergelijke taferelen niet makkelijk voor zullen komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Aitan het volgende:
Ik mis de 'zeker weer een buitenlander' reactie![]()
En buitenlandbashers denken zover?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben allochtonen geen honden en degenen die er wél eentje hebben zijn er dan ook zo wég van dat dergelijke taferelen niet makkelijk voor zullen komen.
Nee joh, maar ik dacht eens een keer serieus te reageren... Je probeert eens wat hè...quote:
Word je gelijk weer afgekapt door zo'n newbeequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, maar ik dacht eens een keer serieus te reageren... Je probeert eens wat hè...
Ik doe het liever beide nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen met verstand. Maar als jij liever een mens onthoofdt dan een schildpad in de blender gooit ben je niet goed snik.
En waar is die soep voor nodig? Tomatensoep is lekker, de rest is troepquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:14 schreef Aitan het volgende:
hoe maak je anders zelfgemaakte schildpadsoep?
Jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:21 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Kanker mongool![]()
Of je houdt je geld zelf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:40 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Thanx voor de info![]()
Ps : ik geef geld aan de wspa. Jij geeft waarschijnlijk geld aan de slachtoffers in Pakistan, wat ze weer gebruiken om een aanslag te plegen in England.......
Tss ik moet nodig een keer voor jou kokenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:15 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
En waar is die soep voor nodig? Tomatensoep is lekker, de rest is troep.
Cool, grootheidswaanzin is coolquote:
Whehe, nee uit bescheidenheid zal ik het voorbeeld van de gemiddelde FPer volgen, en mezelf op 1 lijn met schildpadden, goudvissen en katten zetten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:20 schreef Aitan het volgende:
[..]
Tss ik moet nodig een keer voor jou koken
[..]
Cool, grootheidswaanzin is cool![]()
Hier ben ik het inderdaad mee eensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:12 schreef Darkwolf het volgende:
Ach... er zitten ook goede reacties tussen hoor.
Maar je komt wel de meest extreem links en extreem rechts reacties tegen.
De een vind dat het maar een hond is en aan de andere kant van de schaal staan ze klaar om die gozer de marteling van zijn leven te wensen / geven.
Zo groot als die discussie is, de conclussie is heel simpel.
Al wat leeft is gelijk, dat is een Universele wet.
Wij mensen kiezen om dieren te nemen, dus moeten we ook verantwoording voor afleggen.
Kan dat niet of is er zelfs mishandeling in het spel zoals in dit geval?
Flink straffen.
Klaar.
Geen gezeur over in elkaar trappen en levenslang martellen want dat schiet toch niet op.
En geen eindeloos gespeculeer en vooroordelen dat deze man wellicht morgen weer op straat staat.
Wauw!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:40 schreef Aitan het volgende:
Iemand die zijn of haar emoties laat heersen over logisch redeneren is heeft of een groot hart of een klein brein...
maar er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef Damzkieee het volgende:
Vooral dat laatste, Nederland-is-een-kutland-de-dader-is-nu-toch-alweer-vrij, die komen me echt de keel uit. Dit soort reacties hoor ik ook altijd wanneer ik langs Hart van NL zap...
Vind je het goed als ik die als ondertitel neem?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:40 schreef Aitan het volgende:
Iemand die zijn of haar emoties laat heersen over logisch redeneren is heeft of een groot hart of een klein brein...
Hé afblijven, die wilde ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik die als ondertitel neem?Is 'ie van jezelf?
Noem me simpel maar ik versta je nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef asdqert het volgende:
Ik reageerde zoeen keer dat ik om een zoals TS aanhaalde soort reactie al zocht hoe je helemaal geen reacties weer kan geven. Kreeg ik vervolgens een waarschuwing om niets.
Nu moeten alleen flugeltje en ik het nog uitvechten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef Aitan het volgende:
Die is van mezelf ja en ik zie er geen © bijstaan dus doe wat je niet laten kan
na 5 keer overlezen denk ik dat hij dit heeft gezegd:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:46 schreef Aitan het volgende:
[..]
Noem me simpel maar ik versta je niet![]()
Afkopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nu moeten alleen flugeltje en ik het nog uitvechten.
Ah bedankt, ben je verder ook nog part-time als tolk beschikbaar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
na 5 keer overlezen denk ik dat hij dit heeft gezegd:
Ik vroeg waar het uit knopje zat voor het uitzetten van de posts op de FP. Toen kreeg ik billenkoek van een admin
zoiets![]()
Okay, jij wintquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nu moeten alleen flugeltje en ik het nog uitvechten.
In ieder geval zwaar ongenuanceerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:54 schreef sweaty het volgende:
WIl jij zeggen dat je dat niet erg vindt van die hond? Van mij mogen ze die vent minstens 50x steken met zijn eigen briefopener. Wat heeft zo'n beestje gedaan, helemaal niets, hij kan zichzelf niet eens verdedigen. De straf zal wel weer een boete zijn!! Schandalig is het, Nederland is veel te soft.
En ja, ik ben ook zo'n iemand die het erger vindt dat een hond mishandeld wordt dan een mens. Maakt mij dat ook een slecht mens?
Je mag 'm van mij hebben hoor.quote:
A: sinds wanneer kan een hond zichzelf niet verdedigen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:54 schreef sweaty het volgende:
WIl jij zeggen dat je dat niet erg vindt van die hond? Van mij mogen ze die vent minstens 50x steken met zijn eigen briefopener. Wat heeft zo'n beestje gedaan, helemaal niets, hij kan zichzelf niet eens verdedigen. De straf zal wel weer een boete zijn!! Schandalig is het, Nederland is veel te soft.
En ja, ik ben ook zo'n iemand die het erger vindt dat een hond mishandeld wordt dan een mens. Maakt mij dat ook een slecht mens?
O ja, eerst vechten om wie hem krijgt en nu alle 2 niet meer willenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je mag 'm van mij hebben hoor.Ik had ook nog een andere leuke op de plank.
Je geeft wel snel op trouwens.
Fysiek is hij er toe in staat. Mentaal zijn de meeste honden er niet toe in staat door hun onderdanige positie. Een hond heeft geen mogelijkheid om te kiezen, zoals wij. Hij kan enkel doen wat zijn instinct hem ingeeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef Aitan het volgende:
[..]
A: sinds wanneer kan een hond zichzelf niet verdedigen?
Die kerel is nog niet eens veroordeeld beetje voorbarige conclusiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:54 schreef sweaty het volgende:
Helaas was jij niet terplekke want dan had je die kerel vermoord, en dan was je dus ook de bak in gedraaid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef sweaty het volgende:
@ Aitan: Nou ben ik niet met je eens, maar goed dat mag. Die vent moet ook gewoon doormaken wat hij een hulpeloos hondje aan doet. Notabene die van zichzelf. Als je in je nek wordt gestoken kan je jezelf niet echt meer verdedigen hooroh wacht hij was eerst ook nog eens met een hamer op zijn kop geslagen
die mensen verdienen het niet om te leven vind ik.
In 1 keer goed, knap!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
na 5 keer overlezen denk ik dat hij dit heeft gezegd:
Ik vroeg waar het uit knopje zat voor het uitzetten van de posts op de FP. Toen kreeg ik billenkoek van een admin
zoiets![]()
Hoezo, heb je wat op je kerfstok?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Ik ben blij dat het in nederland geen oog om oog tand om tand is, ...
Gelukkig zijn volstrekt ontoerekeningsvatbare types als jij niet de baas in dit land.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:07 schreef sweaty het volgende:
Mag jij vinden. Ik zeg niet dat ik dat zou doen, ik zeg alleen dat IK vind dat die persoon dat verdient. Mening he van iemand.
Het WereldNatuurFonds beschermt alleen dieren die met uitsterven bedreigd worden. Daar vallen honden voorlopig niet onder.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:24 schreef tho_Omas het volgende:
Dat WereldNatuurFonds is toch een praatgroep voor dit soort impulsief en zwaar ongenuanceerd gelul?
Hmm, te laat. Het halve kabinet is ontoerekeningsvatbaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelukkig zijn volstrekt ontoerekeningsvatbare types als jij niet de baas in dit land.Straffen behoren proportioneel te zijn. Doodgemarteld worden na mishandeling van een hond lijkt me niet heel erg proportioneel, zeker niet als de daad plaatsvond onder invloed van verdovende middelen.
Hmja, daar kon je nog wel eens gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef Aitan het volgende:
[..]
Hmm, te laat. Het halve kabinet is ontoerekeningsvatbaar.
Kan ik inkomen. Ik geef meer om mensen dan om dieren, maar mishandeling vind ik zelf ook niet kunnen. Sommige reacties zijn gewoon beyond krankzinnig. Die gast krijgt echt wel een passende straf, volgens de Nederlandse wet. Als je meent dat die wet niet goed is, waarom woon je dan hier?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:26 schreef sweaty het volgende:
Weet niet, is dat zo? Ik geef gewoon om dieren, misschien wel meer dan om mensen, MIJN MENING.
Das idd wel een tikkeltje te erg jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ja, de reacties van mensen die de dader gelijk allerlei vreselijke dingen toewensen, zijn natuurlijk wel erg overdreven. Niet dat ik er wakker van lig hoor...Maar de straffen voor dierenmishandeling zijn naar mijn mening veel te laag!
Ik maakte me erg kwaad om iemand die op de FP zei dat je met je eigen hond alles mag doen zolang het jouw hond is! Later zei hij: " Het blijft gewoon een dier hoor. Als iemand zijn eigen auto toetakelt blaat je toch ook niet zo hard?"
Hoe kan je een dier vergelijken met een auto???![]()
Een hond is een levend wezen! En ook al zijn we de "baas" op deze wereld, dan betekent dat nog niet dat we dieren mogen mishandelen!
Compenseren we weer met wiet plantjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:29 schreef tho_Omas het volgende:
Als je meent dat die wet niet goed is, waarom woon je dan hier?
BIEFSTUKquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:40 schreef flugeltje het volgende:
Het mooie van de mensenwereld is dat ieder voor zich uit kan en mág maken waar je jezelf druk om maakt. Ik persoonlijk kan mezelf ook behoorlijk opwinden over zo'n mongool die dit z'n hond aandoet. Is een hond meer dan een mens? Nee, ik denk het niet. Maar ik heb ook een beetje genoeg van de menselijke arrogantie die aan blijkt te geven dat je een dier alles maar aan mag doen omdát het 'maar' een dier is en wij als mensen daar ver boven verheven zijn.
Ik vind het ziek als je zo met je hond, kat of konijn omgaat. Ik vind dat je dan niet alles helemaal op een rijtje hebt en zeker straf verdiend. Het getuigt van een sadistische inslag en zo iemand hoort gewoon niet vrij rond te lopen.
Zo, en nu ga ik ff m'n biefstukje opeten...![]()
Whehe, principes enzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Compenseren we weer met wiet plantjes![]()
Fout.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Fysiek is hij er toe in staat. Mentaal zijn de meeste honden er niet toe in staat door hun onderdanige positie. Een hond heeft geen mogelijkheid om te kiezen, zoals wij. Hij kan enkel doen wat zijn instinct hem ingeeft.
Qua leven ligt alles op een lijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Huisdieren zijn lief en schattig hoor, maar staan toch vele stappen lager dan de mens.
kijk je zegt het zelf al, we zijn beesten en daarom gedragen we ons er ook na,, de rest wat je schrijft over spiritueel ,, tsja lolquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
Want -voor de gene die geloven dat ze boven de dieren staan- een mens is een DIER.
Dat is de daadwerkelijk FEIT van het hele verhaal.
Nee niet "lol".quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:52 schreef DAMH het volgende:
[..]
kijk je zegt het zelf al, we zijn beesten en daarom gedragen we ons er ook na,, de rest wat je schrijft over spiritueel ,, tsja lol
En aangezien dieren beter zijn dan mensen, zou je je verheugd moeten voelen dat met mijn geld engelsen worden opgeblazen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:40 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Thanx voor de info![]()
Zieke gedachtequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:54 schreef sweaty het volgende:
Denk jij dat ze die mafkees 2 weken in een cel zettenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:49 schreef Emu het volgende:
[..]
Zieke gedachte![]()
En een pitbull die een kind verminkt moet volgens jou 2 weken in zijn hok blijven als straf neem ik aan? Gatver ziek mens
Volgens mij is die 2e ranzigerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:39 schreef TC03 het volgende:
flugeltjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:40 schreef flugeltje het volgende:
Het mooie van de mensenwereld is dat ieder voor zich uit kan en mág maken waar je jezelf druk om maakt. Ik persoonlijk kan mezelf ook behoorlijk opwinden over zo'n mongool die dit z'n hond aandoet. Is een hond meer dan een mens? Nee, ik denk het niet. Maar ik heb ook een beetje genoeg van de menselijke arrogantie die aan blijkt te geven dat je een dier alles maar aan mag doen omdát het 'maar' een dier is en wij als mensen daar ver boven verheven zijn.
Ik vind het ziek als je zo met je hond, kat of konijn omgaat. Ik vind dat je dan niet alles helemaal op een rijtje hebt en zeker straf verdiend. Het getuigt van een sadistische inslag en zo iemand hoort gewoon niet vrij rond te lopen.
Zo, en nu ga ik ff m'n biefstukje opeten...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |