jij had die 8 man natuurlijk in elkaar geramd. hulde voor onze internetheldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Haha, dus jij ziet dat ze aan je fiets zitten, en je zegt: "Uhm, zullen we dat anders niet doen?"
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee jij mept altijd 8 kerels in elkaar in je eentje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Haha, dus jij ziet dat ze aan je fiets zitten, en je zegt: "Uhm, zullen we dat anders niet doen?"
![]()
![]()
[afbeelding[/url]]
Werd je daar boos om..tss kort lontje hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:14 schreef scrub_nurse het volgende:
laat me denken aan n aantal weken geleden toen ik snachts bij mn fietsje kwam om naar huis te gaan. Staat er een of andere loser over mn fiets heen te zeiken..gelukkig alleen over mn wielen, maar ik spreek m erop aan en nog pissende zegt ie: neeh, die fiets is niet van jou, ech nie.. ik moet zeggen ik bleef er zelf aaridg rustig onder, normaliter wordt ik iets pissiger en had ik m t van mn wielen af laten likken..![]()
Bweh, hoe kansloos. Maar je mocht in elk geval blij zijn dat ie er nog stond. Dat is bij mij wel eens anders geweest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:14 schreef scrub_nurse het volgende:
laat me denken aan n aantal weken geleden toen ik snachts bij mn fietsje kwam om naar huis te gaan. Staat er een of andere loser over mn fiets heen te zeiken..gelukkig alleen over mn wielen, maar ik spreek m erop aan en nog pissende zegt ie: neeh, die fiets is niet van jou, ech nie.. ik moet zeggen ik bleef er zelf aaridg rustig onder, normaliter wordt ik iets pissiger en had ik m t van mn wielen af laten likken..![]()
Diegene die aan het fiets zat te wrikken schat ik op zo'n 17. Heb de rest niet goed gezien, maar ik schat niet ouder als 23. Dan doe je die dingen hopelijk niet meer.quote:Hoe oud waren die schavuiten?
Nog belangrijker: hadden ze een getinte huidskleur?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:21 schreef Vector_SLD het volgende:
Hoe oud waren die schavuiten?
Allemaal ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:30 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nog belangrijker: hadden ze een getinte huidskleur?
... misschien toch genetisch bepaald ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dat een keer gehad na een avondje stappen. Zat iemand achterstevoren op m'n bagagedrager aan m'n slot te wrikken. (oude fiets met zo'n los slot om het achterwiel). Dus ik zeg zo 'zal ik m'n fiets zélf maar meenemen?'.... Kijkt die knul om, blijkt het een neef van me te zijn
Ik heb nog nooit iemand zó horen stamelen en stotteren. Uiteraard heb ik z'n ouders maar niets verteld, maar het verhaal doet het nog steeds goed op feestjes.
Lekkere familie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dat een keer gehad na een avondje stappen. Zat iemand achterstevoren op m'n bagagedrager aan m'n slot te wrikken. (oude fiets met zo'n los slot om het achterwiel). Dus ik zeg zo 'zal ik m'n fiets zélf maar meenemen?'.... Kijkt die knul om, blijkt het een neef van me te zijn
Ik heb nog nooit iemand zó horen stamelen en stotteren. Uiteraard heb ik z'n ouders maar niets verteld, maar het verhaal doet het nog steeds goed op feestjes.
Hij was strontbezopen en kon z'n fiets niet vinden. Toen zag hij mijn oude brik staan (stapfiets dus viel nog nét niet van ellende uit elkaar) en dacht deze wel 'even' mee te kunnen nemen.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Hahaha... nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:05 schreef Argento het volgende:
We wilden inderdaad je fiets jatten. Het is ook zon mooie fiets. Bedankt dat je er verder geen probleem van maakte.
Nu nog wachten op het hilarische "Stond ik daar een fiets te jatten"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |