ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik krijg hartkloppingen van die hoeveelheid avaters die bierbroeder plaatste
Sure.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook![]()
Maarre Dagonet, als jij Dribbel_ unbanned neem ik een andere avatar![]()
Niet doen joh, dribbel wordt toch binnenkort wel unbanned.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook![]()
Ja hoor, jullie trekken vast aan het langste eind, werkelijk waarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:56 schreef PeZu het volgende:
hehe chantage!!!!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie trekken vast aan het langste eind, werkelijk waar.
En wtf heeft de slowchat van SOL met haar avatar te maken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veelal slowchat.
Een dribbel lover.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook![]()
Nope.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook![]()
Ik uit protest!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een dribbel lover.![]()
Dago kan je dr niet gewoon een ban van maken?
Preventief ruimen zullen we maar zeggen.
Ga je staken?quote:
Euuh ben jij dr niet voor de users?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een dribbel lover.![]()
Dago kan je dr niet gewoon een ban van maken?
Preventief ruimen zullen we maar zeggen.
maar Dagonet er is al een andere avatar in de maak...dus je bent als het goed is straks van muis verlostquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik moet helaas van de admins geregeld staken
Anders neem je in de tussentijd even die rustige en wacht je rustig ( inclusief rustige avatar) op de nieuwe. Simpel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar Dagonet er is al een andere avatar in de maak...dus je bent als het goed is straks van muis verlost![]()
Wellicht, toch ruik ik een complotquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je geeft ze ook teveel aanleiding om ze je verplicht te laten staken.
Waarom zou ze?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Anders neem je in de tussentijd even die rustige en wacht je rustig ( inclusief rustige avatar) op de nieuwe. Simpel.
Omdat het irritant is en om Dago voor te zijn?quote:
Jouw irritatiegrens ligt misschien wel anders dan bij andere mensen, gek idee he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het irritant is en om Dago voor te zijn?
Ik ben zelf ook een user slimpie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Euuh ben jij dr niet voor de users?
of was het nu anders om?![]()
Misschien moet je de rakkers in TRU het eens uit laten zoekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wellicht, toch ruik ik een complot
En dan op zn Veermans preventief gaan bannen. Lekker is dat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een user slimpie.![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een user slimpie.![]()
Stelletje inspecteurs daaroquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien moet je de rakkers in TRU het eens uit laten zoekenDie kunnen zelfs de dijkdoorbraak in Wilnis linken aan G. Bush
Mijn irritatiegrens ligt in principe best hoog dus dat is het probleem niet echt, ja ik kan ook wel in elk SOL topic op escape gaan drukken maar dat is onzin, ze kan dat ding ook wat rustiger laten zetten. En dago geeft in dit topic al aan dat ie het anders gaat doen om de reden dat het irritant is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jouw irritatiegrens ligt misschien wel anders dan bij andere mensen, gek idee he?
En waarom zou dagonet de ava gaan veranderen?
Wat weerhoudt hem ervan mijn avater te veranderen als hij die irritant vind?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn irritatiegrens ligt in principe best hoog dus dat is het probleem niet echt, ja ik kan ook wel in elk SOL topic op escape gaan drukken maar dat is onzin, ze kan dat ding ook wat rustiger laten zetten. En dago geeft in dit topic al aan dat ie het anders gaat doen om de reden dat het irritant is.
idd, dit is wel extreem kansloos, enkel omdat meneer dagonet het niet leuk vind verandert hij het maar. Lijkt wel alsof een kindje zijn zin niet krijgt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Triest....hij had het ook gewoon kunnen vragen in een mailtje ipv er een topic over te openen!
Wat SOL zegtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Triest....hij had het ook gewoon kunnen vragen in een mailtje ipv er een topic over te openen!
Avatars die met 40 beeldjes per seconden van kleur veranderen zijn irritant, die van jouw niet echt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat weerhoudt hem ervan mijn avater te veranderen als hij die irritant vind?
Helemaal niks, machtsmisbruik, blij doen met internet rechten enz enz enz.
Ava´s zijn niet meer veilig
Ik stoor me niet aan de avater van SoL hoe moeilijk het ook te geloven is. Maar ik begrijp nu dat je verzoeken kunt indienen om avaters te laten veranderen zolang het maar valt onder "irritatie"?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Avatars die met 40 beeldjes per seconden van kleur veranderen zijn irritant, die van jouw niet echt.
bij mij doet ie het gewoon knipperendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:22 schreef jogy het volgende:
Zo issie veel beter, SOL. met dat stilstaande putfile plaatje erin.
Als jij het verschil niet ziet tussen jouw en SOL's ava begrijp ik niet wat je hier doet, want dan ben je blind namelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat weerhoudt hem ervan mijn avater te veranderen als hij die irritant vind?
Helemaal niks, machtsmisbruik, blij doen met internet rechten enz enz enz.
Ava´s zijn niet meer veilig
.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Daarbij heb ik het je gisteren al in een topic gevraagd, en passant.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef Dagonet het volgende:
En ja, ik had dit kunnen mailen maar dit is sneller.
Wrong.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef Huizilopochtli het volgende:
De enige klacht over de ava van SOL is door TS gedaan, en de vanzelfsprekend elkaar " dekkende" modjes.
Waar zeg ik dat ik het verschil niet zie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet ziet tussen jouw en SOL's ava begrijp ik niet wat je hier doet, want dan ben je blind namelijk.
Bottom line is dat het gaat om klachten over die avatar, en hij is verdomde irritant, dus geheel niet onterecht.
Nope, zoals eerder gezegd, vraag maar aan bijv. conflict en bosbeetle (en anderen).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok dan neem ik aan dat dit een nieuwe regel is. Ik zal het melden als ik ava´s irritant vind in het vervolg.
Jij blij, ik blij. Hele wereld blij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij doet ie het gewoon knipperend
Mijn mailbox.quote:
Wat moet ik vragen aan conflict en bosbeetle?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope, zoals eerder gezegd, vraag maar aan bijv. conflict en bosbeetle (en anderen).
Nope, ik was degene die het heeft aangegeven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef Huizilopochtli het volgende:
De enige klacht over de ava van SOL is door TS gedaan, en de vanzelfsprekend elkaar " dekkende" modjes.
Uiteraard aan dagonet aangegeven?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, ik was degene die het heeft aangegeven.
Lieve Dago,quote:
Of het iets nieuws is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat moet ik vragen aan conflict en bosbeetle?
Vandaar dat jij je knipperende avatar tegen die bruine sterfoto hebt ingeruild?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, ik was degene die het heeft aangegeven.
En dat gaat jou aan want? Als jij denkt dat ik de inhoud van m'n mail ga openbaren ben je aan het verkeerde adres.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Lieve Dago,
Ik vind de Ava van SOL stom en irritant, en mijn aanleg voor epilepsie wordt in dergelijke mate bevorderd door deze AVA dat ik om de 10 minuten in een stuiptrekking op de grond lig.
Groetjes,
WIE?
Het was mij om het even eerlijk getyped, wie het zou oppakken. Maar ik lees dat ik niet de enige was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Uiteraard aan dagonet aangegeven?
Oh omdat het al vaker is gebeurt hoeft er niet over gediscussieerd te worden bedoel je?quote:
Die van mij bleef braaf een enkele kleur, daar zit het verschil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vandaar dat jij je knipperende avatar tegen die bruine sterfoto hebt ingeruild?
Heb wel vaker en passant een opmerking gehad dat mijn ava hyper is, maar zo zijn er meerderen die een hyper avatar hebben. Dat jij er van in de stress schiet, kan ik verder ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
.
[..]
Daarbij heb ik het je gisteren al in een topic gevraagd, en passant.
er bestaat ook nog zoiets als privacy, toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat gaat jou aan want? Als jij denkt dat ik de inhoud van m'n mail ga openbaren ben je aan het verkeerde adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |