Ik dacht dat alleen users baggertopiques mochten openen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef Dagonet het volgende:
Zou je je plaatje willen vertragen of aanpassen, ik krijg er nu al meerdere klachten over. En ja, ik had dit kunnen mailen maar dit is sneller.
Neuh, dan druk ik wel op useradmin en haal ik het zelf weg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:26 schreef MilkyWay het volgende:
Druk dan gewoon op Escape
Ik ben niet de enige he.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:28 schreef Niwa het volgende:
Dan blokkeer je toch de site van het plaatje?
mèn, stel je niet aan...Er zijn zoveel irritante avatars op fok...En is dit een persoonlijke mening of echt een mod actie na aanvraag van diverse users? In het laatste geval vind ik het dan niet echt netjes om dit in een topic te doen...En al helemaal niet in [ONZ]quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef Dagonet het volgende:
Zou je je plaatje willen vertragen of aanpassen, ik krijg er nu al meerdere klachten over. En ja, ik had dit kunnen mailen maar dit is sneller.
Is het een conspiracy?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:29 schreef Dagonet het volgende:
Opvallend wie er in dit topic posten.
ga we nu alle flashy avatars vebieden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:29 schreef Dagonet het volgende:
Opvallend wie er in dit topic posten.
Soms, héél soms, komt er wel eens iemand voor bij in dit digitale leven waarvan ik vermoed dat hij/zij nog hulp moet krijgen om de pc aan en uit te zetten en enkel begeleidt kan plassen omdat ie anders zijn/haar broek omlaag vergeet te doen. Jij bent zo iemand.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen users baggertopiques mochten openen?![]()
en vice versaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms, héél soms, komt er wel eens iemand voor bij in dit digitale leven waarvan ik vermoed dat hij/zij nog hulp moet krijgen om de pc aan en uit te zetten en enkel begeleidt kan plassen omdat ie anders zijn/haar broek omlaag vergeet te doen. Jij bent zo iemand.
Vraag maar aan BosBeetle en Conflict hoe lang deze regeltjes al gelden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:26 schreef moemoe.nl het volgende:
Nu ook al een ava restrictie? binnenkort mogen enkel pro fok kreten geuit worden.
Het was dan ook sarcastisch bedoelt, hoe moeilijk dat digitaal ook te doorzien valt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Vraag maar aan BosBeetle en Conflict hoe lang deze regeltjes al gelden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:32 schreef moemoe.nl het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoelt, hoe moeilijk dat digitaal ook te doorzien valt.
Jij bent ècht stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef Dagonet het volgende:
Neuh, dan druk ik wel op useradmin en haal ik het zelf weg.
ik ook van jouquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms, héél soms, komt er wel eens iemand voor bij in dit digitale leven waarvan ik vermoed dat hij/zij nog hulp moet krijgen om de pc aan en uit te zetten en enkel begeleidt kan plassen omdat ie anders zijn/haar broek omlaag vergeet te doen. Jij bent zo iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |