quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:31 schreef -XX- het volgende:
Nou vooruiteven geduld!
![]()
Kratjuh maakt OP
Mijn skatjuhhh!
Ze kwam er niet uit .. Kon mensen niet kwooten enzo dus vroeg ze mij ..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:40 schreef ikookhier het volgende:
Ging XX er niet een makenik had er ook al een klaar staan
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze kwam er niet uit .. Kon mensen niet kwooten enzo dus vroeg ze mij ..
iemand moet haar ook een beetje helpenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze kwam er niet uit .. Kon mensen niet kwooten enzo dus vroeg ze mij ..
Meisje ... Er staat in de OP een linkje naar de rauwe OP die je kunt plakken in je Nieuw Topic-scherm ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:42 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Had ik em helemaal mooi opgesteld, STAAT ER AL EEN TOPIC!![]()
Nee hoor![]()
Het lukte niet, dus ik gaf het open kratjuh mocht hem aanmaken!
![]()
Want ik kon dat bericht niet meer quoten ( die OP van het vorige topic) zodat ik die kon gebruiken!
Wat je toch een ongelooflijke domme doos.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:43 schreef -XX- het volgende:
Volgens mij is het handiger om dan eerst een nieuwe aan te maken, en dan pas hier de laatste post te zetten
Anders kan je niets meer hier van pikken! als het dicht is
En ik was in de buurt om haar een duwtje te geven ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
iemand moet haar ook een beetje helpen![]()
Die zag ik net pasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat je toch een ongelooflijke domme doos.
OP
![]()
Lees anders de OP zelf eens.
Wat ga je als compensatie inzetten voor je grammatica en spelling dan ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die zag ik net pasPFFFFFFFF!!!!!!!!!!
![]()
Ik maak mezelf belachelijk hier![]()
Achja!, als ik jullie dan ooit eens meet, dan compenseerd me inteligentie in de werkelijkheid met de inteligentie hier![]()
![]()
Theorie wordt nog lastig denk ik maar goed ooit gaan we wel een keer meeten denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Achja!, als ik jullie dan ooit eens meet, dan compenseerd me inteligentie in de werkelijkheid met de inteligentie hier![]()
![]()
dan moet je wel hele dikke tieten hebben om dat nog te kunnen compenserenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of ontzettend goed kunnen paal dansenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan moet je wel hele dikke tieten hebben om dat nog te kunnen compenseren![]()
en dan heb je heel veel moeite om in balans op de motor te blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |