quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef haaahaha het volgende:
beatrix volgens mij
Ik bedoel welke herdenking.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef haaahaha het volgende:
beatrix volgens mij
Nog nooit van gehoord.quote:
Capitulatie van het Japans leger in Indonesië, voormalig Nederlands-Indiëquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef yosander het volgende:
Welke herdenking.....?
Bedankt, zoiets had ik ook al gevonden met Google.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Capitulatie van het Japans leger in Indonesië, voormalig Nederlands-Indië
Het einde van de Tweede Wereldoorlog voor Nederland ja, de herdenking van de slachtoffers in voormalig Nederlands-Indië.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sukkelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedankt, zoiets had ik ook al gevonden met Google.
En, hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Waar heb jij toch last van?quote:
Kloon alert!quote:
Doe ik ook over zo'n 3 weken.quote:
Achterlijk kindje alert! je weet niet eens dat het vandaag het einde van de 2e wereld oorlog is voor nederlandquote:
Nee, wel een broertje, intresse?quote:
Nu welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Achterlijk kindje alert! je weet niet eens dat het vandaag het einde van de 2e wereld oorlog is voor nederland
VOOR NEDERLAND JAquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef Evertjan het volgende:
hou is op kinderen. maar is het niet het einde van de WO II in heel de wereld dat wordt herdacht?
En Bea komt gewoon niet..quote:Ministerie van Algemene Zaken
RIJKSVOORLICHTINGSDIENST
10 augustus 2006
Persbericht
MINISTER-PRESIDENT BIJ HERDENKING 15 AUGUSTUS 1945
Minister-president Balkenende woont op dinsdag 15 augustus a.s. de jaarlijkse herdenking bij van de capitulatie van Japan op 15 augustus 1945.
Deze capitulatie betekende het einde van de oorlog in Zuid-Oost Azië en tevens van de Tweede Wereldoorlog in het Koninkrijk der Nederlanden. Herdacht worden alle slachtoffers van de Japanse bezetting in Azië, zowel burgers - mannen, vrouwen en kinderen - als militairen.
Ja maar voor wat dooie joden komt ze wel haar nest uit in meiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef Mr-Fluffy het volgende:
nou kan me best voorstellen dat die wel wat beters te doen had..
bridgen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |