quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dezelfde gekocht vandaag![]()
ik heb een stukje op festival tempo door de winkel gesloft, en dat ging prima!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:11 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar dat wist ik niet![]()
Zouden ze nog een beetje lekker zitten?![]()
Kom om een uur of 10 speciaal voor de immer falende fok meetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dus geen MaJo op de immer falende Meet dan ook, gok ik?![]()
die is pas om middernachtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom om een uur of 10 speciaal voor de immer falende fok meet
Weet ik maar ik neem aan dat het wel even duurt voor ik binnen ben? Yep toch wel in mijn eentje, of is dat eng?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
die is pas om middernacht![]()
Maar je gaat toch niet alleen in de rij staan?
Neuh, genoeg mensen om mee te pratenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik maar ik neem aan dat het wel even duurt voor ik binnen ben? Yep toch wel in mijn eentje, of is dat eng?![]()
Ik werd al bangquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuh, genoeg mensen om mee te praten![]()
In principe gaan ze niet eerder open. Juist wat later.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:49 schreef augurkenkoning het volgende:
Weet iemand hoe laat de deuren op donerdag echt open gaan? Is dat 6 uur zoals ze zeggen, of gaan ze normaal eerder open?
Als je voor wat meer quality-time slaap kiest, dan zou ik niet op camping 3 (en 4) gaan liggen. Maar voor 1,2,5 of 6. Ongeveer dan. Natuurlijk zijn er ook op die campings genoeg mensen die wat luidruchtiger zijn of je zal altijd wel wat geroezemoes horen, e.d.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Zit er nou nog veel verschil in de campings?
Is de een echt beter/leuker dan de ander of gaat het vooral om welke dichterbij ligt?!
Bij 2 staat de 24u's tent. Ik kan uit ervaring vertellen dat je dan geen quality-time slaap krijgtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als je voor wat meer quality-time slaap kiest, dan zou ik niet op camping 3 (en 4) gaan liggen. Maar voor 1,2,5 of 6. Ongeveer dan. Natuurlijk zijn er ook op die campings genoeg mensen die wat luidruchtiger zijn of je zal altijd wel wat geroezemoes horen, e.d.
Dat heb ik op Graspop eens gedaan. Voortaan even beter opletten, dan had ik de grote tent wel zien staan en ook wel kunnen bedenken dat ze daar wel eens tot vroeg in de ochtend hard muziek zouden draaien (en dan ook nog de hele avond 1 verzamel cd op repeat).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bij 2 staat de 24u's tent. Ik kan uit ervaring vertellen dat je dan geen quality-time slaap krijgt![]()
De voorgaande twee edities gingen ze in ieder geval wat eerder open.. zo rond 4 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:49 schreef augurkenkoning het volgende:
Weet iemand hoe laat de deuren op donerdag echt open gaan? Is dat 6 uur zoals ze zeggen, of gaan ze normaal eerder open?
Volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:03 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
De voorgaande twee edities gingen ze inderdaad wat eerder open.. zo rond 4 uur geloof ik.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie slaapt altijd overal doorheen
inderdaad ja...goeie oordopjes mee, dan nog een beetjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bij 2 staat de 24u's tent. Ik kan uit ervaring vertellen dat je dan geen quality-time slaap krijgt![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch, met dat rode?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |