waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef baggeruser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de op
http://www.wildbits.com/files/tunaticsetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:01 schreef louterman het volgende:
ik weet alleen nog een deuntje van een nummer, dus dat heb ik maar opgeomen.
excuses voor het ooooh zo slecht opgenomen deuntje.
voor de mensen die mij willen helpen, hier staat het muziek bestandje.
'in your eyes' - peter gabrielquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef stansfield het volgende:
ik zoek een liedje uit de jaren 80 dat is gebruikt in de film say anything.
regel uit het refrein
i'n your eyes, the stars the sky in your eyes ofzoiets.
ik zit ook druk in mn playlist te zoeken en alle mogelijke liedjes te beluisterenquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:37 schreef dafan het volgende:
nummer komt mij ook bekend voor heidi- maar ik kan m niet vinden in mn playlist
jordan & baker - explode.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:01 schreef louterman het volgende:
ik weet alleen nog een deuntje van een nummer, dus dat heb ik maar opgeomen.
excuses voor het ooooh zo slecht opgenomen deuntje.
voor de mensen die mij willen helpen, hier staat het muziek bestandje.
gnarls barkley - crazyquote:op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef deepart het volgende:
ik zoek een nummer:
het heeft een clip en in die clip zie je het hoofd van de zanger (een neger) vervormen in weer iets anders, en dan vervormt weer in bloemen (bijvoorbeeld). het zijn geen echte beelden maar beetje getekent als het ware.
oeoe jaaa! dat is hem! dankjewel! echt mooie clip, en goed nummerquote:
ik kan er echt niks van maken. ik hoor door de kwaliteit, of eigenlijk het gebrek eraan, nieteens wat voor stijl het is.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 15:52 schreef kneiters het volgende:
ik doe nog 1 poging:
wie kent het liedje dat je op dit (slechte) filmpje hoort?
klik.
ja echt jammer, was ik al bang voor. het was zo´n goed liedje. het enige stukje tekst dat ik er nog uit kan halen is `monday morning`. de stijl is iig dance...quote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:14 schreef missluna het volgende:
[..]
ik kan er echt niks van maken. ik hoor door de kwaliteit, of eigenlijk het gebrek eraan, nieteens wat voor stijl het is.
help dan, dwerg.quote:op zaterdag 5 augustus 2006 21:12 schreef modus het volgende:
ik zoek een nummer waarvan de eerste klanken enigszins aan the nits - in the dutch mountains doen denken. ik meen dat het uit de 80s komt maar dat weet ik niet zeker. zoeken op de flarden tekst die ik onthouden heb, heeft nog niet mogen baten. stukje uit het refrein:
so i ride/drive from ... to canyon
not always the sun on my back
dus..
ik heb de zender gemaild die hem draaide, maar geen enkele reactie..
bedoel je unknown error - shadows? de remix is van unicron.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef mrcool het volgende:
ik ben op zoek naar de producer die een remix (drum n bass) heeft gemaakt van de soundtrack van requiem for a dream, origineel is van het kronos quartet.
the veronica's - 4-ever?quote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:55 schreef gijsje25 het volgende:
ik hoorde pas een liedje op de radio, volgens mij van 1 of twee meisjes, van de zelfde "bedenker" als de liedjes van kelly clarkson. heb geen idee meer hoe het ging, maar als ik de titel hoor weet ik wel of ik dat bedoel (wazig verhaal dit ) iemand enig idee?
x gijsje
hij is eerder al opgelost, héél ander soort muziek dan die jij geeftquote:op dinsdag 15 augustus 2006 19:34 schreef walvisje het volgende:
[..]
mijn eerste ingeving is liquido - narcotic
>>sample<<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |