roman flugel - geht's noch? of de nieuwe versie rishi bass - shakequote:op zondag 20 augustus 2006 22:28 schreef vinsbergen het volgende:
ik heb heel wat pagina's en sites afgezocht naar een house nummer, maar nog niet gevonden dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
het is een liedje met een hoog pieptoontje in een constant ritme en het wordt de laatste tijd veel gedraaid in clubs op feesten etc.(het lijkt of hij ook een beetje blijft hangen.. de melodie zegmaar:)
bvd
thnx!!!!quote:op zondag 20 augustus 2006 22:31 schreef molluck het volgende:
[..]
roman flugel - geht's noch? of de nieuwe versie rishi bass - shake
lipps inc - funky townquote:op maandag 21 augustus 2006 00:02 schreef spindoc het volgende:
ik ben op zoek naar de titel van een nummer dat ik zondagmiddag nog in de arena hoorde tijdens de rust. je hoort iets van 'talk about it, talk about it, talk about it' en daarna iets van 'funkypie' ofzo. kent iemand dit nummer?
niemand?quote:op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef kriebbel het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer dat we in italië gehoord hebben. het was een dance nummer, gedraaid door een italiaanse dj.
er kwamen stukjes text in voor als "de 8 factoren van dance" " fact 1" etc etc.
beetje vage omschrijving, maar meer weet ik er op het moment ook niet over. misschien iemand die het weet?
i wanna be like you denk ik dan aan.quote:op maandag 21 augustus 2006 07:05 schreef mega het volgende:
ik zoek een nummer van coldcut. er worden samples gebruikt van jungle book (de disney)
http://video.google.com/videoplay?docid=-7161545867093648703&q=coldcut dit is een filmpje van het nummer maar ik wil de titel.
volgens mij van daft punk. weet alleen de titel niet meer, maar het is daft punkquote:op maandag 21 augustus 2006 15:59 schreef stalf het volgende:
ik zoek een nummer van de nieuwste reclame voor coolpolitics van mtv over europa en de wereld. het is een electronic nummer. en ik dacht zoiets te horen als: pick up the groove (...)
hier gekeken?quote:op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef justjerra het volgende:
help help
ik zoek een nummer
je hoort elke keer
look at me
hey is een beetje een dance track
het is van een man en een vrouw
de man zijn stem lijkt verdomd veel op die van enrique iglesias
op radio538 wordt hij echt vaak gedraaid
maar kan daar geen playlist vinden
evermore - i'm fallin awayquote:op maandag 21 augustus 2006 18:56 schreef gijsxl het volgende:
het antwoord zal zeer waarschijnlijk als in één van de andere delen staan,
maar hoe heet het nummer uit de "sprite" reclame. wanneer je van de jongens in een zwembad ziet duiken dat dus op een basketbalveld lijkt.
papi sanchez - enamoramequote:op maandag 21 augustus 2006 20:08 schreef jpg97 het volgende:
hallo, ik ben op zoek naar een zomers latino liedje wat hier wel eens gedraaid wordt, ik weet niet hoe het heet maar het is een beetje een zeurderige vrouwen stemdie in het refrein de hele tijd iets zingt van : " es amor e me, es amor e me, es amor e me... es amor e meeeee ( <- om het zeurderige even te benadrukken ) "
met heeeeeel veel fantasie kan ik er nog akcent met jokero van maken...quote:op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef justjerra het volgende:
help help
ik zoek een nummer
je hoort elke keer
look at me
hey is een beetje een dance track
het is van een man en een vrouw
de man zijn stem lijkt verdomd veel op die van enrique iglesias
op radio538 wordt hij echt vaak gedraaid
maar kan daar geen playlist vinden
helaas komt daar geen enkele x look at me in voorquote:op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
met heeeeeel veel fantasie kan ik er nog akcent met jokero van maken...
paranoid android.quote:op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef quiestisia het volgende:
ik zoek een liedje van radiohead die een soort tekenfilm als clip heeft...
ik weet ook niet zeker of ik juist zit met de tijd maar ik hoor rond de tien minuten vorwerk - cambodia, als het het nummer is wat er na komt dat je zoekt, dan moet ik je helaas teleurstellen, geen idee...quote:op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef pietjepuk007 het volgende:
op vkmag.com staat een aftersummer dancemix. wat is het nummer dat gedraaid wordt tussen minuutje 9 en 11 (ongeveer)? ik zoek het nummer al lang maar het is onmogelijk uit te leggen aangezien het een tranceplaat is.
idd, maar uit ervaring blijkt dat men er nogaleens flink naast kan zitten wat lyrics betreft!quote:op maandag 21 augustus 2006 21:54 schreef quiestisia het volgende:
[..]
helaas komt daar geen enkele x look at me in voor
ik ben op zoek gegaan en wss is het dit:quote:op maandag 21 augustus 2006 21:55 schreef thijsthijs het volgende:
hoe heet het liedje met de volgende tekst:
come one make a move and do that thing oh oh baby (geluidje: ding ding, ding ding)..
(dan weet ik het even niet)
..put that thing on me
ooh baby baby baby (ding ding, ding ding)
wie weet het?..
(waarschijnlijk gezongen door een donkere dame, en het is een uptempo nummer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |