papi sanchez - enamoramequote:op maandag 21 augustus 2006 20:08 schreef jpg97 het volgende:
hallo, ik ben op zoek naar een zomers latino liedje wat hier wel eens gedraaid wordt, ik weet niet hoe het heet maar het is een beetje een zeurderige vrouwen stemdie in het refrein de hele tijd iets zingt van : " es amor e me, es amor e me, es amor e me... es amor e meeeee ( <- om het zeurderige even te benadrukken ) "
met heeeeeel veel fantasie kan ik er nog akcent met jokero van maken...quote:op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef justjerra het volgende:
help help
ik zoek een nummer
je hoort elke keer
look at me
hey is een beetje een dance track
het is van een man en een vrouw
de man zijn stem lijkt verdomd veel op die van enrique iglesias
op radio538 wordt hij echt vaak gedraaid
maar kan daar geen playlist vinden
helaas komt daar geen enkele x look at me in voorquote:op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
met heeeeeel veel fantasie kan ik er nog akcent met jokero van maken...
paranoid android.quote:op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef quiestisia het volgende:
ik zoek een liedje van radiohead die een soort tekenfilm als clip heeft...
ik weet ook niet zeker of ik juist zit met de tijd maar ik hoor rond de tien minuten vorwerk - cambodia, als het het nummer is wat er na komt dat je zoekt, dan moet ik je helaas teleurstellen, geen idee...quote:op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef pietjepuk007 het volgende:
op vkmag.com staat een aftersummer dancemix. wat is het nummer dat gedraaid wordt tussen minuutje 9 en 11 (ongeveer)? ik zoek het nummer al lang maar het is onmogelijk uit te leggen aangezien het een tranceplaat is.
idd, maar uit ervaring blijkt dat men er nogaleens flink naast kan zitten wat lyrics betreft!quote:op maandag 21 augustus 2006 21:54 schreef quiestisia het volgende:
[..]
helaas komt daar geen enkele x look at me in voor
ik ben op zoek gegaan en wss is het dit:quote:op maandag 21 augustus 2006 21:55 schreef thijsthijs het volgende:
hoe heet het liedje met de volgende tekst:
come one make a move and do that thing oh oh baby (geluidje: ding ding, ding ding)..
(dan weet ik het even niet)
..put that thing on me
ooh baby baby baby (ding ding, ding ding)
wie weet het?..
(waarschijnlijk gezongen door een donkere dame, en het is een uptempo nummer)
dat is toch de titel van het jungle book nummer? er worden hier samples van gebruikt maar volgens mij is het niet de titel.quote:op maandag 21 augustus 2006 16:33 schreef jenny_ het volgende:
[..]
i wanna be like you denk ik dan aan.
in de freemasons remixquote:op maandag 21 augustus 2006 22:07 schreef quiestisia het volgende:
[..]
ik ben op zoek gegaan en wss is het dit:
faith evans - mesmerized
helaasquote:op maandag 21 augustus 2006 21:55 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
ik weet ook niet zeker of ik juist zit met de tijd maar ik hoor rond de tien minuten vorwerk - cambodia, als het het nummer is wat er na komt dat je zoekt, dan moet ik je helaas teleurstellen, geen idee...
thnx man!quote:op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
evermore - i'm fallin away
volgens mij is hier niet echt een liedje van beschikbaar, alleen de 30 seconden uit de reclame
bedanktquote:op maandag 21 augustus 2006 22:07 schreef quiestisia het volgende:
[..]
ik ben op zoek gegaan en wss is het dit:
faith evans - mesmerized
enig idee wanneer je hem gehoort het op nova?quote:op dinsdag 22 augustus 2006 01:22 schreef silent.bob het volgende:
ik zoek een nummer, dat vaak wordt gedraaid bij volgens mij het programma nova en aan het begin van het nummer black eyed peas - dont lie.
kan iemand mij helpen, alvast bedankt.
zit in de intro...luister maar naar don't lie.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 01:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
enig idee wanneer je hem gehoort het op nova?
ik denk dat het het liedje van dance for life is. gemaakt door tiesto die ambasadeur van die organisatie is en maxi jazz van faithless heeft het ingezongen/gesproken.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 11:20 schreef da_sandman het volgende:
heu. ik hoorde op xfm gisteren een tranceplaat, met een stem er in die erg lijkt op de stem van faithless, maar het is em niet denk ik. iemand een idee?
weet iemand anders het misschien? ben al me nummers van daft punk langs gegaan, maar kan um niet vindenquote:op maandag 21 augustus 2006 17:17 schreef stansfield het volgende:
[..]
volgens mij van daft punk. weet alleen de titel niet meer, maar het is daft punk
ik vind het niks. slechte tekst, terwijl die maxi jazz ongeveer de grootste filosoof van de hele engelse muziekindustrie is en wat een oldskool faithlessimitatie van dhr. verwest. hij probeert echt terug te gaan naar de sound van insomnia en god is a dj, maar dit klinkt echt nauwelijks zo goedquote:op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef da_sandman het volgende:
en ik dank u, is em inderdaad... fijn plaatje.
geen ketchup song?quote:op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef wouters het volgende:
help!
voor de mensen die naar kos op vakantie zijn geweest misschien weten die wel hoe het volgende nummer heet.
het wordt gezongen (nou ja gezongen, gehummmed en gepraat) door een man.
de dj daar en wat verkopers in winkeltjes konden me in het slecht engels duidelijk maken dat het hier ging om 'the macaroni song' maar ik kan nergens (google etc) niets vinden over zo'n nummer.
heeft iemand enig id hoe dit nummer echt heet en van wie het is?
wat komt er vaak in het nummer voor, het is iig een danceachtig nummer.
veel gehummmmm hummmm.. en shag around, shag around... bla bla...
iemand?
please(?!)
outwork ft. mr. gee - elektro?quote:op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef wouters het volgende:
help!
voor de mensen die naar kos op vakantie zijn geweest misschien weten die wel hoe het volgende nummer heet.
het wordt gezongen (nou ja gezongen, gehummmed en gepraat) door een man.
de dj daar en wat verkopers in winkeltjes konden me in het slecht engels duidelijk maken dat het hier ging om 'the macaroni song' maar ik kan nergens (google etc) niets vinden over zo'n nummer.
heeft iemand enig id hoe dit nummer echt heet en van wie het is?
wat komt er vaak in het nummer voor, het is iig een danceachtig nummer.
iemand?
please(?!)
onee, wacht! ik denk dat jij het nummer chacaron bedoeld! ik weet zo niet wie het zingt, wel heeft gordon er een parodie op gemaakt; chagerijn! ik denk dat deze het is... hoop het iig!quote:op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef wouters het volgende:
iemand?
please(?!)
ja, dat is chacaron.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef jenny_ het volgende:
[..]
onee, wacht! ik denk dat jij het nummer chacaron bedoeld! ik weet zo niet wie het zingt, wel heeft gordon er een parodie op gemaakt; chagerijn! ik denk dat deze het is... hoop het iig!
wooh, ik denk inderdaad dat dat hem is.. lijkt inderdaad op een stonde gozerquote:
quote:op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef the_s het volgende:
liveset: the_stunned_guys_-_live_@_defqon1-stfu
het nummer wat begint bij 59:40,
dit is zo'n gigantisch vet stukje en ik zou graag de titel en de performer van die track willen weten
nth degree ?quote:op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef mrcool het volgende:
heb op lowlands morningwood gezien en vraag me af wat de naam is van dat hitje van hun.
kun je ff een fragment posten, heb die set namelijk nietquote:
ietsje meer info mss?quote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef erikh het volgende:
ik zoek een nummer van ht egorillaz, het is nog neit zo lang uit in nederland (denk ander halve maand ofzo) en het klinkt hartstikke lekker, ik heb alleen geen idee wat de titel is.
http://www.xs4all.nl/~eaman/onbekend%20stukje.mp3quote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:22 schreef gitanki het volgende:
[..]
kun je ff een fragment posten, heb die set namelijk niet
helaas, ik heb hem in de afgelopen 2 maanden een paar keer op de radio gehoord. ik weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef stalf het volgende:
[..]
ietsje meer info mss?![]()
zo uit mijn hoofd is demon days het laatste album, met dirty harry als laatste single, maar die is al in 2005 fsow uitgekomen![]()
dann kan ut vanalles zijn.. ietsje beter opletten als je hem de volgende keer hoortquote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef erikh het volgende:
[..]
helaas, ik heb hem in de afgelopen 2 maanden een paar keer op de radio gehoord. ik weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven.
dare is vrij nieuw..quote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef erikh het volgende:
ik zoek een nummer van ht egorillaz, het is nog neit zo lang uit in nederland (denk ander halve maand ofzo) en het klinkt hartstikke lekker, ik heb alleen geen idee wat de titel is.
als jij anderhalf jaar oud, nieuw wilt noemen wel ja...quote:
heeft iemand hier al antwoord op kunnen geven? ik ben namelijk ook op zoek.quote:op woensdag 29 maart 2006 22:42 schreef furanku het volgende:
zoek het achtergrondje van de nieuwe sire campagne
http://www.sire.nl/uploads/tx_eucampagnes/digitaal_pesten.mpg
zlg gecomponeerd of uit een nummer, zelf kan het (nu) nog nergens vinden.
is gecomponeerd door monc music, check www.moncmusic.com, en dan bij projects...quote:op dinsdag 22 augustus 2006 21:18 schreef remondepemon het volgende:
[..]
heeft iemand hier al antwoord op kunnen geven? ik ben namelijk ook op zoek.
dat is toch ook ruim een jaar terugquote:op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef erikh het volgende:
ik heb hem het bleek te gaan om feel good van the gorillaz.
ook in frankrijk op vakantie geweest?quote:op woensdag 23 augustus 2006 00:20 schreef q_orianka het volgende:
eye of the tiger, maar dan gezongen door een vrouw. ik heb op lyrics-sites gezocht, maar kon niks vinden, weet iemand de nbaam van die zangeres?
ik krijg geen banners daar?quote:op woensdag 23 augustus 2006 11:09 schreef maart85 het volgende:
hoe heet het nummer wat gedraait wordt in de banner van grolsch op partyflock.
als je er overheen gaat met de muis wordt het nummer afgespeeld. het betreft een banner van grolsch en mysteryland. iemand?
mmm zou kunnen. volgens mij zie je de banner alleen als je ingelogd bent...quote:
hier 2 kleine opgenome momentjes van de radio:quote:op dinsdag 22 augustus 2006 22:34 schreef virus3000 het volgende:
hallo,
ik zoek een trance liedje met de volgende tekst:
"baby, what's on your mind" ... "making love to you making love to you"... enz..
die zinnen worden redelijk vaak herhaald. het wordt gezongen door een beetje aparte vrouwestem (beetje hees).
iemand enig idee?
google vindt niet het juiste. is ook niet zo'n nieuw nummer, eerder oud, klassieker...
haha, kwam dat nummer toevallig op c-dance radio, virus3000?quote:op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef virus3000 het volgende:
[..]
hier 2 kleine opgenome momentjes van de radio:
www.easywebhost.be/liedje.wav
alvast bedankt!!
en en en ? weet je het al?quote:op woensdag 23 augustus 2006 11:48 schreef da_sandman het volgende:
oh, ik zie m nu pas... die plaat he, dat is euh... erm... heuh... moment....
rank 1 - beats at rank 1 dotcomquote:op woensdag 23 augustus 2006 11:09 schreef maart85 het volgende:
hoe heet het nummer wat gedraait wordt in de banner van grolsch op partyflock.
als je er overheen gaat met de muis wordt het nummer afgespeeld. het betreft een banner van grolsch en mysteryland. iemand?
was op c-dance jaquote:op woensdag 23 augustus 2006 12:46 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
haha, kwam dat nummer toevallig op c-dance radio, virus3000?
maar verdraaid goed nummer, wil het ook wel weten, iemand die het kent????
check profile --> wernhout, studeer in antwerpen...quote:
quote:op woensdag 23 augustus 2006 08:16 schreef gambolputty het volgende:
[..]
ook in frankrijk op vakantie geweest?
amel bent denk ik:
http://www.youtube.com/watch?v=mtij09toyyg&mode=related&search=
offtopic: ik woon in wuustwezel, dus 8km van je ongeveerquote:op woensdag 23 augustus 2006 15:32 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
check profile --> wernhout, studeer in antwerpen...
gouden tip, als je dat liedje nogeens hoort op c-dance, sprint dan naar hun website, als je daar online luistert geeft ie aan welk nummer er aan het spelen is!!!!!! (en welke erna komt)![]()
[edit] maar bij mij ''marcheert'' die live-stream player precies niemeer...![]()
![]()
ladytron - seventeenquote:op donderdag 24 augustus 2006 15:54 schreef xxxpimxxx het volgende:
"i only want you when you're 17, when you're 21 it's no fun"
die sample zit de hele tijd in het liedje. iemand een idee?
proficiat, virus3000! en hoe heb je hem gevonden?quote:op donderdag 24 augustus 2006 18:27 schreef virus3000 het volgende:
ik heb mijn liedje gevonden
het is: airbiscuit - lately
sample: http://mp3.juno.co.uk/mp3/sf182492-01-01-01.mp3
forum van ferry corstenquote:op donderdag 24 augustus 2006 23:01 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
proficiat, virus3000! en hoe heb je hem gevonden?![]()
zonder jou (met simone kleinsma)quote:op donderdag 24 augustus 2006 23:18 schreef paa-053 het volgende:
wat zijn gevoelige liedjes van paul de leeuw?
ik heb je lief
ik wil niet dat je liegt
'k wacht op jou
en ....
jij brengt alsmaar bloemen, ook leukquote:op donderdag 24 augustus 2006 23:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
zonder jou (met simone kleinsma)
voorbij
blijf bij mij (met ruth jacott)
droomland (met andré hazes)
wat betreft het hitmateriaal dan.
quote:op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef paa-053 het volgende:
ik lig hier dubbel achter mijn pc. nee, er is geen verband. ik heb een nummerbord uit ontario, canada, met de combinatie paa-053, vandaar.
quote:geinig, dat wel. ik zal maar niet googelen op bukgeit.
'brown sugar' van d'angelo?quote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef #ANONIEM het volgende:
hoorde op slamfm laatst weer een nummer dat al zo'n 8 tot 10 jaar oud is ofzo. herinner me nog dat een meid zingt: you're like sugar for my soul (ofzo) en er was daarna ook een zin van iets dat je als het omhulsel van een snoepje bent ofzo (maar dan in het engels).
toendertijd was het wel een hit, heb nu geen idee meer wie het was. was volgens mij ook wel een sexy clip toen met een mooi meid (meende in rode kleding).
nu je het zegt denk ik al dat het hem is, zal het even controlerenquote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:50 schreef zomerdagdromer het volgende:
'brown sugar' van d'angelo?
nee, het is hem niet. ik heb per ongeluk over de mededeling dat het een vrouw is die het zingt heen gelezen.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nu je het zegt denk ik al dat het hem is, zal het even controleren![]()
nee maar er staat me wel iets van brown sugar bij, heel veel zelfs.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef zomerdagdromer het volgende:
[..]
nee, het is hem niet. ik heb per ongeluk over de mededeling dat het een vrouw is die het zingt heen gelezen.
"you're sweet like chocolate, boy" zit dat erin?quote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef zomerdagdromer het volgende:
[..]
nee, het is hem niet. ik heb per ongeluk over de mededeling dat het een vrouw is die het zingt heen gelezen.
weet ik niet meer, kan wel. 2 zinnen die me het meest bijstaan was dat van like sugar for my soul en daarna dat die jongen als een papiertje om een snoepje is. en woensdag was die op slamfm te horen (tussen 10 en 12 ofzo).quote:op vrijdag 25 augustus 2006 01:01 schreef italo het volgende:
"you're sweet like chocolate, boy" zit dat erin?
last dance van donna summer?quote:op vrijdag 25 augustus 2006 01:26 schreef deepart het volgende:
ik hoorde vandaag een liedje, en daar kwam invoor "one last dance" of "just one last dance"
het is een leuk nummer, lekker ritme. vrolijk nummer.
ik heb zelf al gezocht en het is niet van "sarah conner"
edit, het is door een vrouw gezongen
self esteem van the offspring?quote:op vrijdag 25 augustus 2006 03:35 schreef smvs het volgende:
oke ik ben niet geheel nuchter momenteel, maar ik hoorde net een simplistische geweldige plaat: we hebben een l, we hebben een a. lala lalalalala. van wie is die?
van een tonproater uit brabant, mss vind je iets op de naam ben van daal, maar ik weet t verder ook niet.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 03:35 schreef smvs het volgende:
oke ik ben niet geheel nuchter momenteel, maar ik hoorde net een simplistische geweldige plaat: we hebben een l, we hebben een a. lala lalalalala. van wie is die?
apollo 440 - stop the rockquote:op vrijdag 25 augustus 2006 10:13 schreef johandabutcher het volgende:
zoekende:
een nummertje, wordt vaak als zomers nummertje gebruikt. als mijn jonge en ongetrainde geheugen het goed heeft is het van een van de eerdere fifa games (98, 99, 200, 2001). het is iets met 'rock', maar niet 'bodyrock' van moby of 'the rockafeller skank' van fatboy slim. iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |