proficiat, virus3000! en hoe heb je hem gevonden?quote:op donderdag 24 augustus 2006 18:27 schreef virus3000 het volgende:
ik heb mijn liedje gevonden
het is: airbiscuit - lately
sample: http://mp3.juno.co.uk/mp3/sf182492-01-01-01.mp3
forum van ferry corstenquote:op donderdag 24 augustus 2006 23:01 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
proficiat, virus3000! en hoe heb je hem gevonden?![]()
zonder jou (met simone kleinsma)quote:op donderdag 24 augustus 2006 23:18 schreef paa-053 het volgende:
wat zijn gevoelige liedjes van paul de leeuw?
ik heb je lief
ik wil niet dat je liegt
'k wacht op jou
en ....
jij brengt alsmaar bloemen, ook leukquote:op donderdag 24 augustus 2006 23:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
zonder jou (met simone kleinsma)
voorbij
blijf bij mij (met ruth jacott)
droomland (met andré hazes)
wat betreft het hitmateriaal dan.
quote:op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef paa-053 het volgende:
ik lig hier dubbel achter mijn pc. nee, er is geen verband. ik heb een nummerbord uit ontario, canada, met de combinatie paa-053, vandaar.
quote:geinig, dat wel. ik zal maar niet googelen op bukgeit.
'brown sugar' van d'angelo?quote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef #ANONIEM het volgende:
hoorde op slamfm laatst weer een nummer dat al zo'n 8 tot 10 jaar oud is ofzo. herinner me nog dat een meid zingt: you're like sugar for my soul (ofzo) en er was daarna ook een zin van iets dat je als het omhulsel van een snoepje bent ofzo (maar dan in het engels).
toendertijd was het wel een hit, heb nu geen idee meer wie het was. was volgens mij ook wel een sexy clip toen met een mooi meid (meende in rode kleding).
nu je het zegt denk ik al dat het hem is, zal het even controlerenquote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:50 schreef zomerdagdromer het volgende:
'brown sugar' van d'angelo?
nee, het is hem niet. ik heb per ongeluk over de mededeling dat het een vrouw is die het zingt heen gelezen.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nu je het zegt denk ik al dat het hem is, zal het even controleren![]()
nee maar er staat me wel iets van brown sugar bij, heel veel zelfs.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef zomerdagdromer het volgende:
[..]
nee, het is hem niet. ik heb per ongeluk over de mededeling dat het een vrouw is die het zingt heen gelezen.
"you're sweet like chocolate, boy" zit dat erin?quote:op vrijdag 25 augustus 2006 00:54 schreef zomerdagdromer het volgende:
[..]
nee, het is hem niet. ik heb per ongeluk over de mededeling dat het een vrouw is die het zingt heen gelezen.
weet ik niet meer, kan wel. 2 zinnen die me het meest bijstaan was dat van like sugar for my soul en daarna dat die jongen als een papiertje om een snoepje is. en woensdag was die op slamfm te horen (tussen 10 en 12 ofzo).quote:op vrijdag 25 augustus 2006 01:01 schreef italo het volgende:
"you're sweet like chocolate, boy" zit dat erin?
last dance van donna summer?quote:op vrijdag 25 augustus 2006 01:26 schreef deepart het volgende:
ik hoorde vandaag een liedje, en daar kwam invoor "one last dance" of "just one last dance"
het is een leuk nummer, lekker ritme. vrolijk nummer.
ik heb zelf al gezocht en het is niet van "sarah conner"
edit, het is door een vrouw gezongen
self esteem van the offspring?quote:op vrijdag 25 augustus 2006 03:35 schreef smvs het volgende:
oke ik ben niet geheel nuchter momenteel, maar ik hoorde net een simplistische geweldige plaat: we hebben een l, we hebben een a. lala lalalalala. van wie is die?
van een tonproater uit brabant, mss vind je iets op de naam ben van daal, maar ik weet t verder ook niet.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 03:35 schreef smvs het volgende:
oke ik ben niet geheel nuchter momenteel, maar ik hoorde net een simplistische geweldige plaat: we hebben een l, we hebben een a. lala lalalalala. van wie is die?
apollo 440 - stop the rockquote:op vrijdag 25 augustus 2006 10:13 schreef johandabutcher het volgende:
zoekende:
een nummertje, wordt vaak als zomers nummertje gebruikt. als mijn jonge en ongetrainde geheugen het goed heeft is het van een van de eerdere fifa games (98, 99, 200, 2001). het is iets met 'rock', maar niet 'bodyrock' van moby of 'the rockafeller skank' van fatboy slim. iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |