is gecomponeerd door monc music, check www.moncmusic.com, en dan bij projects...quote:op dinsdag 22 augustus 2006 21:18 schreef remondepemon het volgende:
[..]
heeft iemand hier al antwoord op kunnen geven? ik ben namelijk ook op zoek.
dat is toch ook ruim een jaar terugquote:op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef erikh het volgende:
ik heb hem het bleek te gaan om feel good van the gorillaz.
ook in frankrijk op vakantie geweest?quote:op woensdag 23 augustus 2006 00:20 schreef q_orianka het volgende:
eye of the tiger, maar dan gezongen door een vrouw. ik heb op lyrics-sites gezocht, maar kon niks vinden, weet iemand de nbaam van die zangeres?
ik krijg geen banners daar?quote:op woensdag 23 augustus 2006 11:09 schreef maart85 het volgende:
hoe heet het nummer wat gedraait wordt in de banner van grolsch op partyflock.
als je er overheen gaat met de muis wordt het nummer afgespeeld. het betreft een banner van grolsch en mysteryland. iemand?
mmm zou kunnen. volgens mij zie je de banner alleen als je ingelogd bent...quote:
hier 2 kleine opgenome momentjes van de radio:quote:op dinsdag 22 augustus 2006 22:34 schreef virus3000 het volgende:
hallo,
ik zoek een trance liedje met de volgende tekst:
"baby, what's on your mind" ... "making love to you making love to you"... enz..
die zinnen worden redelijk vaak herhaald. het wordt gezongen door een beetje aparte vrouwestem (beetje hees).
iemand enig idee?
google vindt niet het juiste. is ook niet zo'n nieuw nummer, eerder oud, klassieker...
haha, kwam dat nummer toevallig op c-dance radio, virus3000?quote:op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef virus3000 het volgende:
[..]
hier 2 kleine opgenome momentjes van de radio:
www.easywebhost.be/liedje.wav
alvast bedankt!!
en en en ? weet je het al?quote:op woensdag 23 augustus 2006 11:48 schreef da_sandman het volgende:
oh, ik zie m nu pas... die plaat he, dat is euh... erm... heuh... moment....
rank 1 - beats at rank 1 dotcomquote:op woensdag 23 augustus 2006 11:09 schreef maart85 het volgende:
hoe heet het nummer wat gedraait wordt in de banner van grolsch op partyflock.
als je er overheen gaat met de muis wordt het nummer afgespeeld. het betreft een banner van grolsch en mysteryland. iemand?
was op c-dance jaquote:op woensdag 23 augustus 2006 12:46 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
haha, kwam dat nummer toevallig op c-dance radio, virus3000?
maar verdraaid goed nummer, wil het ook wel weten, iemand die het kent????
check profile --> wernhout, studeer in antwerpen...quote:
quote:op woensdag 23 augustus 2006 08:16 schreef gambolputty het volgende:
[..]
ook in frankrijk op vakantie geweest?
amel bent denk ik:
http://www.youtube.com/watch?v=mtij09toyyg&mode=related&search=
offtopic: ik woon in wuustwezel, dus 8km van je ongeveerquote:op woensdag 23 augustus 2006 15:32 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
check profile --> wernhout, studeer in antwerpen...
gouden tip, als je dat liedje nogeens hoort op c-dance, sprint dan naar hun website, als je daar online luistert geeft ie aan welk nummer er aan het spelen is!!!!!! (en welke erna komt)![]()
[edit] maar bij mij ''marcheert'' die live-stream player precies niemeer...![]()
![]()
ladytron - seventeenquote:op donderdag 24 augustus 2006 15:54 schreef xxxpimxxx het volgende:
"i only want you when you're 17, when you're 21 it's no fun"
die sample zit de hele tijd in het liedje. iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |