ik vind het niks. slechte tekst, terwijl die maxi jazz ongeveer de grootste filosoof van de hele engelse muziekindustrie is en wat een oldskool faithlessimitatie van dhr. verwest. hij probeert echt terug te gaan naar de sound van insomnia en god is a dj, maar dit klinkt echt nauwelijks zo goedquote:op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef da_sandman het volgende:
en ik dank u, is em inderdaad... fijn plaatje.
geen ketchup song?quote:op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef wouters het volgende:
help!
voor de mensen die naar kos op vakantie zijn geweest misschien weten die wel hoe het volgende nummer heet.
het wordt gezongen (nou ja gezongen, gehummmed en gepraat) door een man.
de dj daar en wat verkopers in winkeltjes konden me in het slecht engels duidelijk maken dat het hier ging om 'the macaroni song' maar ik kan nergens (google etc) niets vinden over zo'n nummer.
heeft iemand enig id hoe dit nummer echt heet en van wie het is?
wat komt er vaak in het nummer voor, het is iig een danceachtig nummer.
veel gehummmmm hummmm.. en shag around, shag around... bla bla...
iemand?
please(?!)
outwork ft. mr. gee - elektro?quote:op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef wouters het volgende:
help!
voor de mensen die naar kos op vakantie zijn geweest misschien weten die wel hoe het volgende nummer heet.
het wordt gezongen (nou ja gezongen, gehummmed en gepraat) door een man.
de dj daar en wat verkopers in winkeltjes konden me in het slecht engels duidelijk maken dat het hier ging om 'the macaroni song' maar ik kan nergens (google etc) niets vinden over zo'n nummer.
heeft iemand enig id hoe dit nummer echt heet en van wie het is?
wat komt er vaak in het nummer voor, het is iig een danceachtig nummer.
iemand?
please(?!)
onee, wacht! ik denk dat jij het nummer chacaron bedoeld! ik weet zo niet wie het zingt, wel heeft gordon er een parodie op gemaakt; chagerijn! ik denk dat deze het is... hoop het iig!quote:op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef wouters het volgende:
iemand?
please(?!)
ja, dat is chacaron.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef jenny_ het volgende:
[..]
onee, wacht! ik denk dat jij het nummer chacaron bedoeld! ik weet zo niet wie het zingt, wel heeft gordon er een parodie op gemaakt; chagerijn! ik denk dat deze het is... hoop het iig!
wooh, ik denk inderdaad dat dat hem is.. lijkt inderdaad op een stonde gozerquote:
quote:op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef the_s het volgende:
liveset: the_stunned_guys_-_live_@_defqon1-stfu
het nummer wat begint bij 59:40,
dit is zo'n gigantisch vet stukje en ik zou graag de titel en de performer van die track willen weten
nth degree ?quote:op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef mrcool het volgende:
heb op lowlands morningwood gezien en vraag me af wat de naam is van dat hitje van hun.
kun je ff een fragment posten, heb die set namelijk nietquote:
ietsje meer info mss?quote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef erikh het volgende:
ik zoek een nummer van ht egorillaz, het is nog neit zo lang uit in nederland (denk ander halve maand ofzo) en het klinkt hartstikke lekker, ik heb alleen geen idee wat de titel is.
http://www.xs4all.nl/~eaman/onbekend%20stukje.mp3quote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:22 schreef gitanki het volgende:
[..]
kun je ff een fragment posten, heb die set namelijk niet
helaas, ik heb hem in de afgelopen 2 maanden een paar keer op de radio gehoord. ik weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef stalf het volgende:
[..]
ietsje meer info mss?![]()
zo uit mijn hoofd is demon days het laatste album, met dirty harry als laatste single, maar die is al in 2005 fsow uitgekomen![]()
dann kan ut vanalles zijn.. ietsje beter opletten als je hem de volgende keer hoortquote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef erikh het volgende:
[..]
helaas, ik heb hem in de afgelopen 2 maanden een paar keer op de radio gehoord. ik weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven.
dare is vrij nieuw..quote:op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef erikh het volgende:
ik zoek een nummer van ht egorillaz, het is nog neit zo lang uit in nederland (denk ander halve maand ofzo) en het klinkt hartstikke lekker, ik heb alleen geen idee wat de titel is.
als jij anderhalf jaar oud, nieuw wilt noemen wel ja...quote:
heeft iemand hier al antwoord op kunnen geven? ik ben namelijk ook op zoek.quote:op woensdag 29 maart 2006 22:42 schreef furanku het volgende:
zoek het achtergrondje van de nieuwe sire campagne
http://www.sire.nl/uploads/tx_eucampagnes/digitaal_pesten.mpg
zlg gecomponeerd of uit een nummer, zelf kan het (nu) nog nergens vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |