Nieuwerkerk aan den IJsselquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:30 schreef Grooviee17 het volgende:
Nieuwekerk aan de Ijssel?
Jah, volgens mij las ik dat een dagje ofzo geleden ook ergensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:30 schreef Grooviee17 het volgende:
Nieuwekerk aan de Ijssel?
Je moet ook álles bijhouden.quote:Voorheen lag het laagste punt van Nederland in de Prins Alexanderpolder bij Rotterdam. Bouwactiviteiten hebben ertoe geleid dat deze begeerde status daar tot het verleden behoort.
Kwestie van je archief bijhouden, pyl.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef pyl het volgende:
Na afloop van de vraag googlen mag toch wel? Wat ik op wikipedia lees:
[..]
Je moet ook álles bijhouden.![]()
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef MaJo het volgende:
Let it be Beatles
Dawas n reactie op pyl!quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef U het volgende:
lowlands, is dat niet zo'n muziekding?
Dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Asmodian het volgende:
Matisyahu, Bloc Party, The Magic Numbers, Snow Patrol en nog iemand
Dat is hemquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef lienelien het volgende:
Razorlight
Matisyahu oid
magic numbersbloc party
snow patrol
Dat zou ik wel willenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Jajong het volgende:
Razorlight, Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, The Strokes?
Matisyahu is voor Razorlightquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:41 schreef lienelien het volgende:
btje slordige post, maar ik zal 'm niet edit-en
Volgens mij nog in chronologische volgorde, toch?
Je zou eigenlijk een punt moeten krijgen voor ideale programmeringquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Jajong het volgende:
Razorlight, Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, The Strokes?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een punt moeten krijgen voor ideale programmeringFF, AM én KC achter elkaar zou
zijn. De andere twee zijn ook cool :s)
Dat woord zocht ik inderdaadquote:
Ja ik dacht al bij mezelf, dit is misschien iets te optimistischquote:
MaJo +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef MaJo het volgende:
10 gulden, met ontbijt
Spinvis?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:54 schreef MaJo het volgende:
Welke band begon met de naam Starfish?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |