Ik ben zeer gevleid, maar dat had toch allemaal niet in een mailtje gehoeven?quote:Hoi,
ik las op het forum van fok.nl dat je graag gebefft wordt.
Ik zou dat graag met mijn vrouw doen. Hoever moet mijn tong erin om de
clitoris te strelen?
Trouwens, als jij je man pijpt, slik je dan het sperma door?
Mijn vrouw vindt dat vies spul ...
Groetjes,
Wim
quote:Hoi,
Ik heb je een paar keer voorbij zien komen op fok, maar jij bent echt een
ongelooflijk lekker ding. Zo denkt zowel mijn vriendin als ik erover. Heb je
een vriend? Of ben je wel in voor een spannend contact?
Mijn vriendin is 21, 1.68m, dblond, slank, 62kg, cup 75C
Ik ben 24, 1.91m slank..
Lijkt ons heerlijk om met jou in contact te komen...
Ik hoop dat ik het goede emailadres heb trouwens
Wie weet tot mails, anders sorry dat ik je heb lastiggevallen.
kusje
M&M
Pas maar op, morgen heb je er een.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Verdikke, ik krijg nooit mailtjes van dergelijke geile rakkers
Terwijl ik nota bene wél pijp.
Zeker de verkeerde dan
Oei, wacht, dan trek ik alvast even wat luchtigers aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pas maar op, morgen heb je er een.
Lieve Duderinnetjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Wil je er één danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeker de verkeerde dan
quote:Hey lekker ding,
Ik zit nu op mijn werk. Als ik vanmiddag thuis ben zal ik je wel wat foto's
sturen. Wat voor foto's wil je hebben? En stuur je ons dan ook wat foto's
van jou?
Ben je trouwens vrijgezel?
x
M&M
Bene there, done that, got a wet Tshirtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lieve Duderinnetje
Ik zou graag eens je tepels willen beroeren met een ijsklontje. Ze keihard maken dat ze dwars door je strakke topje priemen.
En ik zou het vreselijk geil vinden om daar dan foto's van te maken.
Dus mag ik aan je tepels zitten? Ik neem het ijs mee,
liefs
Anoniempje
Lief Duderinnetje,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bene there, done that, got a wet Tshirt![]()
Ik wil iets met pijpen![]()
Niemand schrijft mij ooit iets over pijpen![]()
Ik wil dat ook, net als Be!
Pijpen slet!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je krijgt vast binnenkort een mailtje over rookwaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond hem heel erg opwindend eerst, maar door die lach-smiley is nu helemaal het moment wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:25 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Lief Duderinnetje,
Graag zou ik je willen pijpen, wanneer spreken we af?
Lassie.
![]()
Ow shit, dacht dat we in 2006 waren! foutje!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
-knip-
Bij je 2e vraag kan ik je niet helpen. Ik pijp niet...
Dude,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond hem heel erg opwindend eerst, maar door die lach-smiley is nu helemaal het moment weg![]()
Hej Duiderinnetje,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
eerst foto's zien dan zien we wel verderquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeker de verkeerde dan
Hoi Roellio,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef Roellio het volgende:
Ik krijg nooit mailtjes van geile onbekende vrouwen.
Het steenbok, weegschaal hier, pijpen is megageil, kom maar eens langs dan regelen we watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi Roellio,
Je kent mij niet, maar wil je mij pijpen?
Groetjes van een steenbok.
Je doet er niks aan he?!quote:Haay cutie!
Wij zijn twee leuke knappe meiden van 17 die allebei bi zijn.
We zagen je fotoboek op fok! en vonden jou de aangewezen persoon om ons eens te verwennen op de manier zoals wij dat niet bij elkaar kunnen.
Heb je wel eens een trio gedaan?
We horen graag wat van je!
kusjes
Mandy en Roos
Ik voel er wel wat voor, maar zit vanavond wat krap.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Hej Duiderinnetje,
Ik zou graag eens met mijn tampeloeris je huig kietelen en dat jij dan na enige tijd mijn mannenpap lekker via je slokdarm naar binnen laat gaan.
Oh ja, het hoeft niet meteen, mag ook vanavond!
Dikke kus,
TJ
Maakt niet uit, ik heb niet lang nodig!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik voel er wel wat voor, maar zit vanavond wat krap.
Dan zul je denken: oeh, geil juist, maar ik bedoel qua tijd.
Dude
Nee dat gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:31 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb niet lang nodig!
Mag ik ook aan je tieten zitten dan?
Je kent me zo goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Knuffelen en genegenheid toch?
Of wou jij ook pijpen soms.
Heb ik al gedaan. De foto's staan helaas op een andere pcquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:31 schreef The_Joker het volgende:
Mag ik ook aan je tieten zitten dan?
Hebben jullie ook zo'n last van die kutspamm??quote:Beste Fixxxer,
Ooit afgevraagd waarom het FOK!-dating gedeelte zo jammerlijk is gefaald?
Welnu, alle vrouwen hadden (en hebben) alleen maar oog voor jou.... We hebben ons nu verenigd, alleen de lekkere dan, tot de FOK!babes-voor-Fixxxer en wou wouden graag allemaal een keer langskomen.
Is het goed als we dit in koppels van 2 tegelijk doen, zo om de dag en 2x p/d op zondag?
Hopelijk zeg je yes, want die poster boven ons bed begint nu wel te vervelen hihi
Laat wat van je weten,
xxxx het commitee
P.S. we brengen bier mee!
Yoghurt op je tampon doen schijnt te helpenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:35 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n last van die kutspamm??
Zie jij en weet jij wie diegene is dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:36 schreef erodome het volgende:
Als dit om echte mailtjes gaat dan is het nogal laag ze hier neer te zetten om iemand eens goed voor lul te zetten, als dat niet zo is waarom hier en niet in onzin?
Nou ja, zal wel een beetje zuur zijn vandaag ofzo, maar zie de lol er niet van in als het om echt emailtjes zou gaan...
Erodome, niet zeuren!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:36 schreef erodome het volgende:
Als dit om echte mailtjes gaat dan is het nogal laag ze hier neer te zetten om iemand eens goed voor lul te zetten, als dat niet zo is waarom hier en niet in onzin?
Nou ja, zal wel een beetje zuur zijn vandaag ofzo, maar zie de lol er niet van in als het om echt emailtjes zou gaan...
Misschien wel!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zie jij en weet jij wie diegene is dan?
Oh.quote:
dat zou jou kunnen mailen om sexadvies is misschien nog begrijpelijk, maar BEquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:36 schreef erodome het volgende:
Alsof je de afzender ziet?! Die is toch vrij anoniem..quote:Nou ja, zal wel een beetje zuur zijn vandaag ofzo, maar zie de lol er niet van in als het om echt emailtjes zou gaan...
Sorry, hoe kan ik 't goedmakenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond hem heel erg opwindend eerst, maar door die lach-smiley is nu helemaal het moment weg![]()
Daarvan zeg ik: ja!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:38 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Oh.
En in 1x droog tot aan de wortel in je kringspier?
Moet dat dan, is het normaal om mailtjes van mensen te gaan plaatsen dan?????quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zie jij en weet jij wie diegene is dan?
Geil hoor.quote:
Ik vind het niet normaal dat ze mij zulke mailtjes sturenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Moet dat dan, is het normaal om mailtjes van mensen te gaan plaatsen dan?????
Zeker als mod zijnde?
Nou ja, het zal vast wel aan mij liggen, ik zal wel raar zijn ofzo dat ik dat niet echt heel normaal gedrag vind.
quote:
Dat is een 2e. Hoe geinig het ook is, erodome heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat ze mij zulke mailtjes sturen.
Ik heb het in periodes.. De ene week sturen meisjes helemaal of bijna geen verzoekjes.. En de andere week weer juist heel veel..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach arme toch, het is ook zo'n afschuwelijk mailtje zeg, stel je niet zo aan, toen je je tieten liet zien was je ook blij met de aandacht, deed je ook niet zo moeilijk...(ok ok daarna wel, maar dat was anders omdat iemand iets persoonlijks van jou plaatste, was niet leuk he, waarom doe je het dan bij een ander?)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leg uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Dat is een 2e. Hoe geinig het ook is, erodome heeft wel gelijk.
Ik zou er niet bilj mee zijn (stuur dan naast berichtjes aan Duderinnetje ook niet zulke e-mails). Heb zelfs ergens het vermoeden dat jullie bezig zijn met het schenden van het briefgeheim.
Niet zo uit je nek lullen hèquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach arme toch, het is ook zo'n afschuwelijk mailtje zeg, stel je niet zo aan, toen je je tieten liet zien was je ook blij met de aandacht, deed je ook niet zo moeilijk...(ok ok daarna wel, maar dat was anders omdat iemand iets persoonlijks van jou plaatste, was niet leuk he, waarom doe je het dan bij een ander?)
Als je jezelf als een geil meisje wil profileren moet je ook niet gek opkijken als mensen je erop aanspreken en dan is dit een net mailtje, gewoon een open vraagje, niets raars erin...
Ok, nu hou ik op, want ik ga naar doen zo en daar heb ik geen zion in, ga jullie gang, ik bemoei me er niet meer mee...
Psst, die vrouwen die penis-enlargements aanbieden zijn niet echt hoor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb het in periodes.. De ene week sturen meisjes helemaal of bijna geen verzoekjes.. En de andere week weer juist heel veel..![]()
Ik zeg dat ik er niet blij mee zou zijn. Maar ik stuur nooit zulke e-mails.quote:
*breek*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:39 schreef Kluupkluup het volgende:
dat zou jou kunnen mailen om sexadvies is misschien nog begrijpelijk, maar BE.. Dat kan toch niet serieus zijn. En die vraag ook
Aljeblieft hé..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach arme toch, het is ook zo'n afschuwelijk mailtje zeg, stel je niet zo aan, toen je je tieten liet zien was je ook blij met de aandacht, deed je ook niet zo moeilijk...(ok ok daarna wel, maar dat was anders omdat iemand iets persoonlijks van jou plaatste, was niet leuk he, waarom doe je het dan bij een ander?)
Als je jezelf als een geil meisje wil profileren moet je ook niet gek opkijken als mensen je erop aanspreken en dan is dit een net mailtje, gewoon een open vraagje, niets raars erin...
Ok, nu hou ik op, want ik ga naar doen zo en daar heb ik geen zion in, ga jullie gang, ik bemoei me er niet meer mee...
Volgens mij sla je nu een beetje door hoor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef erodome het volgende:
dus je word graag gebeft maar weigert zelf te pijpen? krijg je daar nooit klachten over dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben zeer gevleid, maar dat had toch allemaal niet in een mailtje gehoeven?
Ik zou je tong er toch minstens instoppen totdat je je kaken verrekt en je tanden in haar schaamhaar happen.
Bij je 2e vraag kan ik je niet helpen. Ik pijp niet...
Misschien zijn er andere users die nog tips voor je hebben?
Neuhquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dus je word graag gebeft maar weigert zelf te pijpen? krijg je daar nooit klachten over dan?
niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Psst, die vrouwen die penis-enlargements aanbieden zijn niet echt hoor!![]()
Ze zou het nog serieus doen ook..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik anders het mailtje van Wim naar je doorsturen? Kan jij hem netjes gaan beantwooren!
Ik dacht al... waar blijft Sunchaser, nu SCH nog..quote:
Je hoeft er ook niet op te reageren, maar om het nu openbaar te gooien om met z'n allen even te lachen, sorry, maar ik heb dan blijkbaar een ander idee van fatsoen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij sla je nu een beetje door hoor!
Als je al dat soort vragen serieus zou willen stellen begin je met een mailtje met 'mag ik je iets vragen?'...
En nee, ik reageer er normaal niet op. Rukkertjes die zich melden op msn worden er ook a la minute weer afgeflikkerd zonder een netjes 'tot ziens'.
Zal ik anders het mailtje van Wim naar je doorsturen? Kan jij hem netjes gaan beantwooren!
Deed ik ook, en IK kan het wetenquote:
Duh, ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deed ik ook, en IK kan het weten.
Jezus, ik maak t even mooier dan het is, hoor. Voor jou.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan herinner jij je toch hele andere dingen dan ik.
Nee ok, dan kan ik het weer volgen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:58 schreef SunChaser het volgende:
Jezus, ik maak t even mooier dan het is, hoor. Voor jou.
Rellen is veelste vermoeidend, ik geef mening, maar rel niet verder...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:53 schreef senesta het volgende:
Wha ik voel een relletje aankomen....![]()
Ander gevoel voor humor misschien.. Als ze zijn mailadres nou zou postten en oproepen tot spammen zou ik het wat anders vindenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet op te reageren, maar om het nu openbaar te gooien om met z'n allen even te lachen, sorry, maar ik heb dan blijkbaar een ander idee van fatsoen.
Niet alle lolletjes hoeven naar ONZquote:En dan is die van jou nog van een ander niveau dan die van ijsmeis, alhoewel ik zelfs bij die van jou het absoluut niet nodig vind daar in seksualiteiten een lol topic van te maken....
Ken jij Reese niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:01 schreef SunChaser het volgende:
Wie is Reese? Foto please.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |