Een blanke stond Stekelenburg in te schieten dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:34 schreef PLAE@ het volgende:
Ik bedoel zondag. Was Gentenaar toen 2e keeper![]()

Gekneusde vinger van Vermeerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volges mij was Gentenaar toen niet fit, want anders is het onverklaarbaar dat Gentenaar tegen psv wel 2e keeper was![]()

Die had ie tegen Kopenhagen ookal dan, Gentenaar was namelijk niet fit toen. Ben er bijna zker van dat Gentenaar 2e keeper isquote:

Er werd toch duidelijk aangegeven (een tijd geleden) dat Kenneth 2e keeper zou zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die had ie tegen Kopenhagen ookal dan, Gentenaar was namelijk niet fit toen. Ben er bijna zker van dat Gentenaar 2e keeper is![]()

Integendeel, toen Dennis werd gehaald werd er gezegd dat ie vol de concurrentie met Maarten aan moest gaan en zelfs kans zou maken om 1ste keeper te worden als ie zichzelf echt wist te onderscheiden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er werd toch duidelijk aangegeven (een tijd geleden) dat Kenneth 2e keeper zou zijn?

Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er werd toch duidelijk aangegeven (een tijd geleden) dat Kenneth 2e keeper zou zijn?

Sar terughalenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind dat Stekelenburg maar moet vertrekken.
Dan kunnen ze rouleren![]()

Yeahquote:

Ik sluit me hier bij aan. Stekelenburg is nooit ter discussie geweest en Gentenaar wist dat hij als reserve gehaald was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij was Gentenaar toch echt gehaald als tweede keeper, dat was toch ook de reden dat Vermeer verhuurd wilde worden?

Ik hoop het ook, wat een kwal...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef stefmans het volgende:
Hopelijk speel Gronkjaer niet volgende week![]()

Wat? Ik ben hier veel hoor, alleen ik post niet zoveel.quote:

Dat mocht je gewoon posten hoor; de waarheid mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:12 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Wat? Ik ben hier veel hoor, alleen ik post niet zoveel.
Zo heb ik me bijvoorbeeld ingehouden toen je opeens mn kaartje JC Schaal niet meer wilde omdat je 15e teveel vond terwijl je hier zo triomfantelijk had gepost dat je toch nog een kaartje van een vriend kon krijgen en dat je zou gaan.![]()
Maargoed, zie sig

Weet ik wel maar ik vond het een beetje flauwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat mocht je gewoon posten hoor; de waarheid mag gezegd worden.
En 15 eurootjes + treinkaartje of benzinekosten vind ik op dit moment te veel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |