bedoeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef TheYoung1 het volgende:
zolang je begrijpt wat er bedoelt wordt
Dat is niet het enige wat met een hoofdletter had gemoeten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Taalpuristen moet met een hoofdletter.
klopd hellemaaltquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef Rekkie het volgende:
Dit is een klacht en had derhalve beter geopend kunnen worden in KLB.
doe ik standaard nooit...teveel werk om telkens de capsbutton in te drukken...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:14 schreef Damzkieee het volgende:
Begin je zin met een hoofdletter in het vervolg
Ja, dat is dus niet goed hè!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:13 schreef GSbrder het volgende:
Ik wordt zieker van zulke reacties:
DANKJE WELquote:
Ik weet niet op wat voor school jij zat, maar dat klopt dus echt niet hè!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:22 schreef TheYoung1 het volgende:
ik speel hier ziek van
ik praatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:22 schreef TheYoung1 het volgende:
1 ding dat ik nooit vergeten ben van de lagere school is de regel hoe je kan nagaan of het met D of DT geschreven moet worden is het woord "speel" gebruiken.
bv, ik word hier ziek van= ik speel hier ziek van, zonder T dus, jij wordt er nog zieker van= jij speelt hier nog zieker van, met T dus.
izze simpel...
(shit, alweer hoofdletters vergeten...)![]()
duh...quote:
Wat klopt dan niet??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor school jij zat, maar dat klopt dus echt niet hè!
Wel eens afgevraagd wat die twee langere toetsen links van de z en rechts van het vraagteken nou eigenlijk doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
doe ik standaard nooit...teveel werk om telkens de capsbutton in te drukken...![]()
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind alleen wel dat je zinnen zonder spelfouten moet typen. Dat leest gewoon prettigerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:12 schreef Everett het volgende:
Ik ben het helemaal eens met TS. Ik vind alleen wel dat je zinnen met een hoofdletter moet beginnen. Dat leest gewoon prettiger.
Je bedoelt die "shiftdingen"??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:04 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Wel eens afgevraagd wat die twee langere toetsen links van de z en rechts van het vraagteken nou eigenlijk doen?
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind alleen wel dat je zinnen zonder spelfouten moet typen. Dat leest gewoon prettiger![]()
Waarom in vredesnaam mannetjes?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:10 schreef Spacemonkeh het volgende:
Als ik aan die mannetjes denk die alleen maar dat doen krijg ik best wel een behoorlijk naar beeld voor me![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |