quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik haat dit soort FB topics, maar daar kan k_man niets aan doen. Deze maand mag het nog en wat Sunny zegt de september maand zal anders zijn.
En stemmen mogen ze dus ook nu nog , ze mogen gewoon hun stemmen doormailen , dan post ik ze zelf welEn dat is niet posten namens gebanden maar gewoon sportiviteit in FOT.
Oftewel, toplossingquote:
Krijgen we dadelijk weer een rel over de prijzen en hoe die verdeeld moeten wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en als je wint mag je geen nieuwe onderwerpen insturen
En weer twee modjes erachteraan. En dan een maand of twee daarna krijgt FOK! een enorme rel waardoor er weer 16 modjes opstappen... bladieblaa, history will repeat itselfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk weer een rel over de prijzen en hoe die verdeeld moeten worden
En dan moet er weer iemand opstappen...
zo houden we de wedstrijdrel er wel in hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk weer een rel over de prijzen en hoe die verdeeld moeten worden
En dan moet er weer iemand opstappen...
Hmm vaag, want volgens mij heeft ze alles wat binnen was er heen gestuurd. Doe anders nog een keer mailen + copy naar lorddreamer@fok.nl dan moet het zeker goed gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:47 schreef Degro het volgende:
Hoi,
Ik heb 11 augustus een foto opgestuurd naar dit meeladres:phoenixx@chello.nl ovv van mijn username. Echter ik zie um er nog niet bij staan. Heb ik wat verkeerd gedaan?
Groet,
Degro
inderdaad, dan laten we het onderwerp kiezen over aan een verzuurde-ex crewlidquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef Vliegvrager het volgende:
en als je wint mag je geen nieuwe onderwerpen insturen
Gedaan. Hopen dat het nu goed is en dat ik winquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hmm vaag, want volgens mij heeft ze alles wat binnen was er heen gestuurd. Doe anders nog een keer mailen + copy naar lordreamer@fok.nl dan moet het zeker goed gaan.
Helaas ik krijg de email terug. Krijg deze melding;quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:57 schreef Degro het volgende:
[..]
Gedaan. Hopen dat het nu goed is en dat ik win![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef Degro het volgende:
[..]
Helaas ik krijg de email terug. Krijg deze melding;
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <lordreamer@fok.nl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
Moeten er misschien 2 d's in de emailadres?
correct , type foutje , sorriequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef Degro het volgende:
Moeten er misschien 2 d's in de emailadres?
Foutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:14 schreef Ynske het volgende:
[..]denk ik wel
aangezien zijn naam Lord_Dreamer is
Ok 3x is scheepsrecht......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Foutde naam is Lord Dreamer zonder underscore. Ik had zelfs LD@fok.nl maar die is weg door de maildatabase opschoning. Nu is het dus LordDreamer@fok.nl aanelkaar met 2 d's
Hij is hier binnen, vanavond komt hij er op als ik thuis ben/ of als phoentje de mail eerder ziet en er mee aan de slag gaat.quote:
Mooi bedankt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hij is hier binnen, vanavond komt hij er op als ik thuis ben/ of als phoentje de mail eerder ziet en er mee aan de slag gaat.
An24 had het hier geloof ik al ergens in het topic gegooid en ik heb je nu net een mailtje naar je terug gestuurd: je foto is een tikkie (twee keer!!) te groot voor de wedstrijd. Graag resizen naar max 580 px breed en en nog een keer insturen, dan ik plak hem in het wedstrijd topicquote:
Ow oke. Dat komt dus niet over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat komt omdat je naar het schaakstuk kijkt dat in beeld ligt, terwijl niet dat stuk, maar de schaduwen het verhaal vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |