* DuchessX wordt hartstikke sjaggie van al die sexreclames op zenders als SBS6
Kan het niet eens afgeschaft worden???????????
En tussendoor is er reclame van Stichting Liliane over de zielige mensen in Afrika. Lekkere combinatie hoor!
Ben ik de enige die zich hieraan stoort?
nul negen nul zes nul vijf nul acht, dat is een lekker nummertje....
Niet van de reclame, en niet van de overige bagger die over je heen gestort wordt.
quote:Dan moet ik tijdens Jerry telkens bij de reclame de tv uitzetten
Op vrijdag 28 december 2001 12:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan zet je je TV uit, en heb je nergens meer last van.Niet van de reclame, en niet van de overige bagger die over je heen gestort wordt.
quote:Ik weet niet wat erger is.. Jerry of de reclame.
Op vrijdag 28 december 2001 12:21 schreef Juup© het volgende:[..]
Dan moet ik tijdens Jerry telkens bij de reclame de tv uitzetten
quote:op die reclame zie je tenminste meer naakt dan bij Jerry
Op vrijdag 28 december 2001 12:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik weet niet wat erger is.. Jerry of de reclame.
Ik ben echt benieuwd wat voor soort gasten zich door dat soort spotjes daadwerkelijk overgehaald voelt om te bellen naar zo'n ouwe rimpelteef die zegt dat ze 18 is en cup dubbel F heeft.
quote:LOL
Op vrijdag 28 december 2001 12:20 schreef Herald het volgende:en dan lokken ze je met [afbeelding] maar in werkelijkheid
quote:Duh!
Op vrijdag 28 december 2001 12:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan zet je je TV uit, en heb je nergens meer last van.Niet van de reclame, en niet van de overige bagger die over je heen gestort wordt.
quote:Heralddddddddddd
Op vrijdag 28 december 2001 12:23 schreef Sjaakman het volgende:
Kansloos goedkope kutreclame (let op de woordspeling)Ik ben echt benieuwd wat voor soort gasten zich door dat soort spotjes daadwerkelijk overgehaald voelt om te bellen naar zo'n ouwe rimpelteef die zegt dat ze 18 is en cup dubbel F heeft.
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 12:20 schreef Herald het volgende:en dan lokken ze je met [afbeelding] maar in werkelijkheid
quote:Ja, de waarheid is confronterend.
Op vrijdag 28 december 2001 12:24 schreef DuchessX het volgende:[..]
Duh!
En dan die iri-muziekjes en teksten,.. die blijven wel hangen,..!!
quote:reclamemakers boeit het niet dat er meer mensen gaan kijken naar sbs6 hoor, die willen alleen mensen overhalen om die sekslijn te bellen. Je gaat echt niet de hele dag naar sbs6 kijken als die reclames pas 's nachts worden uitgezonden.
Op vrijdag 28 december 2001 12:43 schreef Peewee het volgende:
da'snou nét wat reclamemakers willen,.. dat er over gesproken wordt, en de mensen die het niet kennen gaan kijken naar SBS6! Misschien zijn er zelfs een stel die bellen?? (ikke niet)En dan die iri-muziekjes en teksten,.. die blijven wel hangen,..!!
quote:Betrapt
Op vrijdag 28 december 2001 12:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ja, de waarheid is confronterend.
quote:zou zoiets op je CV staan, inzingen van seksreclames?
Op vrijdag 28 december 2001 12:53 schreef Cipri het volgende:
o/` Do Re Mi Fa So La Dil-dooooo o/`
ben ook moe van dit
begon toen met de nachtuitzendingen van jerry S
zit ik lekker om half 1 jerry te kijken, komt die reclame tussendoor, lekker hard, zodat me huisgenoten wel weer weten hoe laat het is
quote:Meestal gaat het uit zichzelf (slap) hangen als íe klaar is!
en als je klaar bent... hang je op!
quote:Ja.
[b]Op vrijdag 28 december 2001 12:17 schreef mensen
Ben ik de enige die zich hieraan stoort?
En ik kijk trouwens liever sexreclames dan die Afrika spotjes
quote:duh
Op vrijdag 28 december 2001 14:27 schreef RAiDEN het volgende:
Valt me ook op dat de kut blijkbaar nooit in beeld mag komen.
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 12:54 schreef Joene het volgende:
ik vind die van 0900-buitensex wel aaardig mooi mokkel op die motor
hoor je van die sirenes, en dan zon dom overblond geval in een uniformachtigiets iets af te likken, echt dom
quote:Dan slaap ik nog en als ik wakker ben erger me ik er vaker aan dan dat ik me er niet aan erger. Ik ben dan nog veels te slaperig!!
Op woensdag 08 mei 2002 00:22 schreef Herald het volgende:
even voor de duidelijkheid, om 7 uur s'ochtends een vrouw in slutty lingerie irriteert me niet
quote:yups, die ken ik ook, toch wel de meeste domme van allemaal. Blonde del met een IQ van een konijn
Op woensdag 08 mei 2002 00:16 schreef Sinaasappel het volgende:
Die SexAlarm nummer reclame is irritanthoor je van die sirenes, en dan zon dom overblond geval in een uniformachtigiets iets af te likken, echt dom
quote:nee ik ken nog een ergere
Op woensdag 08 mei 2002 00:25 schreef Party_P het volgende:yups, die ken ik ook, toch wel de meeste domme van allemaal. Blonde del met een IQ van een konijn
Dit is het sex alfluister nummer, voor echte sex!!! niet van dat neppe zoals al die andere lijnen
die is was sneu
quote:ruik ik ervaring
quote:Belediging voor konijnen!
Op woensdag 08 mei 2002 00:25 schreef Party_P het volgende:yups, die ken ik ook, toch wel de meeste domme van allemaal. Blonde del met een IQ van een konijn pinda
quote:Ik ook, maar volgens mij zijn ze allemaal fout.
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik erger me het meest aan die reclame waar je 9 verschillende beeldjes tegelijk in beeld krijgt. Om een of andere reden kijk je dan altijd naar het verkeerde plaatje.
quote::0 da zijn de ergste
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik erger me het meest aan die reclame waar je 9 verschillende beeldjes tegelijk in beeld krijgt. Om een of andere reden kijk je dan altijd naar het verkeerde plaatje.
quote:Dit is het sex alfluister nummer, voor echte sex!!! niet van dat neppe zoals al die andere lijnen
Op woensdag 08 mei 2002 12:55 schreef enfermidade het volgende:[..]
:0 da zijn de ergste
Deze vind ik het ergste
quote:Hmmz...die ken ik nie, lijkt me zwaar irritant
Op woensdag 08 mei 2002 12:58 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Dit is het sex alfluister nummer, voor echte sex!!! niet van dat neppe zoals al die andere lijnen
Deze vind ik het ergste
![]()
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 13:11 schreef Party_P het volgende:[..]
kan beter zijn:
hallo geil konijn
Want konijnen scheinen er toch om bekend te zijn vanwege hun grote sexlust [meer dan beren]
quote:en hoe krijgen ze die meisjes zo ver
Op donderdag 09 mei 2002 00:58 schreef Jilly het volgende:
Helemaal mee eens erger me er wezenloos aan. Ben zelf vrouw en hou beslist van sex maar die ... reclame is zo 100 prct mangericht dat ik er op afknap.
quote:¤¤¤
Op donderdag 09 mei 2002 01:09 schreef Sinaasappel het volgende:
en hoe krijgen ze die meisjes zo ver
quote:zou ik echt nooooooit doen
Op donderdag 09 mei 2002 01:28 schreef Herald het volgende:[..]
¤¤¤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |