De vraag is sneller beantwoord dan weer weggehaald...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef Jajong het volgende:
Zon rabobank internetbankier apparaat, daar kan je mee internet bankieren dus
Dan trek ik liberalisme en vrije markt economie in!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:53 schreef Asmodian het volgende:
Pyl, er staat duidelijk in de OP dat je maar 1 gok per keer mag doen...
Die nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:54 schreef Neleos het volgende:
Vrije Markt Economie?
Goeiedagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Die niet
Goeiemorgen/middag trouwens
De term die ik zocht was 'Laissez-Faire' inderdaadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:54 schreef Jajong het volgende:
Laissez faire, laissez aller et le monde va de lui même?
Het waren geen gokken, maar drie goede antwoorden!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:58 schreef Asmodian het volgende:
Sorry pyl, zonder jou hadden ze het nooit geweten, maar het had niet fair geweest als ik je het punt had gegeven voor je drie gokken
Ja... en... ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:02 schreef dolle_hond het volgende:
reservoir dogs
Ik zocht echt alleen die ene en heb het door mijn 'note' net na de vraag toegespitst op Laissez-faire. Ik heb ook vaak dat ik niet precies weet wat de vragensteller weet ofschoon ik wel de antwoorden heb. Maar toch moet je ze dan een per keer doen. Ik vind't echt bijzonder lullig voor je, had je het punt heel graag gegund...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Het waren geen gokken, maar drie goede antwoorden!
Maar afijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |