quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
'48
Ja, of als in dat je het nummer steuntquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
liefhebber als in het echt mooi vinden?
Als je zo'n fotoboekicoontje op het forum wil laten zien, kun je dat als volgt instellen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:26 schreef Supersheep het volgende:
bij de weg Majo, die link is over een dag of 3/4 niet meer geldig (zo gaat dat bij Yousendit). Ik had m ook nog bij een andere geupload (waar ie onbeperkt blijft staan zolang ie maar 1 keer in de 7 dagen gedownload wordt), die link zou Dafje in de openingspost zetten ipv die van Yousendit. Zo te zien niet gebeurt, zal ik de link nog even opzoeken?quote:
Als je dat zou kunnen doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
bij de weg Majo, die link is over een dag of 3/4 niet meer geldig (zo gaat dat bij Yousendit). Ik had m ook nog bij een andere geupload (waar ie onbeperkt blijft staan zolang ie maar 1 keer in de 7 dagen gedownload wordt), die link zou Dafje in de openingspost zetten ipv die van Yousendit. Zo te zien niet gebeurt, zal ik de link nog even opzoeken?
Is t een gevangenis?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit gebouw en waar staat het?
Kan niet echt zeggen dat ik het mooi vind. Blijft toch een 'kat in de gordijnen' nummerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja, of als in dat je het nummer steunt
kan gebeuren hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mag. Ik ben het idd helemaal vergeten, Supersheep...
Nee, ik zou haast zeggen dat 't 't tegenovergestelde is....quote:
Nee. Maar wel monument. Uit 1853. Verbouwd in 1889 en 1931.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Is het m museum?
Je wordt al warm....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me wel een station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |