Nou, okee dan. Een lied waarnaar ik leef: Klik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:57 schreef Neleos het volgende:
Toffe audio-vraag nu, Daf?
trusten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:56 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga ook pitten, welterusten allemaal
Verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou, okee dan. Een lied waarnaar ik leef: Klik.
Groepsnaam?
Heerlijke groep! Heb je ze al eens zien optreden? Moet je echt eens doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:01 schreef Neleos het volgende:
Pater Moeskroen!
Ik heb ze een keertje gezien, lang geleden. Geweldige groep!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heerlijke groep! Heb je ze al eens zien optreden? Moet je echt eens doen.
Neleos +1
Nee helaas nog nooit live gezien, zodra ik de kans zie, grijp ik hemquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heerlijke groep! Heb je ze al eens zien optreden? Moet je echt eens doen.
Neleos +1
Echt, dan staan daar zo'n stel uitgelaten gekken op het podium met achter hen een grote bult instrumenten. En elk instrument wordt wel een keer bespeeld...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee helaas nog nooit live gezien, zodra ik de kans zie, grijp ik hem![]()
Geweldigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
Navratilova?
dat is natuurlijk nog logischerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:10 schreef Reese het volgende:
Betty Stöve, Nederlandse tennis-ster
Ha, nog 2 foute antwoorden ook. Nog niet zo simpel als ik dacht dus gelukkig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:10 schreef Reese het volgende:
Betty Stöve, Nederlandse tennis-ster
Moet je de oudere topics eens doorbladeren... Ik heb al minstens 20 nummers gepost...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:11 schreef Reese het volgende:
Leuke muziek komt hier trouwens voorbij! Beatles, Pater Moeskroen, Betty Serveert
* Reese gaat de ouwe cd's weer eens uit de kast trekken!
Slaapsequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:15 schreef Reese het volgende:
Geenaam +1
Bedtijd, mensen, welterusten voor straks en veel plezier nog even met spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |