? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast. Hoelang moet ik Jayhawk erin laten staan?![]()
Neleos, alleen een topic in muziek dus? Open ik er zo een.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
Neleos, alleen een topic in muziek dus? Open ik er zo een.
OMG, The Breakfast Club is cult voor iedere 80's geekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa, ik heb ooit een keer verplicht The Breakfast Club half moeten kijken... Wat een bagger was dat.
Een eisbär topicquote:
Ik ben dan ook in m'n hoofd te oud.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:11 schreef Walvisje het volgende:
[..]
OMG, The Breakfast Club is cult voor iedere 80's geek
Ik begreep t verkeerd, ik had de vraag nog niet gelezen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa, ik heb ooit een keer verplicht The Breakfast Club half moeten kijken... Wat een bagger was dat.
Een IJsbeer, Polar Bear, Isbjörn. Maar dan in het Duits.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:13 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is een eisbar?
Luister maar: Eisbärquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:13 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is een eisbar?
Hee Jojoortjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:13 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is een eisbar?
Even een vraagje hoor, als je punten haaltquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:38 schreef MaJo het volgende:
Voor elk goed antwoord krijg je een punt dat wordt uitgedeeld door de vragensteller. Zo krijgen we een mooie ranglijst van de beste spelers.
Ranglijst na deel 175
Reese - 4 puntenbetekent dat die persoon punten heeft gehaald in het vorige topic
betekent dat die persoon ook nog 'ns gestegen is in de ranglijst
betekent een nieuwe speler in de ranglijst
Wie heeft er nu gelijk dan? Wie krijgt het punt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:14 schreef Walvisje het volgende:
Yep, in Not Another Teen Movie speelt ze een dame achter de balie van een vliegtuig maatschappij. Ze geeft even ongezouten haar mening over teen movies.
Niet altijd. Als je een punt haalt en de persoon boven jou in de lijst staat 4 punten hoger, stijg je dus niet in de ranglijst...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:15 schreef Reese het volgende:
[..]
Even een vraagje hoor, als je punten haalt, dan stijg je toch ook automatisch in de ranglijst
?
Disclaimer: er zijn geen punten te verdienen met deze vraag, wel krijg je een
van mij!
Nee ligt eraan! Als degene die boven je staat 10 punten meer heeft en je haalt 1 punt. Dan stijg je niet? Snappie!?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:15 schreef Reese het volgende:
[..]
Even een vraagje hoor, als je punten haalt, dan stijg je toch ook automatisch in de ranglijst
?
Disclaimer: er zijn geen punten te verdienen met deze vraag, wel krijg je een
van mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |