Top-idee!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om een eisbär topic te openen in onzin ofzo, zodat we het nummer kunnen promoten. En dan zorgen dat het in de top2000 komt![]()
Maar in muziek moet het uber serieus, in onzin kunnen we eisbär echt vererenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
In Onzin![]()
Verder goed plan hoor, maar dan wel in Muziek![]()
Echt productief kun je 'm dus niet noemen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef Supersheep het volgende:
Hint:
Hij heeft 1 EP uitgebracht in 2003, genaamd Four Songs
en 1 CD in 2006 genaamd Time Without Consequence
Geloof me, je mist watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef Asmodian het volgende:
Zegt me helemaal niks, Schaap, sorrie
Ik denk ook dat er in MUZ te veel serieuze afkraak-pogingen komen, terwijl men het in ONZ meer op prijs kan stellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar in muziek moet het uber serieus, in onzin kunnen we eisbär echt vererenIk kan ook twee topics openen, een Eisbär fan topic om te slowchatten en een serieus Eisbär promoot topic
Waarschijnlijk loopt het Onzin topic harder, maar ik zou het zonde vinden als Eisbar een onzin dingetje wordt, daarvoor is het nummer toch te sterk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar in muziek moet het uber serieus, in onzin kunnen we eisbär echt vererenIk kan ook twee topics openen, een Eisbär fan topic om te slowchatten en een serieus Eisbär promoot topic
iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Echt productief kun je 'm dus niet noemen...![]()
Orange Sky bedoel je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:59 schreef BwennieBren het volgende:
Mooi nummer dat wel...
Nee, denk ik niet. Jullie vergeten misschien dat Eisbar een enorm kwaliteits nummer is, echt waarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er in MUZ te veel serieuze afkraak-pogingen komen, terwijl men het in ONZ meer op prijs kan stellen
Het probleem met een SC topic is natuurlijk dat we minder op de Quiz gaan letten
Ja, ik vind't elke keer dat ik 't hoor weer beterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, denk ik niet. Jullie vergeten misschien dat Eisbar een enorm kwaliteits nummer is, echt waar![]()
Ik weet de band nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Goed zo, en lang niet z'n mooiste nummer naar mijn mening
Daaromquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:02 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, ik vind't elke keer dat ik 't hoor weer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |