quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:41 schreef DeeCruise het volgende:
Is dit nog steeds nachtbagger?
Het lijkt ergens over te gaan nl....
Fuck ik dacht dat dit sugababes was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:41 schreef DeeCruise het volgende:
Is dit nog steeds nachtbagger?
Het lijkt ergens over te gaan nl....
de regel is dat de laaste de op aanpast enzquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:43 schreef most_wanted het volgende:
Tja, ik vind het minder gemakkelijk als wikipedia... mensen kunnen ook gewoon url van usericon dat ze willen vervangen onthouden en het dan veranderen.
Zullen we morgen als nb weer open is een poll maken met de vraag welk de user wilt gebruiken? met zijn en haar mening eerst?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:43 schreef most_wanted het volgende:
Tja, ik vind het minder gemakkelijk als wikipedia... mensen kunnen ook gewoon url van usericon dat ze willen vervangen onthouden en het dan veranderen.
Idd die zal vaker down zijn dan Fok!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik vind de uitleg van Q....klinkt helemaal goed hoe hij het heeft geregeld, complimentjes enzo.
Het enige wat mij tegenstaat is dat het op iemand zijn persoonlijke site staat....
ik moet eerlijk zeggen dat de op van Q me makkelijker lijkt aan te passen dan die van wikiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:43 schreef most_wanted het volgende:
Wordt dat gedaan? Niet echt nee... De laatste topic topics was tot deel 79 ookal waren we bij 87 toen... de ts had alle avatars rond geslingert erin gedaan en oude topics erbij gedaan...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
de regel is dat de laaste de op aanpast enz
dus steeds als dat iemand is die er geen ruk van snap dan gaat het tijd en moeite kotsen
Dit alleen alquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zullen we morgen als nb weer open is een poll maken met de vraag welk de user wilt gebruiken? met zijn en haar mening eerst?
Heb je heimwee naar Miss_Honeyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
Waar blijven mij kudooozzzzz?![]()
[..]
Fuck ik dacht dat dit sugababes was.![]()
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Idd die zal vaker down zijn dan Fok!
Oh toch niet... maar als wikipedia down is is Forum ook down dus kan je geen nieuw topic openen.![]()
Gaat niet om het down zijn M_W, wat jij net zegt kan ik zelf ook nog wel verzinnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Idd die zal vaker down zijn dan Fok!
Oh toch niet... maar als wikipedia down is is Forum ook down dus kan je geen nieuw topic openen.![]()
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Ja word mod! en doe je werk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:52 schreef DeeCruise het volgende:
ok, de laatste keer dat ik jullie ga storen...
Dit is echt het meest beroerde nachtbaggertopic dat ik ooit gezien heb..
Geen bier
Geen tieten
Maar wel discussies![]()
Wat een zooi.....
Grootte plaatje wordt rechts uitgelijndquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:53 schreef most_wanted het volgende:
Rimg ?
Ik ga het er vandaag niet meer over hebben Q. Je bent een goeie gast. Maar hoeft niet proberen mij te overtuigen.quote:
Snap je hem wel dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ga het er vandaag niet meer over hebben Q. Je bent een goeie gast. Maar hoeft niet proberen mij te overtuigen.![]()
ik ook.....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:55 schreef SeaOfLove het volgende:
zo ik ben de computertalk zat
Doe niet aan filantropisch werk, helaasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja word mod! en doe je werk.!!!!
+1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:52 schreef DeeCruise het volgende:
Dit is echt het meest beroerde nachtbaggertopic dat ik ooit gezien heb..
Goh, nu al? Ik 1 pagina geleden al....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:55 schreef SeaOfLove het volgende:
zo ik ben de computertalk zat
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Goh, nu al? Ik 1 pagina geleden al....![]()
Thanks....zal ik maar aftrappen dan?quote:
Ga solliciterenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
Fuck ik denk opeens dat ik een goede mod zou zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er nog functies vrij zijn...quote:
Die heb jij niet net gemaaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Thanks....zal ik maar aftrappen dan?
[afbeelding]
Et voila, een topic MET inhoud!
Beweer ik dat dan ergens?quote:
Nee, maar toch mis ik een mod om dergelijke discussies overbodig te maken. Maakt niet uit wie er gelijk heeft. Dan kan ik die mod teminste haten als ik zgn ongelijk heb.quote:
gezondheidquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Thanks....zal ik maar aftrappen dan?
[afbeelding]
Et voila, een topic MET inhoud!
Nee, dat niet.. Maar anders had je een goeie camera die goed licht kan opnemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Beweer ik dat dan ergens?
Juistem...
Hmm, lekker.quote:
Aha, nou, hypothetisch gezien dankjewel dan..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. Maar anders had je een goeie camera die goed licht kan opnemen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Aha, nou, hypothetisch gezien dankjewel dan..
denk ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |