Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Ik heb wel plek... Moet ik nog 2 erbij doen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:24 schreef juiced het volgende:
Mijn avatar staat er niet bij.
Nee!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:29 schreef fraubitch het volgende:
ik ga mijn haar afknippen
overmorgen naar de kapper
heb er genoeg van, kan er mijn kont haast mee afvegen.quote:
Of je gooit me onder SiemeN.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb wel plek... Moet ik nog 2 erbij doen...
Je houdt toch wel je mooie lange haar he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb er genoeg van, kan er mijn kont haast mee afvegen.
nieuwe tijden nieuwe periode nieuwe coupe
zeer waarschijnlijk niet nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:34 schreef juiced het volgende:
[..]
Je houdt toch wel je mooie lange haar he?
ook al nietquote:
??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:45 schreef razzberry het volgende:
Neeeeeee!!!
Kloptquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:19 schreef Bierbroeder het volgende:
Er klopt iets niet......
ja was een onderonsje blijkbaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:20 schreef DeeCruise het volgende:
Buiten het feit dat deze hetzelfde nummer draagt als de vorige klopt de openings tijd ook voor geen meter...slotje dus!
Ik aasde niet... Was de vorige topic...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:19 schreef most_wanted het volgende:
damn je bent best wel kankerzielig dat je op die 300e post aast.
Nog zieliger die OP op je eigen webspace te zetten.
deel 90 ditquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:20 schreef Bierbroeder het volgende:
Wat is er aan het handje?
als het je niet bevalt, flikker dan op ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:19 schreef most_wanted het volgende:
heeeeeeeeeeeel misschien kan je vanavond eens lief doen enzo...doen wij dat ook tegen jou!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:19 schreef most_wanted het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |