maakt niet uit hoor, was al een wonder dat ik het ongeveer wistquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeSorry schaap
Noem 4 kamerleden van de SP
Politiek
Heb m toch echt gezien, maar staat me niks meer van bijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:02 schreef Asmodian het volgende:
Welterusten Supersheep
Trouwens, ik raad je aan de opening-credits van Monty Python's Quest for the Holy Grail te bekijken voor meer Lamas
Mooi nummer is het he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
Dat is hem inderdaad ja, wist wel dat het of op Revolver of op Rubber Soul moest staan
Zo klopt iequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
Marijnnissen
Van Bommel
De Wit
en Kant dus van geenaam?
Prachtigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:08 schreef Reese het volgende:
[..]
Mooi nummer is het he?
Everywhere, knowing that love is to share
Each one believing that love never dies
Watching her eyes and hoping I'm always there
*zucht*
Jawel, maar was er misschien niet zelf opgekomen. Mag ik m'n puntje trouwens?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo klopt ieKant had je toch wel zelf geweten?
![]()
De anderen zijn: Van Velzen, Vergeer, Irrgang en Gerkens.
Vervolgvraagske? Ik blijf nog wel even![]()
![]()
Irrgang? Wie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo klopt ieKant had je toch wel zelf geweten?
![]()
De anderen zijn: Van Velzen, Vergeer, Irrgang en Gerkens.
Vervolgvraagske? Ik blijf nog wel even![]()
![]()
Wat stom, nog nooit eerder gebeurdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jawel, maar was er misschien niet zelf opgekomen. Mag ik m'n puntje trouwens?
Toch nog niet over je slaap heen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat stom, nog nooit eerder gebeurd![]()
Asmo + 1
Gebrek aan slaap?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo + 1
http://www.tweedekamer.nl(...)s/fracties/index.jsp Ook nog nooit van gehoord, en ik weet nog veel van politiek ookquote:
Yay!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo + 1
We draaiden die plaat vaak op mijn werk als laatste plaatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
PrachtigHeel Rubber soul en Revolver vind ik geweldig trouwens
![]()
Tja blijkbaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch nog niet over je slaap heen?
vraagt zich trouwens af wat ie hier zelf nog doet...
Die kop zegt me ook helemaal niks. En hij zit er nog niet eens een jaar. Weet je wie heeft ie vervangen dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)s/fracties/index.jsp Ook nog nooit van gehoord, en ik weet nog veel van politiek ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |