quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hela!
Ik ben geen worstelaar en heb wel een wonderpenis...
Maar mij bedoel je vast niet.
ja ik weet t maar ik was ook overenthousiast toen ik de vraag tiktequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
Geen flauw ideeDe zin loopt niet helemaal goed Bwen
Stond er kut danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:51 schreef lienelien het volgende:
je mag trouwens wel 'vagina' typen, dat leest wat fijner
Ik snap het helemaal, iets te goed misschienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja ik weet t maar ik was ook overenthousiast toen ik de vraag tikteMaar jullie begrijpen m toch wel?
had?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef BwennieBren het volgende:
Geen Kasta, meneer is worstelaar en had een wonder penis
Er staat Vaag Inaquote:
Same... Me First's 'Strawberry Fields' en Thrice's 'Eleanor Rigby' en 'I've Just Seen a Face' zijn best wel afgrijselijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een vette cover, de enige goede die ik ooit gehoord heb
Heeft iemand deze film nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef BwennieBren het volgende:
Tis weer zo'n twijfel AKQ vraag maar stel m tochwant een beetje Fokker weet deze vraag toch wel
Welke FOK!poster heeft zijn collega "helemaal de typhus geneukt" en hier op FOK! een film van haar naakt met met een close-up van haar Vaag Ina geplaatst en hoogstwaarschijnlijk is ontslagen door dit akkefietje toen zijn werk-email bekend werd.
jeequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:51 schreef Reese het volgende:
Geef me die punt nou maar, ik heb een mooie Beatlesvraag klaar staan
Ah Vage ina vreemde bewoording voor een muts wel jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, 'Vaag Ina' .
Ik moest serieus nadenken over die zin, ik snapte er geen kut van![]()
voor een vaginaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah Vage ina vreemde bewoording voor een muts wel ja
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:51 schreef Reese het volgende:
Geef me die dat punt nou maar, ik heb een mooie Beatlesvraag klaar staan
Die Eleanor Rigby is echt verschrikkelijk inderdaad, IJSAF hoef ik denk ik niet te beluisteren?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Same... Me First's 'Strawberry Fields' en Thrice's 'Eleanor Rigby' en 'I've Just Seen a Face' zijn best wel afgrijselijk
Hoppa, staat op m'n 'koop'lijstjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een vette cover, de enige goede die ik ooit gehoord heb
She loves You dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:54 schreef Reese het volgende:Het aller-, aller-, allermooiste liedje van The Beatles
Welk nummer is dit?
En als zij bij mij is, weet ik dat ik geen zorg meer nodig heb
Maar van haar houden is haar nodig hebben
pfff, moeilijk, zeg, teksten vertalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |