Ik had nog een hintje onder mijn control-v hangenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:43 schreef MaJo het volgende:
Hintje?
En Lucie Silvas is geen doosAls ze maar van the Beatles afblijft
Nee hoor. Is gewoon weer zo'n hype. Over een jaar kent vast niemand haar meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Katie Melua? Die naam heb ik nu al een paar keer voorbij zien komen... Is dat iets bijzonders?
Dan pas?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon weer zo'n hype. Over een jaar kent vast niemand haar meer.
The Kooks (ofja, de leadzanger ervan) heeft wel een nummer over haar geschreven, hoor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon weer zo'n hype. Over een jaar kent vast niemand haar meer.
Trusten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef lienelien het volgende:
Ik ga slapen![]()
Morgen weer mooie amsterdam-trivia vragen voor jullie allen![]()
Doegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef lienelien het volgende:
Ik ga slapen![]()
Morgen weer mooie amsterdam-trivia vragen voor jullie allen![]()
2 zelfs, Ooh la en She moves in her own way. Wilde die als vraag stellen als ik dit antwoord goed zou hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Kooks (ofja, de leadzenger ervan) heeft wel een nummer over haar geschreven, hoor!![]()
Al was dat niet-zo-positief![]()
Ex-liefdes..![]()
haha, ik dacht maar ééntjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
2 zelfs, Ooh la en She moves in her own way. Wilde die als vraag stellen als ik dit antwoord goed zou hebben
Ja dat moet Kasta zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef BwennieBren het volgende:
Tis weer zo'n twijfel AKQ vraag maar stel m tochwant een beetje Fokker weet deze vraag toch wel
Welke FOK!poster heeft zijn collega "helemaal de typhus geneukt" en hier op FOK! een film van haar naakt met met een close-up van haar Vaag Ina geplaatst en hoogstwaarschijnlijk is ontslagen door dit akkefietje toen zijn werk-email bekend werd.
* Asmodian gaat toch maar weer naar Me First's All My Loving luisterenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat ik die cover niet ga horen, heb zo'n gruwelijke hekel aan Beatles covers. En ook aan Katie Melua
Een vervolgvraag lijkt me hier op z'n plaats Bwennie
OMG!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef BwennieBren het volgende:
Tis weer zo'n twijfel AKQ vraag maar stel m tochwant een beetje Fokker weet deze vraag toch wel
Welke FOK!poster heeft zijn collega "helemaal de typhus geneukt" en hier op FOK! een film van haar naakt met met een close-up van haar Vaag Ina geplaatst en hoogstwaarschijnlijk is ontslagen door dit akkefietje toen zijn werk-email bekend werd.
kastanova?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef BwennieBren het volgende:
Dat is dan wel weer een vette cover, de enige goede die ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
* Asmodian gaat toch maar weer naar Me First's All My Loving luisteren
Oh god die eikelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef BwennieBren het volgende:
Geen Kasta, meneer is worstelaar en had een wonder penis
Hela!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef BwennieBren het volgende:
Geen Kasta, meneer is worstelaar en had een wonder penis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |