Ik reken hem goed, het is eigelijk een schaakmolen maar het wordt ook molen genoemdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:34 schreef Reese het volgende:
Een schaakterm, heet in het Nederlands molen, geloof ik. Heeft iets te maken met de koning meen ik.
Maar in de eerste plaats is het natuurlijk gewoon het Duitse woord voor dilemma.
reese +1 is misschien wat duidelijker, maar is goed hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:35 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, het is eigelijk een schaakmolen maar het wordt ook molen genoemd
+1 Reese zo moet dat toch![]()
Nog wakker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef MaJo het volgende:
Ja Reese, Beatles graagDan kan ik met een gerust hart gaan slapen
Anastacia - One Love, ohnee dat is u2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:39 schreef Reese het volgende:Dat ik een punt win met een vraag over schaken, wat zal mijn opa zaliger trots op me zijn
Beatles-vraag dan maar? Okay, waarschijnlijk een héle makkelijke:
Welke zangeres gaat een cover opnemen van The Beatles? Zangeres + nummer aub
Yoko onoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:39 schreef Reese het volgende:Dat ik een punt win met een vraag over schaken, wat zal mijn opa zaliger trots op me zijn
Beatles-vraag dan maar? Okay, waarschijnlijk een héle makkelijke:
Welke zangeres gaat een cover opnemen van The Beatles? Zangeres + nummer aub
Heeft. Ik dacht gaat, mijn excuses, vandaar de correctie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:42 schreef BwennieBren het volgende:
Heeft of gaat coveren?
Katie Melua (van dat liedje met die vele fietsen) heeft de cover van Lucy in de sky with diamonds van hen gecoverd.
ehh...ehhh...ehhhhquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:43 schreef MaJo het volgende:
Hintje?
En Lucie Silvas is geen doosAls ze maar van the Beatles afblijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |