Katten of honden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Serieus, 2 broodjes. Vers afgebakken en wel. Geem idee waar ze zijn gebleven.
Nieuwe maken maar.
Nee, ook niet in de afvalbak.![]()
Nee, echt weg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef Biancavia het volgende:
Onbewust opgegeten.
Laten we V&A toch maar even in de gaten houden, de dader zal daar dadelijk wel een topic openen,quote:
Maar ondertussen zijn ze wel weg ja...quote:
Ik laat ze niet uit het oog!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef Biancavia het volgende:
Hou je deze nieuwe nu wel goed in de gaten?
Jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar ondertussen zijn ze wel weg ja...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze liggen nu uit te heumen op een plankje.![]()
De schijf van vijfquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:01 schreef Xenomaniac het volgende:
1 kantje met Filet, ui en peper,
1 kantje met Camembert en komkommer,
Dan is mijn fantasie op en neemt het verstand het over:
1 helftje met pindakaas,1 helftje met oude kaas.
![]()
Nice....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:01 schreef Xenomaniac het volgende:
1 kantje met Filet, ui en peper,
1 kantje met Camembert en komkommer,
Dan is mijn fantasie op en neemt het verstand het over:
1 helftje met pindakaas,1 helftje met oude kaas.
![]()
Wow.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice....![]()
Ik heb er zojuist eentje op met kaas,kipfilet,cervelaat,ham,ui,augurk,peper,zout,oregano,tomaat,olijf en honing-mosterd...
dé shit...
Kiek dan Herman!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:05 schreef HostiMeister het volgende:
Nice....![]()
Ik heb er zojuist eentje op met kaas,kipfilet,cervelaat,ham,ui,augurk,peper,zout,oregano,tomaat,olijf en honing-mosterd...
dé shit...
TS, je broodjes zijn terechtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:05 schreef HassieBassie het volgende:
Het zijn toch onze broodjes?
Niet meer, daarom eet ik nu.quote:
Ik zou es achter al je kasten kijken gozer..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Serieus, 2 broodjes. Vers afgebakken en wel. Geem idee waar ze zijn gebleven.
Nieuwe maken maar.
Nee, ook niet in de afvalbak.![]()
Yo mama!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:40 schreef M-I-L-F het volgende:
gozer..
Vind je dat normaal? Kan je dat verantwoorden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Yo mama!
Wat denk je wel, vieze vuile gore hondenlul!???
Eh ja. Best wel. Stond erbij en keek ernaar, hoezo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:57 schreef L-IS het volgende:
Vind je dat normaal? Kan je dat verantwoorden?
Aha! Dus het zijn twee beren die de broodjes gestolen hebben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Eh ja. Best wel. Stond erbij en keek ernaar, hoezo?
Jaja...quote:
En hoe is het nu?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef Schorpioen het volgende:
Jaja...
Blowen heeft bij mij al veel te vaak tot gevolg gehad dat ik een slok van mijn drinken nam, het glas wegzette, en 2 seconden later helemaal in de paranoia schoot omdat ik mijn drinken kwijt was. Paniek man. Zoeken en zoeken, en 3 uur later (voor je gevoel dan, in werkelijkheid is het 12 seconden) blijkt dat glas gewoon voor je neus te staan.
En dat ene stukje hash dat 3 maanden geleden ergens onder je bureau is gevallen, dat raak je dan weer niet kwijt he!! Om de een of andere vage reden onthou je dat wel...
junkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Jaja...
Blowen heeft bij mij al veel te vaak tot gevolg gehad dat ik een slok van mijn drinken nam, het glas wegzette, en 2 seconden later helemaal in de paranoia schoot omdat ik mijn drinken kwijt was. Paniek man. Zoeken en zoeken, en 3 uur later (voor je gevoel dan, in werkelijkheid is het 12 seconden) blijkt dat glas gewoon voor je neus te staan.
En dat ene stukje hash dat 3 maanden geleden ergens onder je bureau is gevallen, dat raak je dan weer niet kwijt he!! Om de een of andere vage reden onthou je dat wel...
Ik kan je niet msn'en anders zou ik het doen.quote:
Spank you.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:15 schreef DeeCruise het volgende:
Uche>[TK] 2 Vers afgebakken broodjes<Uche
you're welcome...quote:
Aangifte!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:19 schreef DeeCruise het volgende:
En niet terug kopen he, terugstelen die handel!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Aangifte!
(ik ben me al aan het aankleden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |