Jij hebt mijn ideeenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat weten ze juist heel goed.
Dat is de kick voor die personen.
In het geval met OS en FOK!radio bijv., hij wist dondersgoed waar hij mee bezig was.
Ze volgen hun "slachtoffers" een hele tijd, gewoon om zoveel mogelijk te weten te komen, dus wist hij in het geval van OS ook dat die zijn moeder stervende was.
Op het moment dat het ontdekt wordt spelen ze de vermoorde onschuld terwijl ze stiekem hun luier vol pissen van het lachen![]()
Daarom zou ik heel graag eens tien minuten met die lui alleen in een kamertje zijn, gewoon een beetje "spelen"![]()
Maar helaas wordt dat altijd voor mij gedaan![]()
Ff alvast nieuwe ramen bestellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef Spacemonkeh het volgende:
Zwaffel, grappig dat je over die wond begon
Wie ben jij?
Wie ben jij?
Wie ben jij?
Hij vond het denk ik niet zo heel leuk aan dat gesprek te zien
pas maar op.. straks ben jij zijn volgende slachtoffer
Geloof maar dat hij die vraag veeeel vaker gaat stellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef Spacemonkeh het volgende:
Zwaffel, grappig dat je over die wond begon
Wie ben jij?
Wie ben jij?
Wie ben jij?
Hij vond het denk ik niet zo heel leuk aan dat gesprek te zien
pas maar op.. straks ben jij zijn volgende slachtoffer
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geloof maar dat hij die vraag veeeel vaker gaat stellen![]()
nee, snap ik..maar ik begrijp nog steeds niet wat voor strafbaars de persoon in kwestie heeft gedaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er voor betaald krijgen om dit soort zaken uit te zoeken he![]()
beetje lullig zou het toch zijn als ik me uitgeef voor SHE van fok,met een bijna identiek mail adres,en vervolgens dingen ga doen die jij nooit zou doen,of waar je eventueel gedonder mee kan krijgen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:05 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, snap ik..maar ik begrijp nog steeds niet wat voor strafbaars de persoon in kwestie heeft gedaan?
Je uitgeven voor iemand anders ? Usernames zijn toch nergens gedeponeerd?
En zolang hij geen gebruik maakt van je bank of cc gegegevens zie ik even niet waar al deze ophef over is.
jamaar lieve zwaffel..WAT doet hij dan precies wat Oversight in diskrediet brengt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
beetje lullig zou het toch zijn als ik me uitgeef voor SHE van fok,met een bijna identiek mail adres,en vervolgens dingen ga doen die jij nooit zou doen,of waar je eventueel gedonder mee kan krijgen.
Toch?
Het is toch niet alleen maar fout als het om poen gaat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:05 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, snap ik..maar ik begrijp nog steeds niet wat voor strafbaars de persoon in kwestie heeft gedaan?
En zolang hij geen gebruik maakt van je bank of cc gegegevens zie ik even niet waar al deze ophef over is.
nikky versieren. En dat vindt boe niet leuk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:11 schreef SHE het volgende:
[..]
jamaar lieve zwaffel..WAT doet hij dan precies wat Oversight in diskrediet brengt?
dat was bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nikky versieren. En dat vindt boe niet leuk?
Althans,dat maak ik op uit de opmirage is bang dat door test55 haar ramen eruit gemikt worden oid.
OP even doorlezen misschien?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:11 schreef SHE het volgende:
[..]
jamaar lieve zwaffel..WAT doet hij dan precies wat Oversight in diskrediet brengt?
Ja die ken ik nog van schoolquote:
Niet alles komt open en bloot online... maar ook soortgelijke zaken ben ik tegen gekomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Chatlogs mogen op fok.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Samenvatting?
Ik kan die topics hier trouwens niet meer vinden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:29 schreef Blite het volgende:
Mjah, Clarkson is knettergek. Hij heeft zich hier op FOK! ook een keer uitgegeven als de admin van SH, en dat pakte ook niet echt leuk uit. Moest hij zelf weer bijkomen om de boel te corrigeren. Ziekelijk persoon, die Clarkson.
Ow ja.. die. da's waar ook. dat topic kende ik wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:15 schreef Blite het volgende:
mosymuis O+ nikky - reallife FOK!soap O+ ...
Klikkert.![]()
Dan hoop ik dat ie zich ooit als jou gaat voordoen en dan ook rare streken heeft en dat dan niemand je geloofd als je zegt dat jij het niet was. Kijken of je het dan nog zo grappig vindt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:26 schreef SHE het volgende:
Ik vind het ergens best wel grappig dat 1 rukker zoveel mensen helemaal gek krijgt![]()
Internet lijkt soms wel 1 grote jostiband
zulke mensen gewoon in een inrichting gooienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:39 schreef remlof het volgende:
Wat bezielt dat soort mensen als die Test55?
Dat gun ik SHE ook wel als ik haar reacties in dit topic leesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie zich ooit als jou gaat voordoen en dan ook rare streken heeft en dat dan niemand je geloofd als je zegt dat jij het niet was. Kijken of je het dan nog zo grappig vindt.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef SHE het volgende:
Ik snap echt geen ene kut van de OP
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:29 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil de naam Oversight nooit meer horen aub. Wat heeft die gast mijn Fok!-leesplezier een keer goed verneukt en dat omwille van 1 of andere persoonlijke vete met een andere user. Tieft op!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:38 schreef Jump het volgende:
Oh, die oversightt had mij bijna ook vast via mail btw
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef Godlike02 het volgende:
Voor de newbies
quote:De echte oversight is de vriend/man/lover/neukert van Mirage.
quote:Of dit nu OS onder het account is van Mirage ben ik ook nog niet uit.![]()
quote:Dat iedereen wel weer even weet waar we het over hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |