rennen met je stijve pik , want de boel staat in de fikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:28 schreef Biancavia het volgende:
... in het bordeel.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
rennen met je stijve pik , want de boel staat in de fik![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef Godlike02 het volgende:
Voor de newbies
De echte oversight is de vriend/man/lover/neukert van Mirage.
Of dit nu OS onder het account is van Mirage ben ik ook nog niet uit.![]()
Dat iedereen wel weer even weet waar we het over hebben.
Jij neukt Oversight nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee joh !
mail me maar ffe dan repley ik als je het zeker wil weten
psssst staat daar geen ban op ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij neukt Oversight niet![]()
Ik heb wel is foto's gezien die het tegendeel bewezen![]()
Nee hoezo ik heb die foto niet gemaaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
psssst staat daar geen ban op ?
[afbeelding]
Jij wil toch niet beweren dat jij daarnet 2 uur van je leven weggegooid hebt door die OP te lezen? Zo ja, is het een aanrader?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef SHE het volgende:
jamaar, wat is nu het probleem precies? Wat doet deze neppert wat zo schadelijk is voor het imago van Oversight? Dat begrijp ik nog niet helemaal.
ik stel deze vraag omdat ik bij zin 3 geen zin meer had, maar dankzij de samenvatting van Godlikequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij wil toch niet beweren dat jij daarnet 2 uur van je leven weggegooid hebt door die OP te lezen? Zo ja, is het een aanrader?
verdomme ook nog op het verkeerde subforumquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:27 schreef Mirage het volgende:
DISCLAIMER: IK TIK HIER NEER WAT IK VIA ZOEKMACHINES E.D. ACHTERHAALd HEB. ALS [b]VERVENTE TRUTHGANGER[/b] BEN IK MIJ ERVAN BEWUST DAT DINGEN NIET PERSÉ HOEVEN TE ZIJN WAT ZE LIJKEN. HOUDEN JULLIE DIT OOK IN JULLIE ACHTERHOOFD EN VERBETER WAAR NODIG. IK BEN EEN N00B EN BLAAT PUUR NA WAT MIJN SCHERM MIJ VERTELD.
Nou ja... erm... eigenlijk nietsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef SHE het volgende:
jamaar, wat is nu het probleem precies? Wat doet deze neppert wat zo schadelijk is voor het imago van Oversight? Dat begrijp ik nog niet helemaal.
Ik hou van kaas en snap de OP niet. Genoeg?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:59 schreef SHE het volgende:
en dus wil ik nog een samenvatting, zeg maar
Ik ben ook dol op kaasachtigen, maar vraag me af of dat de lading dektquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hou van kaas en snap de OP niet. Genoeg?
Het lijkt mij lastig om dat imago nog meer schade toe te brengen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef SHE het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |