NJ ouwe kutlemmer van me!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
Kutlemming.
Jij ging naar bedquote:
De plicht roept de laatste tijd maar al te vaak, hč.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ook, want dan begint school weer en heb ik tenminste weer vrije tijd..
87 -> 88quote:
Ik krijg het bericht niet aangepastquote:
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2006)
Nou nee, het is meer dat tijdens de vakantie m'n werk me bijna full-time heeft ingepland.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De plicht roept de laatste tijd maar al te vaak, hč.
Krijg je met zoveel slotjes in je my/at/listquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik krijg het bericht niet aangepast![]()
[..]
Ow niets...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef Giobarde het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, waar je het over hebt![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Krijg je met zoveel slotjes in je my/at/list
Je hebt het helemaal zelf gedaanquote:
ctrl-aquote:
De OP is te groot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik krijg het bericht niet aangepast![]()
[..]
Gelukkig maar, dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou nee, het is meer dat tijdens de vakantie m'n werk me bijna full-time heeft ingepland.
Zodra school weer begint doen ze dat niet meer.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
De OP is te groot.
Eerst de OP opslaan met CTRL-C, dan de hele OP vervangen door = ofzo, invoeren, weer editten, CTRL-V, wijzigingen maken en dan invoeren. Klinkt ingewikkelder dan dat het is..
Wat je ook kan doen is de Wiki aanpassen en die kneuzen lekker laten wachten tot het volgende topic.
Ik heb er een stuk meer staan en kan nog prima editten hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Krijg je met zoveel slotjes in je my/at/list
Nee, dat is slecht frituren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef Jaco90 het volgende:
Wat is goedkoop frituren tegenwoordig? Aldi?
sure en moet jij ook niet slapen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef most_wanted het volgende:
Echte bagger komt pas rond 3 uur.
De kat van de buren in de frituurpan gooien van je andere burenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef Jaco90 het volgende:
Wat is goedkoop frituren tegenwoordig? Aldi?
Same. Same. Same.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens honger. En dorst. En een erectie.
Overbodige informatie ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Sorry.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |