Je kunt ze ook op je kopje thee leggen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef dumpeltje het volgende:
je moet die van supermarkten 10 seconden in de magnetron doen, dan worden ze lekker warm
Wel een goede mag ik hopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef robert-dirksen het volgende:
Nu heb ik zin in een stroopwafel
ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef robert-dirksen het volgende:
je hebt het over je dildo met je robotquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:30 schreef beelz het volgende:
Ik heb zaterdag op de markt nog een verse grote stroopwafel gegeten. Nu drink ik bier. Mijn penis is ook groot. Robots zijn leuk. Spelletjes zijn leuk. Leuk is goed. Robots zijn goed.
En toen schoten je speelgoedsoldaatjes je dood. ^^quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:30 schreef beelz het volgende:
Ik heb zaterdag op de markt nog een verse grote stroopwafel gegeten. Nu drink ik bier. Mijn penis is ook groot. Robots zijn leuk. Spelletjes zijn leuk. Leuk is goed. Robots zijn goed.
Nee ik heb het over robots die de wereld over kunnen nemen. Waar hala jij dildo's ineens vandaan dan? Beter ga je even naar SEX...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
je hebt het over je dildo met je robot![]()
Zouden ze nooit doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:46 schreef Koenholio het volgende:
[..]
En toen schoten je speelgoedsoldaatjes je dood. ^^
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef robert-dirksen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |