quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Marsepein het volgende:Heb je de bron van het kwaad ook al te pakken, of is dat nog zoeken. Komt het door de regen, of door een leiding die een eigen leven is gaan leiden?
Maar zeker wel balen zeg ... pffff, dan kun je wel ff hardop janken.
Eerlijk gezegt heb ik nog niet echt een idee wara het nu vandaan komt. In eerst einstantie dacht ik aan slecht loodwerk, loodslabben die te kort waren en bij deze regen val het niet aankunnen.
Nadat ik op het dak ben geklommen wete ik nog niet zo zeker of dat het is.
Iig komt er morgen iemand om het aan te pakken of iig een noodreparatie uit te voeren.
Probleem is dat alles nieuw en klaar is. WIl ik de bron vinden dan moet ik eigelijk dus mijn plafond weer openbreken.... Ik weet dus niet wat de verzekring gaat doen. Gevolg van waterschade is gedekt en ik heb het gemeld maar toen ik ze vanmorgen sprak wist ik nog niet dat het zo erg was. In eerste instantie dacht ik beetje verf en is wel weer in orde en melde het meer pro forma.
Als ik nu de boel moet slopen zit ik weer in de troep en moet er weer een nieuw plafond in met het nodige stuc en schilderwerk.
Mijn verstand zegt dat een plafond dat zooo nat is geworden is toch verloren maar toch... als ik niet hoef te slopen... Ben alleen bang dat ik er niet aan ontkom, ook al droogt het, De gips plaat is ws doorweekt en gaat denk ik dan schimmelen of blijft kringen vertonen... Das niet wat je in gedachte hebt als je alles er nieuw inzet...
Wat denken jullie eigelijk, kan ik ook tegen de verzekering zeggen, stuur maar een mannetje en maak het maar in orde zodat ik het zelf niet WEEER hoef te doen ? Zit bij interpolis, die hebben het steeds over mannetjes toch ?
Als ik alleen wat geld voor materiaal krijg en het dan toch weer zelf moet doen dan pas krijg ik tranen in d eogen. De stres en paniek fase ben ik na 5 maanden wel voorbij... Enig ewara ik aan dacht toen ik de stral water uit het plafond zag komen was "is de emmer groot genoeg"