Correct!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Kijk, beste bolletje_25! De menselijke soort (en misschien ook wel dieren, I don't know...) blijkt zoiets te hebben als erogene zones:
[KNIP!]
Ja, het komt ook niet in de natuur voor ofzo...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef LightGod het volgende:
Het is een feit dat het niet natuurlijk is, dus een afwijking.
Bij homofiele apen wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het komt ook niet in de natuur voor ofzo...
En nog zo'n 700 andere diersoorten.quote:
Dat maakt helemaal geen ene ruk uit ... dieren met twee hoofden komen ook in de natuur voor. Het is echter een mutatie die het niet zal redden. Aanhangers van de evolutietheorie zullen mij beamen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:11 schreef wonderer het volgende:
Ja, het komt ook niet in de natuur voor ofzo...
Homoseksualiteit redt het al millenia wel. Dus die vlieger gaat niet op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:33 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal geen ene ruk uit ... dieren met twee hoofden komen ook in de natuur voor. Het is echter een mutatie die het niet zal redden. Aanhangers van de evolutietheorie zullen mij beamen.
Een homo is een vrouw in een mannenlichaam?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef LightGod het volgende:
Heeft te maken dat een vrouwelijk bewustzijn in een mannelijk lichaam zit. Andersom ook.
Ik dacht dat dat transseksueel heettequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een homo is een vrouw in een mannenlichaam?
Gelukkig komt de wetenschap steeds weer tot nieuwe verbeterde inzichten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef Aoristus het volgende:
de DSM III noemt het nog een persoonlijkheidsstoornis, die dus blijkbaar dan te genezen valt. Onder druk van de homo-lobby hebben ze dat in IV geschrapt
Geloof me maar je bent niet bepaald aantrekkelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dit is het zo'n beetje. Homofilie is blijkbaar dusdanig geïntegreerd in onze samenleving dat mensen ervan uitgaan dat 2 mannen bij elkaar kunnen horen. Niets mis mee.
Maar om het punt van TS erin te betrekken, 'hoort' dit? Is het zo bedoeld dat twee mannen seks hebben of van elkaar houden, of is dat een mutatie (ziekte)?
Mja, het is niet aan mij om daarover te beslissen.. Er zijn mensen die vinden dat het kan, en mensen die vinden dat het niet kan. Dat is met pedofilie en necrofilie ook. Dat is het enige verband dat ik tussen die drie trek. Acceptatie en morele steun vanuit de maatschappij. Geen aanval op homo's dus.
Ik ben blij dat homo's niet op mij vallen, zou niet voor me pleiten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me maar je bent niet bepaald aantrekkelijk
Je ziet wel nichterig uit. Jochie heb je je gevoelens nog niet geaccepteerd
Ik ga niet met je zitten neuken dus je hoeft ook niet te weten hoe ik eruitziequote:Op zondag 27 augustus 2006 14:28 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat homo's niet op mij vallen, zou niet voor me pleiten.
Mja, zoals zovaak.. Laffe avatars waar 2 mannen aan het kleffen zijn durft ie wel, maar een fobo aanmaken gaat dan weer te ver.
Dankzij hetero's wel ja..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homoseksualiteit redt het al millenia wel. Dus die vlieger gaat niet op.
ugh...waar komt deze reactie vandaan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geloof me maar je bent niet bepaald aantrekkelijk
Je ziet wel nichterig uit. Jochie heb je je gevoelens nog niet geaccepteerd
Maar ja ik word schijtziek van homofobe types die denken dat alle homo's op ze vallen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:29 schreef NanKing het volgende:
Zullen we het op de man spelen er even buiten houden, samjustme en bolletje.
Dankje wel, graag gedaan.
als je tien vrouwen bij elkaar zet, dan zijn ze ook na een paar decennia dood hoor...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dankzij hetero's wel ja..
10 paar homo's op een eiland hebben een hoop lol, maar na een paar decennia ligt het er ook wel dood bij hoor.
De tolerantie jegens homoseksuelen is schijnheilig. Het is goed zolang het maar niet om je eigen zoon of dochter gaatquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ugh...waar komt deze reactie vandaan?
maar goed, de homofbie van vandaag komt echt niet van het feit dat het een foutje zou zijn of tegennatuurlijk of whatever. mensen hebben problemen met homo's wegens intolerantie, want waarom boeit de natuur niemand, behalve als het homo's betreft? waarom houdt zich niet bezig met evolutie, maar wordt dit argument er wel bijgehaald als het homo's betreft? dat vraag ik me af, ook al weet ik dat dat antwoord ligt in intolerantie... check de frontpage momenteel maar.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar wat schiet je er mee op om zo tekeer te gaan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar ja ik word schijtziek van homofobe types die denken dat alle homo's op ze vallen.
Als hij homo was dan had hij tenminste fatsoenlijke kleren aan gehad
Homoseksualiteit is niet alleen met 2 mannen hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je tien vrouwen bij elkaar zet, dan zijn ze ook na een paar decennia dood hoor...
quote:ho·mo·sek·su·a·li·teit (de ~ (v.))
1 seksuele voorkeur voor leden van hetzelfde geslacht => de Griekse beginselen, homofilie, sodomie
Het is nog een jochie dus ik zal hem met rust laten. Homoseksualiteit bestaat sinds mensengeheugenis, het is de normaalste zaak van de wereld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar wat schiet je er mee op om zo tekeer te gaan?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand iets accepteerd doordat mensen schreeuwen.
Houd het gewoon een beetje beschaafd in deze discussie, hoe gevoelig het ook allemaal ligt.
je snapt mijn punt. als je tien homo's op een eiland zet, zet je ze op een eiland op een geslachtsmanier: tien jongens. als je tien heterojongens op een eiland zet, gebeurt er precies hetzelfde, namelijk geen voortplanting. zet je tien heteroseksuele vrouwen op een eiland, the same. zet je een stel heteromannen met ehterovrouwen op een eiland, dan is er inderdaad grote kans op voortplanting. zet je een groep homoseksuele mannen op een eiland met een groep vrouwen, is er nog steeds kans op voortplanting, alleen voelen mannen zich eerder aangetrokken tot hetzelfde geslacht dan tot de vrouwen. maar om nou te zeggen dat homoseksuelen de voortplanting dermate in de weg zitten dat het onnatuurlijk is.... naaaah!quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is niet alleen met 2 mannen hoor.![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |