abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:46:10 #201
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41187560
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Kijk, beste bolletje_25! De menselijke soort (en misschien ook wel dieren, I don't know...) blijkt zoiets te hebben als erogene zones:

[KNIP!]
Correct!
pi_41200471
Het is een feit dat het niet natuurlijk is, dus een afwijking. Heeft te maken dat een vrouwelijk bewustzijn in een mannelijk lichaam zit. Andersom ook.
Er is niets tegen te doen, dus gewoon accepteren die mensen.
En who cares? Ieder zijn eigen leven.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:11:00 #203
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41200495
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef LightGod het volgende:
Het is een feit dat het niet natuurlijk is, dus een afwijking.
Ja, het komt ook niet in de natuur voor ofzo...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_41200708
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Bij homofiele apen wel.
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:22:12 #205
71919 wonderer
pi_41200758
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Camplo het volgende:

[..]

Bij homofiele apen wel.
En nog zo'n 700 andere diersoorten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_41201040
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:11 schreef wonderer het volgende:

Dat maakt helemaal geen ene ruk uit ... dieren met twee hoofden komen ook in de natuur voor. Het is echter een mutatie die het niet zal redden. Aanhangers van de evolutietheorie zullen mij beamen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:38:42 #207
71919 wonderer
pi_41201154
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:33 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Dat maakt helemaal geen ene ruk uit ... dieren met twee hoofden komen ook in de natuur voor. Het is echter een mutatie die het niet zal redden. Aanhangers van de evolutietheorie zullen mij beamen.
Homoseksualiteit redt het al millenia wel. Dus die vlieger gaat niet op.
pi_41202290
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef LightGod het volgende:

Heeft te maken dat een vrouwelijk bewustzijn in een mannelijk lichaam zit. Andersom ook.
Een homo is een vrouw in een mannenlichaam?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:24:41 #209
71919 wonderer
pi_41202405
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Een homo is een vrouw in een mannenlichaam?
Ik dacht dat dat transseksueel heette
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:25:44 #210
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41202428
de DSM III noemt het nog een persoonlijkheidsstoornis, die dus blijkbaar dan te genezen valt. Onder druk van de homo-lobby hebben ze dat in IV geschrapt
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:27:18 #211
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41202469
Ik denk het wel, John Blankenstein is er niet oud mee geworden. Stond ook in de krant dat ie langdurig ziek was, ja, sinds zn 17e ofzo zeker.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:29:57 #212
71919 wonderer
pi_41202535
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef Aoristus het volgende:
de DSM III noemt het nog een persoonlijkheidsstoornis, die dus blijkbaar dan te genezen valt. Onder druk van de homo-lobby hebben ze dat in IV geschrapt
Gelukkig komt de wetenschap steeds weer tot nieuwe verbeterde inzichten.
pi_41222027
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Dit is het zo'n beetje. Homofilie is blijkbaar dusdanig geïntegreerd in onze samenleving dat mensen ervan uitgaan dat 2 mannen bij elkaar kunnen horen. Niets mis mee.

Maar om het punt van TS erin te betrekken, 'hoort' dit? Is het zo bedoeld dat twee mannen seks hebben of van elkaar houden, of is dat een mutatie (ziekte)?

Mja, het is niet aan mij om daarover te beslissen.. Er zijn mensen die vinden dat het kan, en mensen die vinden dat het niet kan. Dat is met pedofilie en necrofilie ook. Dat is het enige verband dat ik tussen die drie trek. Acceptatie en morele steun vanuit de maatschappij. Geen aanval op homo's dus.
Geloof me maar je bent niet bepaald aantrekkelijk

Je ziet wel nichterig uit. Jochie heb je je gevoelens nog niet geaccepteerd
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:28:08 #214
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_41222814
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ik ben blij dat homo's niet op mij vallen, zou niet voor me pleiten.

Mja, zoals zovaak.. Laffe avatars waar 2 mannen aan het kleffen zijn durft ie wel, maar een fobo aanmaken gaat dan weer te ver.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_41222866
Zullen we het op de man spelen er even buiten houden, samjustme en bolletje.
Dankje wel, graag gedaan .
ijs_beer fan!
pi_41222909
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:28 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat homo's niet op mij vallen, zou niet voor me pleiten.

Mja, zoals zovaak.. Laffe avatars waar 2 mannen aan het kleffen zijn durft ie wel, maar een fobo aanmaken gaat dan weer te ver.
Ik ga niet met je zitten neuken dus je hoeft ook niet te weten hoe ik eruitzie
Je maakt jezelf alleen belachelijk, de homofoben blijken zelf meestal homogevoelens te hebben.
En jij bent de proof
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:31:35 #217
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_41222915
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:38 schreef wonderer het volgende:

[..]

Homoseksualiteit redt het al millenia wel. Dus die vlieger gaat niet op.
Dankzij hetero's wel ja..

10 paar homo's op een eiland hebben een hoop lol, maar na een paar decennia ligt het er ook wel dood bij hoor.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:31:55 #218
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_41222923
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef samjustme het volgende:

[..]

ugh...waar komt deze reactie vandaan?

maar goed, de homofbie van vandaag komt echt niet van het feit dat het een foutje zou zijn of tegennatuurlijk of whatever. mensen hebben problemen met homo's wegens intolerantie, want waarom boeit de natuur niemand, behalve als het homo's betreft? waarom houdt zich niet bezig met evolutie, maar wordt dit argument er wel bijgehaald als het homo's betreft? dat vraag ik me af, ook al weet ik dat dat antwoord ligt in intolerantie... check de frontpage momenteel maar.
put
your
clothes
on!
pi_41222948
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:29 schreef NanKing het volgende:
Zullen we het op de man spelen er even buiten houden, samjustme en bolletje.
Dankje wel, graag gedaan .
Maar ja ik word schijtziek van homofobe types die denken dat alle homo's op ze vallen.
Als hij homo was dan had hij tenminste fatsoenlijke kleren aan gehad
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:34:13 #220
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_41222987
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Dankzij hetero's wel ja..

10 paar homo's op een eiland hebben een hoop lol, maar na een paar decennia ligt het er ook wel dood bij hoor.
als je tien vrouwen bij elkaar zet, dan zijn ze ook na een paar decennia dood hoor...
put
your
clothes
on!
pi_41222998
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:31 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ugh...waar komt deze reactie vandaan?

maar goed, de homofbie van vandaag komt echt niet van het feit dat het een foutje zou zijn of tegennatuurlijk of whatever. mensen hebben problemen met homo's wegens intolerantie, want waarom boeit de natuur niemand, behalve als het homo's betreft? waarom houdt zich niet bezig met evolutie, maar wordt dit argument er wel bijgehaald als het homo's betreft? dat vraag ik me af, ook al weet ik dat dat antwoord ligt in intolerantie... check de frontpage momenteel maar.
De tolerantie jegens homoseksuelen is schijnheilig. Het is goed zolang het maar niet om je eigen zoon of dochter gaat
pi_41223021
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:32 schreef samjustme het volgende:

[..]

Maar ja ik word schijtziek van homofobe types die denken dat alle homo's op ze vallen.
Als hij homo was dan had hij tenminste fatsoenlijke kleren aan gehad
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar wat schiet je er mee op om zo tekeer te gaan?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand iets accepteerd doordat mensen schreeuwen.

Houd het gewoon een beetje beschaafd in deze discussie, hoe gevoelig het ook allemaal ligt.
ijs_beer fan!
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:37:35 #223
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_41223071
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:34 schreef Jerruh het volgende:

[..]

als je tien vrouwen bij elkaar zet, dan zijn ze ook na een paar decennia dood hoor...
Homoseksualiteit is niet alleen met 2 mannen hoor.
quote:
ho·mo·sek·su·a·li·teit (de ~ (v.))
1 seksuele voorkeur voor leden van hetzelfde geslacht => de Griekse beginselen, homofilie, sodomie
pi_41223099
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:35 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar wat schiet je er mee op om zo tekeer te gaan?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand iets accepteerd doordat mensen schreeuwen.

Houd het gewoon een beetje beschaafd in deze discussie, hoe gevoelig het ook allemaal ligt.
Het is nog een jochie dus ik zal hem met rust laten. Homoseksualiteit bestaat sinds mensengeheugenis, het is de normaalste zaak van de wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door NanKing op 27-08-2006 14:39:23 (Ik heb mijn spelfout even eruit gehaald *bloos) ]
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:43:50 #225
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_41223260
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is niet alleen met 2 mannen hoor.
[..]
je snapt mijn punt. als je tien homo's op een eiland zet, zet je ze op een eiland op een geslachtsmanier: tien jongens. als je tien heterojongens op een eiland zet, gebeurt er precies hetzelfde, namelijk geen voortplanting. zet je tien heteroseksuele vrouwen op een eiland, the same. zet je een stel heteromannen met ehterovrouwen op een eiland, dan is er inderdaad grote kans op voortplanting. zet je een groep homoseksuele mannen op een eiland met een groep vrouwen, is er nog steeds kans op voortplanting, alleen voelen mannen zich eerder aangetrokken tot hetzelfde geslacht dan tot de vrouwen. maar om nou te zeggen dat homoseksuelen de voortplanting dermate in de weg zitten dat het onnatuurlijk is.... naaaah! .

net alsof mensen alleen leven voor de voortplanting. als dat zo zou zijn, zou de christelijke wereld niet moeten zeiken over het feit dat er zoveel gehorkt wordt, want dat is pas de natuur .
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')