quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jawel, aanwezig, hier.
Ik heb diverse documenten waarin dat staat, en ook dat hij in de noord-westelijke hoek ligt, ergens.
regio goed maar wil graag de plaatsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef AntonDingeman het volgende:
Achterhoek. Normaal.
klopt, nu de plaats nog!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef lienelien het volgende:
jovink en de voederbietels?
Lichtenvoorde?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
regio goed maar wil graag de plaats![]()
organisatie fout![]()
watte?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef Mas het volgende:
[..]
Danku, ik heb weer de closure die Dr. Phil zo hoog aanslaat.
Nouja, da's iig een stukje van wat ik zei, en de rest is te vinden in een zeer betrouwbaar studieboek van canalcompanyquote:In de noordelijke zijhoek werd Rembrandt van Rijn in 1669 begraven. Een in 1906 geplaatst gedenkteken herinnert hieraan. Ook de schilders Nicolaes Berchem, Gillis Claesz. de Hondecoeter en Melchior de Hondecoeter zijn in deze kerk begraven.
leuke gok maar helaas ook fout.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:22 schreef fotoloog het volgende:
Gokje op Groenlo dan maar
'k weet wel wat closure betekent, maar ik volgde je zin ff nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:24 schreef Mas het volgende:
Closure, afsluiting krijgen bij een dilemma, vraagstuk of probleem. Vergelijk het niet krijgen van closure maar bij het kijken van een op video opgenomen speelfilm, waarna je irritante zus over de laatste tien minuten een Robbie Williams concert heen opneemt. Zo, wijsneus-modus uit.
Ja best welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
je vond het wel gewoon achterhoeks klinken?![]()
ach wat liefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:26 schreef Mas het volgende:
Nou, het vraagstuk waarmee ik worstelde (waarom Rembrandts graf onbekend was) is door jou opgelost. Waarvoor driewerf hulde, met pluim op je hoed.
Ja .... dat klopt toch nu nog?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef MaJo het volgende:
Je vroeg toch waar het tot dit jaar werd gehouden?
Wanneer is het examen eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach wat lief![]()
Door jullie allemaal samen, ga ik mijn examen wel halen
vond ik ookquote:
Ja nu snap ik het maar net even nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja .... dat klopt toch nu nog?
Dit jaar werd het ergens anders gehouden dan het tot die tijd werd gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |