Geen idee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:42 schreef MaJo het volgende:
Heb even wat gelezen over Hobbes en dat klinkt erg interessantIs Leviathan een beetje leesbaar? Dan wil ik me er misschien wel aan wagen
lienelien +1quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:49 schreef lienelien het volgende:
trog?
Niet verschrikkelijk onleesbaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:42 schreef MaJo het volgende:
Heb even wat gelezen over Hobbes en dat klinkt erg interessantIs Leviathan een beetje leesbaar? Dan wil ik me er misschien wel aan wagen
Vetquote:
Bedankt voor de tip, is ook leuker om er meteen een breder beeld van te krijgen denk ik. ga dit boek zeker onthoudenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:52 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Niet verschrikkelijk onleesbaar
Maar als ik jou was zou ik gewoon een boek als http://www.vangorcum.nl/nl/snpage.asp?ID=91 en het bijbehorende tekstenboek of een ander boek over rechtsfilofie kopen ( ken geen andere, maar er zijn er vast en zeker meer dan genoeg). Dan krijg je wel een goed begrip van de theorieën die aan de westerse democratische rechtstaten ten grondslag liggen en hoef je niet door die boeken heen te worstelen.
Graag gedaan en moet je doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, is ook leuker om er meteen een breder beeld van te krijgen denk ik. ga dit boek zeker onthouden
Kloptquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vet![]()
Ik ken ook nog de diepste, de Marianentrog (oid) en die is ongeveer 12km diepGeen idee waar die te vinden is, overigens.
Vraagje komt eraan.
Klopt. In de Noord-westelijke hoek.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:59 schreef BwennieBren het volgende:
Was t niet in de Westerkerk in A'dam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |