geen ideequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:02 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ook.. ik vind het wel zielig. Heb ze nog een tijd bekeken maar ik zie niks vreemds, ze zwemmen met zn allen fanatiek tegen de stroming in en laten zich dan wegblazen. Is het normaal dat ze dit leuk vinden trouwens?
Ja, das waar. Als ze er maar geen last van hebben, het is best een sterkte stroming.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef prupke het volgende:
[..]
geen idee
maar beesten doen wel meer rare dingen ...mijn kater bijt mij graag als hij mij kopjes geeft.
En mijn vroegere vijverwindes vonden het leuk om op de rand van de vijver te springen?
you tell me
Daar kunnen ze wel tegen. Maar misschien aan het verse water met de nieuwe vissen niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja, das waar. Als ze er maar geen last van hebben, het is best een sterkte stroming.
Jezus Christus, je stopt zo'n beest in een veel te klein kutkooitje, hij heeft waarschijnlijk al die tijd nauwelijks genoeg zuurstof gehad, inmiddels is ie helemaal psycho geworden omdat hij veel te weinig lebensraum had en ook nog eens zijn krappe bakkie met allemaal andere kutvissen moest delen en omdat hij waarschijnlijk de hele tijd geterroriseerd is door allemaal enge mensen die de hele dag tegen het glas aantikken, en dan gaat hij eindelijk dood, eindelijk verlossing, eindelijk een uitweg uit die fucking lijdensweg, en het enige wat jij kan uitkramen is "OH MIJN GOD HIJ IS DOOD WAT NUquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef heaven7 het volgende:
Nou net drijft die oude goudvis op zn zijDood
Geen idee waarom, hij had wat bloed aan de zijkant leek het.
Hij heeft 2 jaar in een kom gezeten, nu heeft ie veel meer de ruimte en een filter erin enzo en dan gaat ie dood? Ik snap niet waarom.
Maar vissen komen alleen in de vissenhemel als je ze door de wc spoelt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef heaven7 het volgende:
Nee, begraven. T was wel mn huisdiertje.
Dat duurde nog relatief langquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:25 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Jezus Christus, je stopt zo'n beest in een veel te klein kutkooitje, hij heeft waarschijnlijk al die tijd nauwelijks genoeg zuurstof gehad, inmiddels is ie helemaal psycho geworden omdat hij veel te weinig lebensraum had en ook nog eens zijn krappe bakkie met allemaal andere kutvissen moest delen en omdat hij waarschijnlijk de hele tijd geterroriseerd is door allemaal enge mensen die de hele dag tegen het glas aantikken, en dan gaat hij eindelijk dood, eindelijk verlossing, eindelijk een uitweg uit die fucking lijdensweg, en het enige wat jij kan uitkramen is "OH MIJN GOD HIJ IS DOOD WAT NU"
Ga je schamen dierenbeul.
klopt, dat had ik ook altijd, daarom zit m'n Curly-Sue nu alleenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het gebeurt heel vaak dat een vis overlijdt als er een nieuwe vis bijkomt. Meestal gaat de nieuwe vis echter dood...
Intratuin ¤21,95quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:22 schreef CherryLips het volgende:
hey ik zoek ook zo'n formaat aquariumpje, waar heb je die gehaald?![]()
Bij een beetje dierenwinkel heb je ze ook voor een knaak en een bos wortels.quote:
bij de dierenwinkels hier hebben ze alleen hele grote aquaria, of hele kleine, nooit een beetje ertussen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef heaven7 het volgende:
Nee, pompje was ¤8,90.
Bij dierenwinkels zijn ze echt niet goedkoper hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |