bedankt man voor de moeite....dus dan kan ik het beste 5-3-2 counter gaan spelen? of 5-3-2 normaal? En dan een stuk of 5 jonge verdedigers kopen en een goede spits...kan dan wel een aantal middenvelder gaan verkopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Grumpey het volgende:
jo, ik bekijk net je league, en elke tegenstander in je league op Hazes () na speelt met 2 aanvallende vleugels!
Je zal dus sowieso maar 3 inners tegenover je hebben staan, dus dan is zelf 2 inners hebben voldoende (lees: 5-3-2) Zorg wel dat je goede backs hebt! Sowieso zal je geld in je aanval moeten steken.
de rest moet je zelf maar beetje uitzoeken, de keuze is uiteindelijk aan jezelf. Voor counter zal je passing nodig hebben, zonder counter middenveld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
bedankt man voor de moeite....dus dan kan ik het beste 5-3-2 counter gaan spelen? of 5-3-2 normaal? En dan een stuk of 5 jonge verdedigers kopen en een goede spits...kan dan wel een aantal middenvelder gaan verkopen
je kan heel hoog TS halen, er blijven is het lastige.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:11 schreef DJqbl5 het volgende:
hoeveel passen heb je minimaal nodig voor je verdedigers als je een beetje redelijk uit de voeten wilt komen? en wat is de hoogste ts die je kan halen met een coach met waardeloos leiderschap?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:37 schreef Coffeebiscuit het volgende:
hoe kom ik op die chat?
als ik het linkje in JD's sig aanklik krijg ik in het irc scherm deze melding:
Connecting...
Unable to connect : java.net.SocketException : Software caused connection abort: connect
Connecting...
Unable to connect : java.lang.NullPointerException
Iemand enig idee what ik hieraan kan doen?
Grumpey, dit kan ook een oplossing zijn voor jou.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:52 schreef Coffeebiscuit het volgende:
[..]
Ik heb ff zitten googlen en ben erachter gekomen dat het mn McAfee was die moeilijk deed.
Toch bedankt voor de moeite![]()
Das dus nog maar zeer de vraag.. De kans op meer deftrainers is flink aanwezig, waardoor de prijs weer daalt van de deftrainee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Ah ik kan mijn def trainees dus voor meer verpatsen
hmm, heb zelf geen mcafee en zonder firewall werkt het nog steeds niet. Daarnaast zie ik wel alles in beeld en is alles geladen dus vermoed ik dat i kdan wel de laatste versie heb. Hij geeft aan dat:quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Grumpey, dit kan ook een oplossing zijn voor jou.
sterk puntquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:53 schreef Daemon19 het volgende:
Interessant betoog grumps, ik denk dat je grotendeels gelijk hebt.
Ik denk ook dat spelers met formidabel conditie meer waard zullen worden, omdat er nu echt gebruik wordt gemaakt van deze 'buffer'. Daarnaast zullen er wel meer conditietrainers komen, maar het is maar de vraag of jij en ik daar van kunnen profiteren, omdat de managers in de hogere divisies meer afhankelijk zijn van vormveranderingen en daarom niet snel het hele seizoen conditie zullen gaan trainen. En de managers in de lagere divisies kunnen 'onze' klasse spelers niet betalen.
mhoaw, ik zou het 1e seizoen gewoon kijken hoe het loopt, vergeet niet ,alle andere mensen hebben hetzelfdequote:Los daarvan, als ik in het midden van het seizoen conditie moet gaan trainen, verander ik van training. Hiervoor lag mijn voorkeur vooral bij scoren, maar aangezien dit trainingstype het er niet makkelijker op krijgt, neig ik naar wingers of verdedigers ()..
Normale 17 jarige trainies met redelijk verdedigen geen poes pas van bij skils kocht ik nog wel eens voor 2000 tot 20000 euries nu is de goedkoopste fucking al 30000 euries das een aardige prijs stijging! Op deze (ik vind m niet bijzonder) is al 65000 geboden pfff wat een prijzen!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:54 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Das dus nog maar zeer de vraag.. De kans op meer deftrainers is flink aanwezig, waardoor de prijs weer daalt van de deftrainee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |