Een Surinaamse toko in Transvaal, bij het Paul Krugerplein (Den Haag dus). Was daar heel toevallig en ik heb het flesje eigenlijk vanwege het etiket gekocht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:59 schreef Schorpioen het volgende:
Waar heb je die ketjap trouwens gekocht Ringo?
Hee Bwen, ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb altijd zo'n grote witte ketjap fles Manis met rode dop van A Trademark, Kentel no. 1
Die is idd erg goed tijd geleden gekocht en ik wil geen anderequote:Op maandag 14 augustus 2006 22:03 schreef Tokay het volgende:
Conimex?!![]()
Ik zweer bij de wat duurdere ABC Ketjap Manis, deze dus:
[afbeelding]
Volgens mij alleen te koop bij de Oosterse toko.
Echt een heerlijke smaakmaker.![]()
Die heb ik een hele tijd geleden ook bij de toko gehaald. Echt niet lekker!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb altijd zo'n grote witte ketjap fles Manis met rode dop van A Trademark, Kentel no. 1
Ik heb gister een fles(je) van 250 ml gekocht in de Chinese supermarkt gekocht, van dat merk dus, en betaalde geloof ik 80 eurocent, iig onder de 1 ¤.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef Waterweg het volgende:
wat betalen jullie nou eigenlijk voor zo'n "jerrycan" ketjap?
(Die met die grote A erop, Kental, van Vanka Kawat...)
Klinkt goed! Ik gebruik dus altijd ABC omdat ik die lekker (genoeg) vind, maar als ik die ketjap kan vinden, ga ik het zeker uitproberen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Ringo het volgende:
Die ketjap uit mijn OP (zie foto) vind ik voorlopig nog het lekkerst, maar die was ook relatief duur.
En dan verder? Gewoon op een schijfje citroen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:27 schreef NDAsilenced het volgende:
ketjap is trouwens goed te combineren met citroen![]()
Heb er ongeveer een stuk of 4 staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:52 schreef Thorical het volgende:
Btw hebben jullie ook zoveel verschillende soorten soyasaus in huis?
*woont in de buurt, ga het een keer halen*quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een Surinaamse toko in Transvaal, bij het Paul Krugerplein (Den Haag dus). Was daar heel toevallig en ik heb het flesje eigenlijk vanwege het etiket gekocht.
Blijkt erg lekker te zijn, wel heel zoet maar ook kruidig.
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
*woont in de buurt, ga het een keer halen*
Eh, maar er zitten daar tig toko's... kan je iets precieser zijn?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:47 schreef EmmYKuHh het volgende:
van conimex
nee gewoon citroensap, de combinatie geeft een goeie smaak. Ik gebruik het bijvoorbeeld bij een satesaus (geen pindasaus dus) en Ayam smoor (kipgerecht)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En dan verder? Gewoon op een schijfje citroen?
Would'nt that be greatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef Schorpioen het volgende:
Als Ringo het echte adres geeft staan er opeens honderden fokkers voor de deur die allemaal op zoek zijn naar de ketjap met de triskelion op het etiket. Binnen een uur alles uitverkocht, en het nieuws van de onbekende nieuwe ketjap verspreidt zich als een lopend vuurtje over de andere toko's. De importeur draait overuren en kan de vraag nog maar nauwelijks aan, en de ketjap verdringt alle andere merken. De geboorte van een hype...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |