Deze ram ik effe door de vertaalcomputer hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Amai, da's gene zever zenne. Dokkeren en stoempen, zijt ge 'ne ware Flandrien of nie dan?
Het probleem is bekend, ik leef met je mee. Belgische wegenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:43 schreef Kindervriend het volgende:
heel verhaal
Ik ken het ja, daar reed ik een maandje terug nog overheen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:51 schreef Camplo het volgende:
De weg onder Maastricht bij Luik is ook niet al te veel soeps. Van Luik naar Luxemburg zo ongeveer. Langs Spa enzo. Wat een enorme gaten daar in de weg soms tering. En overal borden afspuiten in Frans/Duits en andersom. Echt blij.
Nou kijk... er zijn ook gewoon hele goeie stukken. Heel veel snelwegen zijn standaard driebaans. In Nederland nog veel te vaak tweebaans, dus in dat opzicht doet België het best aardig. Ook zijn alle snelwegen perfect verlicht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het probleem is bekend, ik leef met je mee. Belgische wegen![]()
Uhm kerel...die geur wat je ruikt...Enig idee wat dat is? Misschien de JUPILER FABRIEK????quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:07 schreef JohanTop het volgende:
maandje geleden reed ik nog tussen maastricht en luik, daar word je echt niet goed. wat een kutweg, en de stank. Stukje 3baans was wel mooi, alleen het materiaal van de weg neit
En dan ga je van de snelweg af, war ineens een 80km weg opdoemt na 100meter ofzo...
En dan krijg je me toch een gare wegbewijzering, (langs een kloteweg). Ik zag rechts een bordje die schuin stond.. *(naar Huy), en ik dacht: WTF moet ik naar links? Maar nee links stond ineens ook zo'n bordje oO.
Later zag ik een normaler bord naar rechts voor Huy. Dus ik geef richting aan, zit die (haakse) afslag 50meter na dat bord achter een bocht met bomen
Kutwegen en borden daar
Gast, ooit al eens geweest? Dat ding is echt een fabriek...quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:18 schreef JohanTop het volgende:
Sinds wanneer is een brouwerij een fabriek..
Cultuurbarbaar![]()
![]()
En nee, Luik stinkt gewoon dramatisch
Vroeger wel. Tegenwoordig valt het toch best mee?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:18 schreef JohanTop het volgende:
Sinds wanneer is een brouwerij een fabriek..
Cultuurbarbaar![]()
![]()
En nee, Luik stinkt gewoon dramatisch
Bier uit een fabriek is geen bier, das niet meer traditioneel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gast, ooit al eens geweest? Dat ding is echt een fabriek...
Mijn ervaring met Belgen is dat ze hun knipperlicht nooit gebruiken, vooral niet op kruispunten en rotondesquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:13 schreef Kindervriend het volgende:
Belgen laten ook hun richtingaanwijzer een eeuwigheid aanstaan als ze links aan het inhalen zijn.
Al hebben de Fransen daar iets meer een handje van, maar goed...
Het valt niet mee, naja. Sommige stukken waren oké maar dan ineens een stuk waar je alles gesloten moet houden wil je blijven levenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Vroeger wel. Tegenwoordig valt het toch best mee?
Ik weet het eigenlijk niet, want zodra ik de grens passeer gooi ik 'm op 'lucht circuleren in de auto'. Ik hoef die Belgische buitenlucht niet in m'n camionneke!
Tegenwoordig zie je dat hele Luik amper meer... die prachtige Maasboulevard (quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef Kindervriend het volgende:
Vroeger wel. Tegenwoordig valt het toch best mee?
Ik weet het eigenlijk niet, want zodra ik de grens passeer gooi ik 'm op 'lucht circuleren in de auto'. Ik hoef die Belgische buitenlucht niet in m'n camionneke!
Het uitzicht blijft hetxelfde: Grijs, en veel betonquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je dat hele Luik amper meer... die prachtige Maasboulevard () is vervangen door een laffe tunnel.
En ik krijg de indruk dat ik jou toe heb gevoegd aan m'n MSN maar jij het niet wil accepteren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:39 schreef JDude het volgende:
Kv, ik krijg de indruk dat je veel op de weg zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |