GADVERDAMMEquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:36 schreef JimDavis het volgende:
En dan een uurtje of 2/3 laten pruttelen![]()
Eerst proberen dan zeikenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:42 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
GADVERDAMME![]()
![]()
Dan zijn die bonen dus prut geworden, de paprika is verschrompeld, en de uien zijn slijmerige draden. En het gehakt herken je niet eens meer..
En dat eet je ook nog op?
Dus jij zit nu flink te winden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef freddygonzales het volgende:
Lekker hoor![]()
al vinden m`n darmen het wat minder![]()
komt er dan ook vocht mee?quote:
Wat is tjap in godsnaam? Ketsjup?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:36 schreef JimDavis het volgende:
3 blikjes tomaten tjap
Natte scheten zijn cool, het geeft het gevoel dat je nog in leven bentquote:
Hier ben ik het ergens wel mee eensch....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:25 schreef LENUS het volgende:
Natte scheten zijn cool, het geeft het gevoel dat je nog in leven bent
Wat een onzinquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:25 schreef LENUS het volgende:
[..]
Natte scheten zijn cool, het geeft het gevoel dat je nog in leven bent
Zou TS ook last hebben van Tarrels?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef Arid het volgende:
[..]
Wat een onzinTis gewoon onzettend goor!
Het ideequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zou TS ook last hebben van Tarrels?
Ja maar wie ben jij om dat te zeggen ARI D, Wie ben jij?quote:
Geef nou maar toe dat je het zelfbevredigend vindt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef Arid het volgende:
[..]
Wat een onzinTis gewoon onzettend goor!
Tja, als je het daarvan moet hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:57 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je het zelfbevredigend vindt.![]()
Sorry dat ik me even op jou terrein begafquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:44 schreef freddygonzales het volgende:
Arid...jij als laag individu mag niet reageren in dit kwaliteitstopique........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |