Ja, nu wel evenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:23 schreef m.gluteus het volgende:
[..]
Waarcshijnlijk ga ik nu hele gekke dingen vragen, maar zit dat nu niet verschrikkelijk in de weg allemaal. Ik vind het zeker weten gewaagd maar het lijkt me zo lastig met eten en praten enz enz
Vergeet niet dat er ééntje redelijk dicht bij de punt van de tong zit, en dat je tong daar altijd wat dunner is, kan gewoon zo lijken dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef WaSTeiL het volgende:
Die staafjes zijn toch ook al veel te lang zo vlak na het zetten. Ze moeten iets langer zijn voor het zwellen, maar dit is wel erg lang. Zo lang heb ik ze bij niemand nog gezien.
Waarom over 2 maandjes pas?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ééntje redelijk dicht bij de punt van de tong zit, en dat je tong daar altijd wat dunner is, kan gewoon zo lijken dus
Nog maar 2 maandjes, dan komt nummer 2 d'r hier in![]()
Heb nu even het geld en tijd er niet voor en ik ga over een maandje ongeveer (als het nu wel meezit) op kamers... Dus eerst even die zaakjes op orde, daarna die piercingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Waarom over 2 maandjes pas?![]()
Maar inderdaad, heb bij allemaal van die lange staafjes gehad hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |