iddquote:
Ja, maar mijn pan wordt niet nat als ik mijn hobby ga uitoefenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:39 schreef brood_korst het volgende:
Met me boot heel goedNog steeds zo jaloers dat ik zo rijkelijk in het leven sta en jij niet verder komt met dat laag bij de grond liggende leventje van jou
Nee, ik vouw papieren boten, malloot.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:46 schreef brood_korst het volgende:
Is die tippen zone overdekt dan ?
"Je moet eerst zelf proberen achter te komen wat je probleem is. Elke week worden soortgelijke topics geopend, probeer gewoon zelf die topics op te zoeken en maak geen nieuwe aan. Dat is onnodig!"quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:55 schreef FredvZ het volgende:
Ben je hier aan het verkeerde adres... dat hebben we overgenomen van Tweakers.
boot iedereen kan een roeiboot kopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:39 schreef brood_korst het volgende:
Met me boot heel goedNog steeds zo jaloers dat ik zo rijkelijk in het leven sta en jij niet verder komt met dat laag bij de grond liggende leventje van jou
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:32 schreef Vector_SLD het volgende:
2609 is inderdaad een klein-geschapen-antiacrobaat.
Omdat ik daar seksueel opgewonden van raakquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef leejow het volgende:
Wáárom moet je drie topics in KLB openen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |