Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol d'r probeert er ook 1 bij te horen hoor
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:05 schreef RTB het volgende:
wat verdient dat nou eigenlijk, een boek van je uitgegeven krijgen?
(Offtopic)quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef haaahaha het volgende:
Ga eens heen met die link elke keer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:21 schreef maartena het volgende:
[..]
(Offtopic)
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.
Reactie alstublieft....
Joh, da's precies wat ik dacht toen ik jouw entry zag.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Biancavia, laat 'm, joh.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking?
Je gaat nou een ikea catalogus schrijven?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef Pitom het volgende:
Er vroegen een aantal mensen hoeveel het verdient. Je krijgt meestal iets van 10% per verkocht boek (dit is van het bedrag excl. BTW). Bij bestsellers krijg je hogere percentages.
10% van gratis is nul.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Je gaat nou een ikea catalogus schrijven?![]()
Wiskundigen hadden toch allerlei limietstellingen waaruit bleek dat heel veel keer nul best wel eens ongelijk aan nul kon zijn?quote:
Ik hoop dat je een goede eindredacteur hebtquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:03 schreef Pitom het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar indertijd leek me dat niet zo'n punt (in andere woorden: ik wilde mijn verhaal uitgegeven hebben). Nu pluk ik dus de wrange vruchten van het grote enthousiasme die dat ik toen had.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:48 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een goede eindredacteur hebt![]()
jep volgensmij kwa het als je een alternerende reeks ebt met 0 dat daar 1 uit komt in de somrijquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Wiskundigen hadden toch allerlei limietstellingen waaruit bleek dat heel veel keer nul best wel eens ongelijk aan nul kon zijn?
Giphart lijkt er ook mee weg te komen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef Pitom het volgende:
[..]
Nooit tegen je zin iets schrijven, komen de grootste kutproducten van.
Dat vind ik dan zo'n onzin he, ons eerst een beetje nieuwsgierig maken en dan zo'n anti-climaxquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:37 schreef Pitom het volgende:
En nee, ik ga geen titels of namen noemen.
Boeken voor vrouwenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:44 schreef Detroit het volgende:
Vooral chicklit is erg populair de laatste tijd. Dus schrijf eens over verhitte liefdestaferelen in de Nederlandsche vinex-wijk met een snufje suspence her en der. Kost je weinig energie stilistisch gezien, uitgever blij, de gemiddelde lezeresse blij, en je werkt je in de kijker bij de betere en populairdere uitgeverij. One win-win situation!
Die moet wel, het is een kneus die nooit wat meemaakt en met z'n verhaaltjes een heus leven voor zichzelf heeft opgetuigd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:18 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Giphart lijkt er ook mee weg te komen!
Uitgeven in eigen beheer heb ik inderdaad over nagedacht, al komen er dan vele risico's om de hoek kijken. Bovendien ben ik niet iemand die graag een uitgever naait met een stel kutverhalen, zelfs al dwingen ze me een boek te schrijven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef Dr.Death het volgende:
10% van elk verkocht boekdamn, wat een zwendel >(
tja, in je enthousiasme heb je dus ingestemd dat je 5 jaar lang in je reet wordt genomen en als dank krijg je een fooi.
Wie z'n gat verkoopt, moet op de bloedende anus zitten (Confucius)
Maar desondanks best kut. Kun je niet onder een ander, maar duidelijk kenbaar gemaakte pseudoniem niet je leuke boeken schrijven (uit te geven onder een goed contract / eigen beheer) en daarnaast nog wat rommel schrijven voor je huidige uitgevert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |