quote:BB Msn
Nieuw dit seizoen is de Big Brother msn-bot, die het mogelijk maakt om de live streams aan te klikken, te bekijken en tegelijkertijd te chatten. Ook biedt de msn-bot het laatste nieuws en achtergronden. "We willen de communicatie over Big Brother ondersteunen en daarmee de betrokkenheid vergroten. Zo'n 5 miljoen Nederlanders en dus een heel groot deel van onze kijkers gebruikt msn en velen kijken er online", aldus de woordvoerder van Talpa TV in Hilversum.
Bron:Mediawatchers
edit:
op de BB fok! weblog vond ik dit:
Voeg als contactpersoon toe: talpa@talpamedia.nl. Open dan een chatwindow en tik "TV". Een extra scherm opent zich daarna met de online kanalen/streams die dan in de ether zijn.
Op dit moment heb je keuze uit Talpa TV, Lotte en twee Gouden Kooi kanalen. Vanaf volgende week krijg je (hopelijk) daar 4 BigBrother streams bij! De live uitzending krijg je 100% zeker.
quote:BB6 Streams gratis! Special cams = betalen!
Er komen dit jaar 4 gratis streams, net zoals vorig jaar. Dit jaar zijn er echter veel meer camera's beschikbaar om via het web te streamen. Zo zouden er (volgens diverse bronnen) een paar betaalde streams zijn die 0,95 cent per minuut gaan kosten.
Betaalde streams worden:
- Samenvattingen en specials
- Douche- en zwembadcam
- Camchat met bewoners
- Cams in een afgesloten gedeelte voor lovebirds
bron
Deze moet ik toch even in twijfel trekken, denk eerder dat er 95ct per 24uur bedoeld wordtquote:
quote:Tevens zijn iedere dag nieuwe losse filmpjes beschikbaar met hoogtepunten. Hiervoor moeten bezoekers betalen: 95 cent per dag waarna ze 24 uur de video's kunnen bekijken.
vond het zelf ook al vreemdquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze moet ik toch even in twijfel trekken, denk eerder dat er 95ct per 24uur bedoeld wordt
Zie originele quote uit MW:
[..]
Ik had je reactie daar gelezen ja en wilde ook reageren maar op de een of andere vage manier is mijn reply niet zichtbaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
vond het zelf ook al vreemd![]()
Zie mijn reactie maar op de BB blog![]()
Maarja.. het stond er toch echt![]()
Lijkt mij ook heel ongewoon.. denk ook niet dat iemand dat zal gaan doen..quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had je reactie daar gelezen ja en wilde ook reageren maar op de een of andere vage manier is mijn reply niet zichtbaarDus dan maar hier
Kan natuurlijk zijn dat er weer andere bronnen zijn die iets anders melden dan MW, dat weet ik namelijk niet zeker, maar 95ct per minuut is wel bijzonder overdreven lijkt me
quote:Welke bewoners krijgen we volgende week?
Wie de promo heeft gezien van Talpa heeft in ieder geval gemerkt dat het BB-logo ietsiepietsie is aangepast. De kleur geel primeert met daarin donkerbruine accenten en zwart.
In de trailer komen een moeder en dochter aan het woord die samen het huis in gaan en een broer en zus die wat onderling hebben te regelen.
Een ander stel bewoners die we te zien kregen, waren een man en vrouw die een stel vormen en tijdens de lock-up in het huis willen testen of hun relatie stabiel is en bestand tegen de tijd.
De kans is groot dat we vanavond en de komende dagen nog extra trailers zien met wat profielen van de overige bewoners.
bronquote:
Beste van BB: inhoud uitzendingen
De inhoud van de uitzendingen werd door Talpa aangekondigd:
ma 14-08-2006
Gasten/interviews: Ruud, Willem, Martin, Bianca, Sabine en Hummie van der Tonnekreek (hoofdredacteur Big Brother) over:
- Hoe is 't om 24 uur per dag door camera's gevolgd te worden
- Back to basics
- De Weekopdrachten
di 15-08-2006
Gasten: Bianca, Koos, Annet, Robin, Ferdi, Esther Duller (presentator) en Hummie van der Tonnekreek over:
- Verwachtingen naar aanleiding van de eerste Big Brother.
- Nog meer Back to basic
- Hoe saai waren de bewoners eigenlijk?
- Bewoner Ed wordt weggestemd, maar weigert het Huis te verlaten
- Koos kiest tijdens de finale 50.000 gulden om vrijwillig 't huis te verlaten
- Hieke en Ferdi
wo 16-08-2006
Gasten/interviews: Sandy, Kelly, Andries, Pascal, Patty Brard (presentator) en Hummie van der Tonnekreek over:
- Arm en rijk
- Kelly (en Andries)
- Het effect van de aanslagen van 11 september 2001
- Extremen
- Fear-factor-opdrachten
do 17-08-2006
Gasten in de studio: Arthur, Jeanette, Judith, Laurens, Ursula, Margriet en
Hummie van der Tonnekreek over onder meer:
- Bunker vs bungalow
- Liefdespaar Arthur en Ursula
- Huisdieren
- Trips naar buiten: Oeganda, De Zwakste Schakel en een survival
- Ramadan en de islam
- Haat/liefde
vrij 18-08-2006
- volgt nog
telegraafquote:19 juli 2006
De laatste editie van Big Brother heeft nóg een liefdesrelatie opgeleverd. In navolging van deelnemers Dido en Roel zijn nu ook Ingrid Hofland (27), die in 'het huis' een affaire had met Menno, en Rob van Nood (44) een stel.
Ingrid reageert in een weekblad: "We wilden het eigenlijk voor onszelf houden, maar nu jullie bellen, mag iedereen het weten!
Rob en ik hadden elkaar al bij de voorselectie op het oog, maar in het huis kreeg ik iets met bewoner Menno. Ik spreek hem niet meer. Ik ben nu helemaal gek op Rob, al hebben we eerst heel rustig aan gedaan."
Toch lijkt de zakenman nog niet volledig het vertrouwen van de blondine te hebben gewonnen. "Ik heb wel wat moeite om mannen in het algemeen te vertrouwen", aldus Ingrid. "Dat komt puur door wat ik om me heen heb meegemaakt. We overwegen om ons op te geven voor Temptation Island..."
Ingrid maakte op de haar bekende wijze een grapje, Tamaartje....quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:14 schreef Tamaartje het volgende:
Ik zat even wat dingetjes te zoeken en ik vond net dit artikel..
het is al van een maandje terug ongeveer maar het was voor mij in ieder geval nieuws..
De meeste van jullie zullen het vast al weten of hebben gelezen
[..]
telegraaf
Vond het al een vaag iets, want ze lagen elkaar toch helemaal nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ingrid maakte op de haar bekende wijze een grapje, Tamaartje....
Nee, precies, Rob probeerde wel, maar Ingrid hield de boot consequent af...quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vond het al een vaag iets, want ze lagen elkaar toch helemaal niet![]()
![]()
quote:De aanstaande bewoners weten nog van niks, maar vandaag gaan ze naar binnen in een wereld zonder ramen, deuren of buitenlucht. De Big Brother van het isolement gaat van start. BB-hoofredacteur Hummie van der Tonnekreek kijkt streng. „Big Brother zal zich dit keer ook veel minder met de bewoners bemoeien. Ze mogen niet voor elk wissewasje naar de dagboekkamer. We doen gewoon niet open. We willen dat iedereen op elkaar gaat leunen.” Welke mensen zijn door Big Brother uitgekozen om zich aan de nieuwste psychologische kwelling te onderwerpen? Ik ontmoette de kandidaten gistermiddag, toen ze al voor 24 uur in een hotel waren opgesloten…
Huis zonder ramen, deuren of buitenlucht
De ’Big Brother’ van het ISOLEMENT
Horloges ook taboe
Bewoners op elkaar aangewezen
1. Broers Tijn (24) en Rik (22)
Een grotere tegenstelling is niet denkbaar. Twee broers die werkelijk in niets op elkaar lijken. Rik is kapper en visagist, en was volgens zijn broer al homoseksueel toen hij 2 jaar was. „Het was zo duidelijk dat hij vanaf het begin barbiepoppen en make-upspullen van mijn ouders kreeg.” Tijn is ex-politieman en nu vertegenwoordiger. „Je zou mij stoer kunnen noemen. Ik ben bij de politie weggegaan omdat ik niet tegen het justitiële beleid kan. We besteedden vaak meer manuren aan het onderzoek dan er uurtjes werkstraf werden opgelegd.” Kapper Rik wilde heel graag met zijn broer in het Big Brother-huis: „Wij konden elkaar vroeger niet luchten of zien. De laatste tijd gaat het ietsje beter. Ik wil testen of we echt op de goede weg zijn en of mijn broer me kan accepteren zoals ik ben.”
Is Rik het meest blij als hij met ’zijn make-upspulletjes andere mensen mooi kan maken’, Tijn geniet van buiten slapen. „Ik heb voor drie dollar in strandhutjes in Thailand geslapen. Dat waren mijn mooiste nachten.”
2. Janine (31)
De diva van het huis. Ze is fotomodel, houdt van wodka en zal het blowen dat ze dagelijks doet het meeste missen. „Ik dacht op mijn zeventiende dat ik de nieuwe Naomi Campbell zou worden. Maar dat werd dus een vette teleurstelling. Ik heb zes jaar in Engeland gewoond voor het modellenwerk en kwam terug voor een man. Hij bleek zijn ex-vriendin toch leuker te vinden.”
Janine, die slaappillen meeneemt omdat ze zonder hasj niet denkt te kunnen slapen, houdt sindsdien een bijzonder soort ’balboekje’ bij. „Ik heb affaires met mannen die thuis een vrouw hebben zitten. Spannend.” Seks in het huis wil ze niet. „Als ik verliefd word houd ik me honderd dagen in. Zoiets doe ik niet voor de camera’s. Daarna komt die man dagenlang zijn bed niet meer uit.”
Janine gaat haar moeder het meeste missen. Oorspronkelijk zou ze met haar het BB-huis ingaan, maar zij zag ervan af omdat Janines zus volgende maand bevalt van haar eerste kleinkind.
3. Jeroen (23)
Voetballer en buitenmens. Jeroen weet niet dat dat niet kan en vertelt vrolijk dat hij verwacht veel in de tuin van het Big Brother-huis te vertoeven. Die behoefte aan een frisse neus komt ook door het feit dat hij niet rookt. „Ik hou ook van een feestje, maar ik ben vooral gedisciplineerd. Het allergekste dat ik ooit heb gedaan is met mijn blote billen op een bar zitten. Dat zal me niet meer zo gauw gebeuren.”
Zijn sterke punt? „Ik ben altijd mezelf.”
4. Marlies (26)
De labelmanager van twee modemerken moest haar baan opgeven om in het BB-huis te gaan. Ze wil zo graag naar binnen omdat ze nieuwsgierig is wat haar eigen grenzen zijn. Marlies is vandaag jarig. „Ik ben allergisch voor mensen die achterbaks zijn. Ik kan zelf ook niet liegen. Aan mijn gezicht is precies te zien wat ik denk.”
De 1.93 lange schone is nergens bang voor. „Ik denk dat de alleenstaanden in het huis in het voordeel zijn. Zij kunnen hun geheimen gemakkelijker bewaren.”
5. Liefdeskoppel Semih (26) en Micheline (20)
Het enige liefdespaar van het Big Brother-huis woont sinds afgelopen november samen. „We zijn heel verliefd”, zegt Micheline, „en we willen nou wel eens kijken of het ook goed gaat als we zo dicht op elkaar zitten.” Micheline verwacht dat ze misschien tijd hebben om spelletjes te doen als hints. Grafisch ontwerper Semih vertelt dat hij hoopt met Micheline een groot gezin te stichten. „Ik wil behalve eigen kinderen ook kinderen adopteren.”
Hoe gaat het met hun liefdesleven in het huis? Micheline bloost. Van haar hoeft het allemaal niet. Semih denkt er anders over: „Iedereen moet maar op internet kijken wat wij ervan terechtbrengen.”
6. Moeder Hilde (42) en dochter Milica (23)
Ze kletsen de hele dag, deze twee gezellige Amsterdamse meiden. Hilde en Milica hebben wat je noemt een klassieke moederdochterrelatie.
„Toen ze een tiener was, botsten we omdat zij nooit haar troep opruimde”, zegt moeder Hilde in de hotelkamer die werkelijk is afgeladen met kleding. „Maar nu ze niet meer thuis woont gaat het prima. Ik verwacht dat we elkaar echt gaan oppeppen.”
Milica, ernstig: „Als mam maar niet verliefd wordt. Ik moet er niet aan denken dat ik moet gaan luisteren hoe zij met een man ligt te friemelen in een ander bed.”
Wat ze het meeste zullen missen? „De mobiele telefoons. Wij zitten normaal de hele dag te sms’en.”
7. Vader Marcel (45) en zoon Etiënne (19)
Gezworen kameraden zijn deze vader en zoon. Marcel werkt bij een wijnkoperij en ook zijn zoon zit in de horeca. Marcel: „Mijn vrouw en ik zijn al gescheiden toen Etiënne 1 jaar was, maar ik zag hem heel veel. Wij hebben hetzelfde karakter.” Marcel heeft nog twee kinderen van een nieuwe vrouw: een dochtertje van 5 en een zoon van 10. Ook van haar is hij inmiddels gescheiden.
Vader en zoon hebben een hekel aan hetzelfde type mensen. Etiënne: „Mensen die overdreven populair doen en mensen die het achter de ellebogen hebben.” Ze zijn van plan als één front op te treden en elkaar te herinneren aan het goede voornemen van: geen seks voor de camera’s.
8. Vader Egbert (45) en dochter Marcia (22)
Egbert is de enige bewoner die vermoedelijk geen moeite zal hebben met het missen van daglicht en buitenlucht. Hij is gevangenbewaarder. „Ik vind het heerlijk om te leven zonder klok. Gewoon eten wanneer je honger hebt en slapen wanneer je moe bent. En ik vind het ook niet erg om geobserveerd te worden. Het is gezond om een keer aan de andere kant te staan. Want in de penitentiaire inrichting doe ik niet anders dan naar mensen kijken.”
Marcia is wel een beetje bang van de camera’s: „Ik weet nog niet of ik het doe, maar ik heb vannacht serieus overwogen of ik in bikini zal gaan douchen.”
9. Zussen Monique (35) en Sabrina (27)
De vrolijke zusjes hadden ooit het voornemen te gaan samenwonen. Maar omdat ze alle twee vroeg kinderen kregen kwam dat er niet van. „Wij doen alles samen, zijn hartstikke dol op elkaar”, zegt Monique. „Ik ben trots op mijn zus want kort na de geboorte van haar inmiddels zesjarige dochtertje werd ze verlaten door haar man. Ze heeft alles in die tijd zelf opgelost. Het is echt een vechtertje.” Sabrina: „Mijn zus heeft een heerlijk gezin met een lieve financieel expert als man en een zoon van 14 en een dochter van 12. Wij gaan natuurlijk alle twee onze kinderen erg missen.”
Sabrina is als afscheid met dochterlief naar de K3film gegaan. Monique nam haar gezin mee naar Walibi. „Mijn dochter gaf me een heel goed gevoel. Ze pakte mijn hand in de auto en zei: ’Ach, mam drie maanden is helemaal niet lang, we zijn al zo lang samen’.” Sabrina is overigens net weer verliefd: „Mijn zus en zwager hebben me aan een leuke militair voorgesteld.”
bron
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:42 schreef SunChaser het volgende:
Dat kan leuk worden
[q]Big Brother-bewoners uitgesloten van daglicht
door Wilma Nanninga
Hummie van de Tonnekreek ontneemt deelnemers daglicht en frisse lucht...
Foto: Ab Blauw
AMSTERDAM - Big Brother-bewoners hebben geen recht meer op daglicht of buitenlucht. De vijftien mensen die vandaag voor maximaal 100 dagen het tv-huis betrekken, moeten het stellen zonder ramen of deuren. De tuin is ontoegankelijk en de regie bepaalt met een lichtschakelaar wanneer het dag of nacht is in het huis.
Deskundigen spreken schande van de verzwaring van Big Brother. Psycholoog Monique Schouten: "Het is een psychologische marteling. Daglicht geeft je informatie over de realiteit, en niet weten hoe laat het is of wat voor weer het is, kan het bioritme verstoren. Licht is je houvast, het is vervelend te weten dat andere mensen bepalen of het voor jou dag of nacht is. "
Een deel van het interieur van het Big Brother-huis. De ruimte is ditmaal groter, maar daglicht zullen de bewoners niet te zien krijgen.
Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek gaf gisteren toe dat Big Brother dit keer superzwaar zal worden: " We streven naar echt isolement. Dit wordt BB in zijn puurste vorm. Er zal werkelijk geen enkel contact zijn met de buitenwereld. Door het ontoegankelijk maken van de tuin en het buitensluiten van daglicht, bereiken we dat mensen zich echt focussen op elkaar. Bewoners zullen niet alleen niet weten hoe laat het is , maar ook niet of de zon schijnt of dat het regent."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |